Відгуки
Марія Пучніна – ДиректорТОВ Страховий брокер«Експерт» – всі види страхування та кредитування в Україні, Львів
Отримала корисну і ситематизовану інформацію.
Бізнес-тренера Людмилу Калабуху знаю давно, відвідувала заходи, які вона проводить і завжди це була максимально структурована подача матеріалу від справжнього практика.
Після тренінгу для мене та моїх менеджерів були корисними методичні матеріали, які нам надала Людмила зі своїх власних напрацювань (повний перелік всіх відмовок клієнтів при телефонних продажах і багатоваріантні відповіді на них), а особливо хочу відзначити техніки роботи із запереченнями, крос-продаж та правильне використання аргументів під час переконання клієнта скористатися нашими послугами.
Людмила як завжди позитивна, енергійна та випромінює колосальну енергетику. Дякую.
Наталія Заєць – Засновниця, директор дитячого навчального центру “Майстерня знань”, Львів
Результати я побачила вже в день тренінгу:
- пропрацювали та прописали скрипти телефонних розмов та продажів;
- смс-розсилки;
- холодні, теплі та гарячі дзвінки;
- роботу зі справедливою та несправедливою критикою;
- майстерні відповіді на різні болючі заперечення; - позитив та натхнення.
Людмиила - справжінй профі: розтавила все по поличках; дала чіткі скрипти як і що говорити; практична частина тренігну доказала, що все працює!
Дякую за якісну роботу, яку Ви робите з душею! Показала нам, які ми круті насправді!!! Моїм працівникам була критично потрібна саме така людина, як Ви. Вирішила Вас запросити і не прогадала. І ще - для мене особисто дуже цінним стало знайомство з Людмилою Калабухою! Дякую Вам! Щиро бажаю подальшого процвітання!
Пилипенко Олександр – комерційний директор ТОВ «ФАРМЗААТ Україна», що є дочірнім підприємством FARMSAAT AG, Німеччина.
Була систематизована інформація від першого контакту із контрагентом до підготовки та підписання договору, прописана аргументація на всі «НІ».
Тренер дає десятки технік та ідей щодо продажів, весь час тримав аудиторію в тонусі. Відмінний підхід до менеджерів.
По-новому підсвічені сильні сторони наших гібридів через цифри та наведення саме тих реальних розрахунків та прикладів, які спонукають до співпраці як великі й малі фермерські господарства, так і дистриб’юторів.
Насичено. Професійно. Лаконічно. Багаторічний професіоналізм тренера залишив нас із вичерпними відповідями на всі запитання. Всі поставлені задачі були опрацьовані. Інформація подавалася по суті й без води.
Авраменко Євгеній – генеральний директор ТОВ «ФАРМЗААТ Україна», що є дочірнім підприємством FARMSAAT AG, Німеччина.
Робота Людмили – це новаторський підхід тренера до роботи із командою. Я проходив десятки тренінгів як в Україні, так і за кордоном, але цей тренінг на порядок вище всього, що я відвідував раніше.
Що зазначу особливо: презентація нашої компанії, самопрезентації менеджерів перед контрагентами, аргументи для переконання як малих, так великих господарств, роботу в соцмережах, опрацювання заперечень.
Дуже енергійно, професійно, вся команда весь час залучена до роботи. Враження дуже позитивні. Плануємо ще зустрітися та продовжити співпрацю.
Вітовський Олег – директор ТОВ «Total Import» – гуртові продажі продуктів харчування з Європи (Львів).
Основний запит від нас був такий: як команді правильно розподіляти свій робочий час, навчитися опрацьовувати більшу кількість клієнтів за максимально малий проміжок часу. Щоб вони перестали казати, що не мають часу і не встигають))). Команда вмотивоана і дуже чекала на тренінг.
Як Людмила це втілила?
Допомогла нам автоматизувати та оптимізувати всі бізнес-процеси. А також детально попрацювала з такими запитами від нас:
- Щоб загальна сума продажу була не меншою, ніж за попередній місяць. Питання збільшення середнього чеку
- Продаж асортименту товару по цілому прайсу, а не окремих позицій для кращого опрацьовання не тільки великих, а й малих клієнтів
- Зменшення часу на обробку кожного запиту та клієнта
- Розмежування робочих процесів для уникнення помилок чи недоліків в кінцевому результаті.
І тепер менеджери мають всі готові заготовки для переписок, дзвінків, нагадувань, відповідей на всі заперечення, сценарії переговорів для всіх ситуацій збуту. Результат відчули в перший же тиждень після тренінгу.
Іван Йолич, директор Voevodyno Resort (курорт для сімейного, індивідуального і корпоративного відпочинку, найбільший відпочинковий комплекс України) Закарпаття
«Коли команда почула, що ми знову запросили провести у нас тренінг Людмилу Калабуху, то у них було “WOW! Ми тільки за, ми хочемо, щоб вона до нас приїхала».
Я переглядаю кожен ваш виступ, ваш онлайн, багато відразу втілюю. Ну ви там скажете якусь одну фразу у своєму дописі і я вже пробую їм це донести на 5-ти хвилинці. Тому вони були прямо в захваті, що ви приїдете, вони дуже багато про вас чули і всі хотіли відчути ваш заряд, ваш вогонь, не зважаючи на ту ситуацію, яка є, щоб ми й далі не зупинялися, не падали духом.
Коли проводите тренінг від вас іде та енергія, це іде від душі, із цими емоціями, які хочеться просто взяти і вже зараз, сьогодні йти продавати.
Я відвідую дуже багато тренінгів, але саме ви - одна людина, до якої хочеться повертатись і повертатись, слухати і насолоджуватись, втілювати в реальність, а головне те, що ваше навчання та рекомендації реально діють.
Цього разу хочу відзначити, що ви дали дуже чіткі, ключові тези “Як правильно продавати в реаліях 2024 року”. Як саме на сьогодні потрібно. Як стояти за своїх, за свою компанію і за те, хто ми є і що ми продаємо.
Бачу по команді, наскільки вони стали впевненіші в собі, не бояться говорити з гостями, продавати їм наші послуги, як вони це реально втілюють в життя: залучають гостей, збільшують конверсію в заявку та візит».
Юлія Євсєєва, керівник Hermes Resort Hotel Rest and Treatment, Трускавець
Вперше за 5 років грудень 2022 став прибутковим! - от такий результат роботи з Людмилою Калабухою.
Хоча спочатку війна підкосила.
Та Людмила нас буде підтримала та надихнула. В грудні підняли ціни, які тримали з 2019.
Завдяки Людмилі зрозуміли: атмосфери і комплексу послуг як в Гермесі немає в жодному готелі Трускавця. Почали чітко доносити це в соцмережах, переписках, по телефону, у спілкуванні із гостями. Так нас Людмила навчила доносити цінність та переконувати, що Гермес - це безпечно, зручно, комфортно.
Почали активно вести соцмережі та збирати відгуки. Пропав страх хейту. Опитуємо гостей, отримуємо якісний зворотній зв’язок.
Зросла кількість відгуків на Booking, а оцінка з 9,4 виросла 9.6! У нас тепер постійно гості. Навіть зараз, під час війни нам довіряють свій відпочинок і не бояться їхати гості з 7 країн – США, Германії, Польщі та ін. Донатимо, приймаємо багато військових і їхні родини. Звертаємося до Людмили не вперше. І плануємо ще. Рекомендую.
Любов Гасюк – Медичний директор приватної клініки Шпиталь Шептицького, Львів
Скажу зразу, що я переживала, як лікарі сприймуть тренінг з продажів. Передтренінгове дослідження показало упередження ставлення «я лікар, а не продавець, впарювати не буду». Та Людмила найшла підхід.
Створила настільки довірливу та дружню атмосферу, тримала увагу протягом всього тренінгу, максимально доступно донесла важливі для нас як для замовників ключові посили.
Приділила, як ми й просили, увагу мотиваційній частині, командоутворюючому елементу, роботі в форматі діалогу.
1. Вдалося переконати наших лікарів, що продажі – це турбота. І це був просто прорив.
Впровадили:
- продажі в месенджерах
- протидію претензіям
- роботу з критикою
- позиціювання лікаря в соцмережах - як оформити сторінки (так, лікарі можуть самі організувати собі потік пацієнтів)
- відповіді на всі заперечення типу «ви замолода/дорого/подумаю».
2. Окремо попрацювала із наших відділом по роботі із корпоративними клієнтами.
Результат:
- створені нові скрипти холодних листів з пропозицією співпраці із % відкриття 70%!
- встановлений трекер відкриття листів, щоб знати, прочитали їх (навіть якщо не відповіли), чи ні.
- з 10 відісланих холодних листів 7 відкрили, а ТРИ компанії почали співпрацю зі Шпиталем (з першого ж листа, без «не зараз/нас все влаштовує/дорого» - таку КП нам прописала).
3. Також створені та прописані нові скрипти для кол-центру і тепер наші дівчата працюють із запереченнями, на які раніше ніяк не реагували: ні, то ні.
Плануємо звертатися ще не раз. Рекомендую.
Нікіта Хрищук – директор ПП «ПАПЕРОВИЙ ЕКО СВІТ» (виробництво пакувальної продукції для магазинів, аптек та пекарень), м. Калуш, Івано-Франківська обл.
Сумнівів щодо ефективності роботи Людмили не було, але те, що ми зробили - перевершило всі мої очікування.
Мені як керівнику, так і команді найбільш цінними стали методи Людмили по роботі із запереченнями, допродажі та холодні дзвінки.
Ось тільки декілька моментів з того, що ми зробили –
- створені, відтестовані та прописані:
- скрипти телефонних розмов (вхідні, вихідні та холодні дзвінки)
- відповіді на всі «дорого/неактуально/вишліть на імейл/подумаю/працюємо з іншими» як в сегменті В2В та й В2С
- багатоваріантні продажі в переписках (тільки сценаріїв «дотискання» до діалогу «мовчунів» та оплати - 5!
- стратегії розвитку ІНСТАГРАМ та ФБ (оформлення профіля, тексти та візуал)
- нові комерційні пропозиції
- тексти холодних листів та повідомлення для реанімації бази
- встановлений трекер для відстеження відкриття листів (щоб знати, прочитали наш лист чи ні)
- пропрацьовані нові навички продажів з КОЖНИМ менеджером
- створена на оформлена Книга Продаж Компанії
Рекомендую!
Вовк Валентина – керівник управління персоналом найбільшої мережі салонів з продажу вікон, дверей, гаражних воріт, жалюзі, захисних та тканевих ролетів “МАКСИМУМ”, Тернопіль
Дуже задоволена нашою співпрацею! 100% відгуків від 65 учасників тренінгу – позитивні.
Енергійно, динамічно, інформативно, розумно, зрозуміло, доступно. Тренер вміє тримати увагу аудиторії, побудувати невимушене спілкування.
Ще процитую відгук нашого виконавчого директора Олега Шутяка, який також з першої до останньої хвилини був присутній на тренінгу:
«Були сподівання на результат щодо тренінгу і вони 1000% виправдалися. Особливо хочу відзначити, як Людмила працювала з кожним учасником, яке велике бажання мала, щоб все проговорено було засвоєно та ефективно використовувалося.
А головне, всі техніки продажів 100 % сучасні, працюючі, прямо зараз бери й роби»
Юлія Бойко директорка Агенції нерухомості «Компас», Львів
Прямо на тренінгу за методами Людмили учасники писали клієнтам-«мовчунам», яких вважали «втраченими», а вони відразу відповідали і погоджувалися на покази! Вже за 2 години після тренінгу наша ріелторка повернулася з 2-х оглядів з 2-ма завдатками.
Що скажу – я в захваті! Дуже-дуже дякую за колосальну роботу, енергетику, натхнення, знання, віддачу своїй справі!
Всі учасники були залучені, відкрито ставили і отримували запитання, була максимально врахована специфіка нашого бізнесу і наявна ситуація на ринку, доступно, чітко, структуровано, коротко. Ваш тренінг - це працююча методичка. Всі методи зразу застосовуються. Вже хочемо наступної зустрічі і плануємо запросити Людмилу ще не раз. Дякуємо від щирого серця!!!
Оксана Фігеля – власниця Єдиного фірмового магазину косметики INGLOT, Львів
Практично, без води, все по ділу – зразу бери і застосовуй. Особливо цінними для моїх працівників стали нові скрипти, які для нас розробила Людмила. Це – заміна оцих фраз «Що вам підказати?» чи «Чим вам допомогти?» на кардинальну нову систему вступу в контакт з покупцями.
Всі зауважили, що Люмдила дуже просто, зрозуміло дає нову інформацію, як точно підніме наш виторг. Навіть дівчата з досвідом дізналися багато нового (особливо, про роботу і з запереченнями і техніки допродажів).
Рекомендую.
Людмила Мартиник – директор та власниця відпочинкового комплексу «Криве озеро»
Я сиділа в останньому ряді і бачила, як працювала команда на тренінгу: я вражена. Запрошувала Людмилу замотивувати підбадьорити моїх працівників, а отримала ще й тренінг з продажів.
Особливо хочу відзначити 2 моменти:
- В теперішній час гість стає дуже вибагливим. Він новий для нас. Ми не завжди розуміємо, як з ним поводитися. Людмила розказала нові методи, як вести переписки та телефонні переговори саме зараз. Чітко донесла до команди, як це робити, чому саме так і як це працює.
- Особливо цінними стали методи роботи з агресивними гостями та з тими, яким щось не сподобалося: як не дратувати людину та при цьому чітко доносити наші правила і принципи роботи, як уникати конфліктів, вирішувати складні ситуації, щоб і гість залишився задоволений і це було вигідно нашій компанії, як грамотно доносити наші переваги та доводити до бронювання.
Відгуки про тренінг 100% відгуки позитивні. Ніхто не нудьгував, всі були залучені в роботу, кожен відкрився по-особливому, як для мене, так і для колег.
Однозначно, буду запрошувати Людмилу ще.
Буячок Надія – директор Фабрики меблів “Елегант”, Тернопіль
Коли вперше побачила Людмилу в роботі, зрозуміла, що це саме той тренер, який потрібний моїй команді. І не помилилася. Дуже енергійно, фахово, на вищому рівні, без води, саме під нашу специфику, чітко по запиту, який ми давали. Пропрацювали як роздрібні продажі в нашому фірмовому магазині, так і гуртові продажі від пошуку та першого контакту з потенційними клієнтами, нові КП, роботу з запереченнями, допродажі та навіть присутність компанії та працівників в соцмережах. Плануємо продовжити співпрацю.
Творидло Олег – директор ТОВ КАРАВЕЛА ГРУП – продаж кріплення для будівництва та виробництва, Львів.
Найголовніше, всі учасники розкрилися, активно все обговорювали, ставили питання і отримували чіткі відповіді від тренера, особливо цінною стала робота зі створення чітких усних та письмових відповідей на відмовкки та заперечення клієнтів, які дали переконливі результати вже наступного дня. Результат – супер. Будемо продовжувати співпрацю.
Інна Марчук – комерційний директор ТМ PERFEKT, Тернопіль.
Всі методи Людмили робочі і дієві. Тренер працює так, що аудиторія не зажата, відкрито висловлюється, нікого не принижують за помилки. Особисто мені особливо цінними стали методи продажів в переписках, “закриття” угоди, роботи в соцмережах, перехоплення та утримання ініціативи в будь-яких ситуаціях збуту. В2В та В2С.
Володимир Мельник – власник компанії “Натяжні стелі Velum”, Львів
Все зразу зразу застосовувалося нашими менеджерами: це економить час на опрацювання кожного запиту і приносить результат. Людмила - мега-енергійний тренер із чіткою та легкою подачею матеріалу, чітко адаптованою саме під нашу специфіку. Плануємо продовжити співпрацю.
Ольга Гладун – директор готельно-відпочинкового комплексу “Шервуд”, Львівська обл.
На другий день після тренінгу виручка вже пішла догори - ось результат тренінгу з продажів для команди «Шервуду». Всі адміністратори, бармени та офіціанти в захопленні від Людмили. Я не знаю жодного бізнес-тренера, який настільки б вдало знайшов підхід та запалив нашу команду.
Кожна хвилина тренінгу максимально використана, на кожну задачу даються конкретні інструменти вирішення, підібраної саме під наших працівників і нашу специфіку. Дуже багато практичної унікальної інформації, якої я ніколи раніше не чула.
Емоційно, ефективно, все пропрацьовувалося на практиці з учасниками. Плануємо співпрацювати з Людилою і далі.
Наталя Табачин – співвласник, директор з маркетингу ТзОВ «Едпро Дистрибюшн».
Деякі техніки Людмили змінили наше уявлення про продажі – особливо на етап закриття, роботу з запереченнями та допродажі. Вже кілька дні по закінченні тренінгу згадуємо по кілька разів на день тренінг і саму Людмилу, переписуємо наші ділові листи, заготовки повідомлень у месенджери, сценарії телефонних переговорів та виступів на виставках та презентаціях. Інформації дуже багато, вона для нас нова і дуже цінна.
Віталій Копина – директор ТзОВ “ВВМ ЯВІР”, виробництво покрівельних матеріалів, Львівська обл.
Робота Людмили (розуміння специфіки сфери продажів будівельних матеріалів, взаємодія з моєю командою, урахування моїх запитів та побажань під час підготовки та проведення тренінгу) - по 5-ти бальній шкалі на 5+.
Ольга Мануйлова – власниця Мовного Центру “Жираф Клаб” та Giraffe Montessori School, Кропивницкий
За день работы с Людмилой мы научились стольким практическим!!! навыкам! Мозг кипит до сих пор. День был очень активный, мы не потеряли ни минуты, были настолько вовлечены в работу, что даже на кофе-брейки не всегда прерывались. Кроме того, поразил метод подачи: материал четко структурирован, с юмором, множеством практических кейсов и в быстром темпе. Тренинг был разработан специально для нас, про наш запрос и формат. Преподаватели и администраторы были прокачаны так, что даже самые смелые наши ожидания были превзойдены. Рекомендую. Буду еще обращаться.
Скрильова Тетяна – виконавчий директор компанії компанії “L-pack”, Харків
Полное удовлетворение после тренинга, ухожу с улыбкой! Важными стали проработка соцсетей всех сотрудников, алгоритм ответа на возражения, скрипт входящих и, особенно, холодных звонков, методы убеждения “топор в спине клиента”, “нобелевский лауреат” и “тефлоновый эффект”. Понятный, легкий к восприятию и информативный тренинг.
Єйвазова Єлєна – директор ТОВ “Торговий дім “Укртекс”, Харків
Интересно, познавательно, искренне, подзарядилась. Слушала тренера и верила!!! Хочу отметить то, что очень ценно стало в тренинге - мозговые штурмы между сотрудниками, их вовлечение в работу, новые тексты для КП, скрипты для продаж в пепеписках разных форматов, переговоров по телефону, методы увеличения среднего чека, допродажи, аргументы для презентаций и работа с возражениями клиентов. Убедительно! Все работает. Спасибо.
Микола Кондратюк – директор ветеринарної амбулаторії «Центр здорової тварини», Рівне.
Я дуже задоволений тренінгом. Скажу чесно, мої лікарі не хотіли і не розуміли для чого їм тренінг з продажів, та Людмила з першої секунди знайшла підхід до кожного. І вже наступного дня я побачив результати, наскільки впевнено та грамотно мої працівники рекомендують препарати та розмовляють з клієнтами як по телефону, так і в клініках. Почалися продаватися дорогі корми, вітаміни, препарати, зоотовари, які раніше навіть ніхто не пропонував, бо всі були впевнені, що у людей нема грошей. А тепер все купується.
Володимир Тимошицький – директора ТК Акватор, Рівне
Ми і не усвідомлювали, які ми круті, і не “торгували” своїми перемогами, поки нам про них чітко не розказала Людмила та показала можливості для переконання клієнтів, які дають цифри і факти про нашу роботу, якщо їх грамотно представити в переписках, на переговорах та по телефону. Якісна, повна та корисна інформація, донесена дуже зрозуміло та зручно. Учасники включені в процес від першої до останньої хвилини. Всі відмітили, що їм були дуже цінні техніки роботи із запереченнями, допродажі і презентації товару. Енергійно. Весело. Все супер.
Оксана Писарчук – власниця Оздоровчого Центру “Три стихії”, Львів.
Структуровано, доступно, позитивно. Особливо хочу відмітити техніки роботи із запереченнями, нейтралізацію конфліктних ситуацій, роботу без знижок та продажі балакучим людям. Всі запити як замовника, так і самих учасників тренінгу були детально пропрацьовані та розглянуті. Енергійність тренера заряджає на продуктивну роботу.
Кушнір Олеся – керівник мережі Спортивних Комплексів “Формула краси”, Львів
Я сьогодні стала багатша на тонни знань! Неймовірні емоції, ще один незабутній день!
Людмила Калабуха, ти запалила серця “Формула Краси”, мотивувала нас і зробила ще кращими! Чітко, доцільно, змістовно. Пропрацьвані всі ситуації продаж, телефонні дзвінки. Разом з тобою я побачила свою команду глибше і краще!
Величезне тобі ДЯКУЮ!
Дичковська Вероніка – маркетолог Енергосервісної компанії Adamson, Івано-Франківськ
Активні практичні поради, дуже уважне ставлення до запиту замовника, вичерпні відповіді на всі запитання учасників, особливо хочу відмітити аргументацію по ціновій політиці компанії під час роботи із запереченнями. Доступно, ефективно і практично.
Чіпак Сергій – власник мережі магазинів взуття Sezon, Чернівці
Круті практичні інструменти продажів, які наші продавці зразу почали використовувати в роботі. Хороша атмосфера, весело, продуктивно. І вже на другий день після тренінгу збільшення середнього чеку в 2 рази! З нашими хлопцями не завжди справляються чоловіки-тренери, а від Людмили всі, просто всі в захваті. Плануємо подальшу співпрацю.
Гульоватий Ігор – директор інтернет-магазину вживаних автозапчастин для іномарок AUTO-ZLOM, Львів
Я 20 років ріжу машини і продаю автозапчастини. В мене є великий досвід і мене тяжко щось навчити нового, що я ще не випробував на клієнтах. Та Людмилі вдалося не тільки навчити нового моїх працівників, а і мене. Зразу взяли в роботу аналіз потреб, нові способи залучення та переконання клієнтів, роботу з запереченнями та проблемними клієнтами. Тренер професійно підходить до своєї роботи.