[ubermenu config_id="main"]

Тренінг «Методи спілкування з клієнтом в активних продажах у торговому залі та магазині-салоні»

Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців "Снежка-Україна"

Урочисте вручення сертифікатів після тренінгу для продавців “Снежка-Україна”

 

Як саме тренінг збільшить ваші продажі:

 

Методи вступу в контакт, які стимулюють збут

“Що вам підказати?” та “Чим вам допомогти?” – нехай конкуренти вбивають свої продажі цими запитаннями!

Продаємо навіть тим, хто прийшов “тільки подивитися”

Складні клієнти “Я-сам” стають реальними покупцями і залучають інших купували лише у вас.

Працюємо з великими групами клієнтів без нервів та втрат покупців

Практичні багатоваріантні пропрацювання саме на прикладах вашого бізнесу.

Гарантовано допродуємо до основного продукту супутні товари

Відразу під час тренінгу прописуємо лінійку допродажів та впроваджуємо на практиці в ділових іграх.

 


Продажі виросли лише впродовж першого місяця після тренінгу на 30% 

Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Лише вчора - дівчина зайшла “тільки подивитися”, а вийшла з 2 подарунками для мами і для сестри!

Лариса Бейко, директор салону подарунків «Le Present»,  Київ.


 

Гарантовано підвищуємо кваліфікацію:

  • – керівникам магазинів та роздрібних мереж;
  • – продавцям-консультантам в торгових залах чи салонах.

 

Результати для вашого бізнесу:

  • – збільшення продажів.
  • – лояльні та постійні клієнти
  • – більший середній чек
  • – зростання прибутку

На тренінгу розглянемо багато практичних варіантів саме на прикладах вашого бізнесу: опрацюємо різні групи клієнтів, ситуації, алгоритми продажів.

 

Навички, які отримають ваші продавці-консультанти:

  • – вміння правильно продавати товар – засвоять алгоритми «снайперських» презентацій, які справді продають;
  • – підведуть клієнта до покупки й перетворять його «ні» в продаж товару;
  • – пропишуть лінійку допродажів за основними продуктами замовників;
  • – зможуть гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску та критики,
  • – будуть створювати навіть із складних клієнтів – лояльних, а також зберігати емоційну рівновагу в складних професійних ситуаціях;
  • – почнуть мислити і будуть поводитися як професіонали, що значно покращить фінансові справи учасників, а також збільшить продажі компанії.
  • – зрозуміють та пропрацюють методики роботи з кількома клієнтами одночасно.

 

Після тренінгу учасники знатимуть:

  • – типи клієнтів і як правильно працювати з кожним із них. Особлива увага – клієнтам зразка “Я-сам”, які прийшли “тільки подивитися”, – продавці будуть знати техніки перетворення їх на реальних покупців;
  • – як своєчасно та професійно підводити клієнта до укладання угоди, здійснювати допродажі;
  • – ефективні техніки продаж;
  • – як прописати та впровадити “банк” дієвих технік виявлення (формування) потреб, згідно з бізнесом замовника;
  • – всі етапи продажу товару – від основ до найтонших нюансів.

Відразу під час тренінгу прописуємо лінійку допродажів та впроваджуємо на практиці в ділових іграх. Навчимо продавців сміливо пропонувати супутні товари.

 

Продавці засвоять методи спілкування із клієнтом і алгоритми роботи з запереченнями:

  • – отримають «банк» відповідей на основні відмовки та заперечення, які їм доводилося чути; готові покрокові алгоритми перетворення будь-яких відмовок чи заперечень покпців у причину продовжити діалог;
  • – знатимуть психологію споживача, та засвоять ефективні техніки спілкування, якими має володіти хороший продавець;
  • – складуть власні шаблони розмови для кожного типу клієнтів;
  • – учасники позбавляться мовних і поведінкових помилок, про які вони навіть не здогадуються, які руйнують контакт і процес продажу;
  • – зможуть дати відповіді на тупикові питання покупців, щоб взяти контроль над ситуацією;
  • – засвоять правила зустрічі і привітання клієнта в торговому залі, згідно з специфікою бізнесу замовника замість непродуктивних і набридлих: “Що вам підказати?”;
  • – пропишуть фрази-приєднання до покупця(напрацювання «банку» фраз за кожним конкретним продуктом): 1, 2 і 3 ступінь поглиблення контакту та залучення клієнта до розмови, тобто отримають та впровадять на практиці готові скрипти для роботи, які значно збільшать продажі та прибутки компанії;
  • – знатимуть послідовність кроків у спілкуванні і будуть правильно працювати із покупцем.

 

Складні клієнти “Я-сам”, «я тільки подивитися» чи «я прицінююся» стають реальними покупцями і залучають інших купували лише у вас. Ваші продавці освоять тактику спілкування з тими, хто сумнівається та будуть підводити їх до покупки із легкістю.


Шелест Влад, консультант ТзОВ “Снєжка-Україна”, Національна мережа будівельно-господарських гіпермаркетів “Епіцентр”, Київ.

Я считал, что я отличный продавец. После тренинга я для себя открыл очень много таких моментов, которые действительно помогут мне в работе. Полный позитив. Все прекрасно обясняется и усваивается. Все очень легко и доступно.


 

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28