[ubermenu config_id="main"]

Техніки продажів в торговому залі

Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців "Снежка-Україна"

Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців “Снежка-Україна”

 

Методи вступу в контакт, які стимулюють збут

“Що вам підказати?” та “Чим вам допомогти?” – нехай конкуренти вбивають свої продажі цими запитаннями!

Продаємо навіть тим, хто прийшов “тільки подивитися”
Складні клієнти “Я-сам” стають реальними покупцями і залучають інших купували лише у вас.

Працюємо з великими групами клієнтів без нервів та втрат покупців
Практичні багатоваріантні пропрацювання саме на прикладах вашого бізнесу.

 Гарантовано допродуємо до основного продукту супутні товари
Відразу під час тренінгу прописуємо лінійку допродажів та впроваджуємо на практиці в ділових іграх.


 

Продажі виросли лише впродовж першого місяця після тренінгу на 30% 

Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Лише вчора - дівчина зайшла “тільки подивитися”, а вийшла з 2 подарунками для мами і для сестри!

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present»,  Київ.


Для кого?

  • керівники магазинів та роздрібних мереж;
  • продавці-консультанти в торгових залах і салонах.

Результати для компанії-замовника:

- учасники позбавляться мовних і поведінкових помилок, про які вони навіть не здогадуються, і, які руйнують контакт і продаж;

- засвоять правила зустрічі і привітання клієнта в торговому залі, згідно з специфікою бізнесу замовника замість непродуктивних і набридлих: “Що вам підказати?”;

- пропишуть фрази-приєднання до клієнта (напрацювання «банку» фраз за кожним конкретним продуктом): 1, 2 і 3 рівень поглиблення контакту та залучення клієнта до розмови, тобто отримають і впровадять на практиці готові скрипти для роботи, які значно збільшать продажі та прибутки компанії;

- визначать типи клієнтів і як працювати з кожним із них. Особлива увага – клієнтам зразка “Я-сам”, які прийшли “тільки подивитися”, – як перетворити їх на реальних покупців;

- зрозуміють та пропрацюють принципи роботи з кількома клієнтами одночасно;

- пропишуть та впровадять “банк” дієвих технік виявлення (формування) потреб, згідно з бізнесом замовника;

- отримають алгоритми “снайперських” презентацій, які насправді продають;

- навчаться перетворювати «ні» в згоду для угоди та покупки;

- отримають «банк» відповідей на основні відмовки та заперечення, які їм доводилося  чути; готові покрокові алгоритми перетворення будь-яких відмовок і заперечень клієнтів у причину продовжити діалог;

- будуть своєчасно і професійно підводити клієнта до укладання угоди і здійснювати допродажі;

- пропишуть лінійку допродажів за основними продуктами замовників;

- зможуть гідно «тримати удар» і продавати в умовах тиску і критики, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних, а також зберігати емоційну рівновагу в складних професійних ситуаціях;

- почнуть мислити і будуть поводитися як професіонали, що значно покращить фінансові справи учасників і збільшить прибутки компанії.


Шелест Влад, консультант ТзОВ “Снєжка-Україна”, Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів “Епіцентр”, Київ.

Я считал, что я отличный продавец. После тренинга я для себя открыл очень много таких моментов, которые действительно помогут мне в работе. Полный позитив. Все прекрасно обясняется и усваивается. Все очень легко и доступно.

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ