[ubermenu config_id="main"]

Стратегічна консультація бізнес-тренера

Хочете плідно попрацювати зі мною персонально?

 

Обговорити ваші актуальні бізнес-завдання та складні питання щодо збільшення продажів?
Ласкаво прошу!

 

Увага!


Ця пропозиція не для тих, хто хоче просто гарно провести час із цікавим співрозмовником,

а для тих,

хто хоче дійсно більше заробляти та більше продавати!

 

Для кого я проводжу бізнес-консультації?

  • Власників або керівників бізнесу;
  • Консультантів та коучів в різних сферах;
  • Маркетологів,
  • Менеджерів з продажів;
  • Торгових представників;
  • В кого специфічний продукт або послуга;
  • Для представників роздрібного бізнесу;
  • Власників гуртівень;
  • Власників та працівників інтернет-магазинів;
  • Тих, хто надає різні послуги;
  • Кому терміново потрібні нові клієнти;
  • Хто зацікавлений у результативному просуванні своїх ідей, товарів та послуг, впізнаваності своєї компанії та підвищення ціни своїх послуг.

 

Калабуха Людмила бізнес-консультуванння

 

 


 

Що Вам дасть моя бізнес-консультація:


 

  • чітке визначення поточного стану вашої системи продажів;
  • виявимо кілька ключових моментів, куди “витікають” ваші гроші. Їх усунення збільшить ваш прибуток на 10% і більше;
  • намітимо кілька ключових швидких кроків, які можуть збільшити продажі і / або прибуток на 10-20%  впродовж одного тижня;
  • визначимо кілька перевірених ефективних каналів для збільшення залучення клієнтів до вашого бізнесу;
  • розробимо покроковий план збільшення продажів;
  • Ви отримаєте практичні рекомендації, як найбільш ефективно застосувати розроблений під час консультації план;
  • Ви зможете ставити свої запитання і отримати практичні рекомендації щодо збільшення прибутку у Вашій компанії.

 

Моя спеціалізація:


 

  • збільшення продажів;
  • створення та просування проекту та бренду;
  • “подолання” конкурентів, навіть якщо у вас із ними однаковий продукт;
  • визначення ключового клієнта (кому продавати, за скільки, що зробити, щоб точно купили);
  • ефективні «холодні» дзвінки;
  • підбір та мотивація персоналу;
  • результативна реклама: акцент на безкоштовні джерела;
  • підготовка до продажу;
  • самопрезентація, запуск вірусної реклами («сарафанне радіо» або «циганська пошта»);
  • аналіз потреб клієнтів: що варто знати про клієнтів і як це використати;
  • презентація продукту;
  • публічні виступи та бізнес-презентації;
  • управління стресом в продажах, робота з критикою та претензіями;
  • професійна розмова про ціну;
  • прийоми закриття угоди та покупки;
  • допродажі: якщо у Вас щось купили, то це лише початок, а зовсім не вершина ваших можливостей;
  • протидія маніпуляціям;
  • робота із запереченнями клієнтів: що робити, якщо кажуть “ні”.

Як все відбувається:

- ви заповнюєте анкету на сайті;
- я готуюся (при потребі, залучаю зовнішніх спеціалістів-експертів, які працюють саме у вашій ніші бізнесу);
- ми на годину зустрічаємось в скайпі - я вам віддаю покроковий план дій;
- ви виконуєте домашнє завдання з конкретним дедлайном (не виконати його не можна!).

Ціна:

Вартість 1-годинної індивідуальної консультації зі мною становить 240$ = 190$

 

Якщо додається ще тиждень безлімітної посткосультатівноі підтримки по вашому запиту (скайп, телефон, імейл):

я перевіряю і коригую все, що ми з вами опрацювали, то  440$=380$.

Крім того, на консультації ми узгоджуємо можливі варіанти подальшої взаємодії.

 


Як подати заявку і скористатися індивідуальною консультацією?

Просто напишіть на milakalabukha@gmail.com листа з темою:

Консультація, _____(ваше ім’я та прізвище)______.

В тексті попрошу максимально чітко сформулювати питання і конкретні труднощі, з якими ви зустрілися, а також бажаний час зустрічі.

Я працюю лише за умови передоплати, оскільки не хочу, щоб ці питання відволікали нас від робочого процесу.

Як домовитися та оплатити консультацію, звертайтеся за номером 0677503828.

Впродовж 2-х діб після подачі заявки я сконтактуюся з вами, щоб узгодити деталі й визначити час початку роботи.

 

А ще краще, відразу телефонуйте: 0677503828!


P. S. Ось тут деякі відгуки про співпрацю зі мною:

 


17354788_1840282739559420_348821576_n

Марія Ліскович, адвокат, медіатор, експерт з досудового врегулюванню cправ,

Член Ассоціації юристів України и Національної ассоціації медіаторів України, Київ.

liskovich88@gmail.com

+38 096 463 16 88

На наступний день після консультації вже повністю повернула сплачені за консультацію гроші, працюючи з новими клієнтами.

  1. Стало набагато легше говорити з клієнтами про гроші, адже тепер зрозуміло, як саме сказати про передоплату, щоб це виглядало гарно і професійно, а не так, наче благаю оплатити мої послуги. Тепер працюю тільки з передоплатою і гонораром успіху.
  1. Дуже корисна стратегія формування ціни і стоворення лінійки моїх консультативних продуктів та тренінгів. Тепер ціни називаю лише у валюті і не круглі. Розумію, що це також ознака мого професіоналізму, адже висококласний спеціаліст не може коштувати дешево.
  1. Закони SMM для Фейсбуку, які допомагають продавати. Мені дуже подобаються корисні поради, які Ви викладаєте у Фейсбуці і яка у вас залученість людей. Це показник професіоналізму і рівня якості послуги. Тож у мене склалась довіра саме до Вас.Також було несподівано та приємно отримати корисні підказки, коли ми ще навіть не працювали. Крім того, мені дуже сподобалась особиста історія успіху, яка надихає та додає впевненості у власних силах. Людмила змогла – і я зможу!

Я просто в захваті, скільки нам вдалося зробити і які результати я отримала! Не відчувала себе клієнтом. Відчувала себе подругою, заради успіху якої Ви робите все можливе! Такої відкритості і доброти не бачила ще ні в кого.

Дякую, Людмило!

 


Ратінскій

 Александр Ратинский - директор ООО Омега Логистик (оптовые продажи продуктов питания), бизнес-консультант

(построение отдела продаж, бизнес с Китаем), Запорожье.

alex@omega.zp.ua­­­

  +38 0676189020

Опыт и понимание вопроса, а так же поток позитива и положительных эмоций –

вот впечатление от работы с Людмилой Калабухой!

Мне нужны были рекомендации по упаковке нового для меня консалтингового бизнеса правильно и быстро, давно слежу за деятельностью Людмилы в интернете, обратился за советом.

Людмила мне написала много полезных идей и ссылок на ресурсы ее успешных учеников – уже практикующих бизнес-консультантов, одним словом - качественно продала мне свою консультацию. Я решил, что тоже хочу таких результатов и так уметь убеждать людей в ценности своих услуг. :)

Упаковываю свой бренд по шагам, как и прописали. У меня организовалась в голове четкая картинка, как должно быть и откуда брать примеры. Работаю с большой мотивацией и воодушевлением.

 

Результаты всего за неделю:

  1. четкое позиционирование моего бренда,
  2. сделали профессиональные банеры на страницы соцсетей,
  3. четко понял, что и где надо исправить на сайте http://ratinsky.com/
  4. какие и когда писать статьи,
  5. как должен быть оформлен ютуб-канал,
  6. создали линейку продуктов, описали их,
  7. подключены специалисты, которых мне не надо самому искать – команда Людмилы (графический дизайнер, программист, эксперты СМИ),
  8. поставили на мои услуги реальные цены (выше, чем я планировал) – Людмила умеет убедить, что моя деятельность – это очень ценный опыт для людей: как других, так и меня самого,
  9. запустили продажи моих консультаций по новой структуре общения с клиентами.

Рекомендую.

 


 

Дикун Ярко

Ярослав Дикун – засновник

Компанії “Студія Сучасних Меблів 2386” , Львів.

studio2386@gmail.com

+38 097 475 32 62

Людмило! Завдяки вам ми знайшли та прийняли на роботу фахівця високого класу,

яких, як ми думали до знайомства із вами, не мало б існувати )))!

У зв’язку із розширенням компанії та отриманням серії потужних замовлень, у нас виникла гостра потреба у професійній допомозі у підборі фахового кандидата на роботу, посада – конструктор-технолог.

Техніки пошуку та набору персоналу, які запропонувала Людмила, скажу чесно, мені спочатку здавалися занадто революційними і я дещо сумнівався в їхній ефективності. Проте Людмила мене переконала, розробила покроковий сценарій дій, скрупульозно його зі мною пропрацювала і протягом всього періоду співпраці постійно допомагала все зробити правильно.

 

  1. Що характеризує  роботу Людмили Калабухи, що саме я хотів би зазначити:
  • швидка та невідкладна реакція на запит про консультацію,
  • оперативне складання чіткого плану дій та почерговість кроків,
  • наполягання на дотриманні прийнятих рішень та процедур, що й дало позитивний результат.

 

Особливо хочу зауважити деякі з інструментів, які ми пропрацювали. До речі, тепер я буду використовувати їх у роботі:

  • Правильне складання оголошення про вакансію та розміщення на потрібних ресурсах, які я раніше не використовував (виявляється, що це ціла наука!)  Ми склали таке оголошення, що до нас почали вишиковуватися черги охочих фахівців!),
  • Групова співбесіда кандидатів на посаду. Що це дає? Економиться чималу часу, нервів, створюється додаткова привабливість та цінність права працювати саме у нас в очах людей: «Ого! Скільки народу в них працювати хоче!»,
  • Етапність відбору кандидатів, для обрання найкращого працівника для компанії.

Результат перевершив усі мої очікування. Головне,  що від моменту звернення до Людмили, до моменту, коли потрібний працівник прийшов до нас і почав працювати, пройшло всього лише 10 днів.

От, що значить, звернутися до професіонала! Рекомендую!

 


Христина Путас

Христина Путас, засновник галереї суконь напрокат “Спільна шафа”, Львів.

0979688755

Кожна порада - на вагу золота!

Кожна ідея, подана Людмилою, на 100% варта реалізації.

А найголовніше - це неймовірна мотивація до дії та віра в результат!

Персональна зустріч з бізнес-консультантом Людмилою була зумовлена застоєм в роботі компанії та потребою виходу її на новий рівень, залучення нових клієнтів.

При зустрічі отримала масу корисної інформації, яка була подана доступно та легко, а головне адаптовано конкретно для мого бізнесу.

Людмила Калабуха - справжній спеціаліст своєї справи. Здається, що з її допомогою вдасться все заплановане! Величезне дякую!

 


Анжелика

Анжелика Романенко, CEO, co-founder Tamaranga.com, Нова Зеландія, Окленд.

                          Результат после консультации:   

         более плотная работа с текущими клиентами; понимание, как они нас        выбирают;  поиск хороших и правильных сотрудников  без финансовых затрат; определили - какой клиент приносит больше денег.

 

К Людмиле Калабухе обратилась по рекомендации общих  знакомых, изучила ее результат в  жизни.

Запрос - разработка стратегии увеличения продаж в компании, взять на работу толковый персонал. Все было четко и по делу, прямо и понятно. После консультации знаешь, что делать дальше.

Планирую еще заказать индивидуальную работу с коррекцией нашего коммерческого предложения и подачи его на сайте и не только.


  Світлана КалюхСвітлана Калюх, тренер з ораторської майстерності, психолог, автор проекту “Щаслива жінка”, Черкаси.

 spilka-ck@mail.ru

+38 067 47 41 659 

Що ми зробили на консультації:

  1. Розробили комерційну пропозицію моїх тренінгів.
  2. Розділили продукти на підпродукти, зробили лінійку продуктів.
  3. Пропрацювали, як зробити власний сайт з мінімальними капіталовкладеннями і максимальною користю.

Скажу відверто, в мене були деякі побоювання, чи буде результат від співпраці (я зазвичай не приймаю спонтанних рішень). Але сподівання здійснилися і консультація та поради – це  саме те, що мені зараз потрібно і до чого я готова.

Побачила Людмилу Калабуха в фейсбуці, звернула увагу на корисні цікаві пости щодо продажів, потім прослухала вебінар. Мене зараз дуже цікавить тема збільшення продажів моїх тренінгів.

Сподобалася подача, корисні практичні рекомендації, харизма, емоційність, відкриті очі.

Спитала внутрішній голос – це та людина, яка потрібна? Він не заперечував.

Пройшла стратегічну консультацію у Людмили.

Хочу зауважити чудові якості роботи тренера:

  • Дедлайн – на коли чітко треба зробити і надіслали виконані завдання. Людмила вміє так мотивувати та стимулювати – що не зробити неможливо! Це дуже організовує.
  • Чітко, без води, вказані конкретні  кроки, які мені треба зробити для покращення ситуації в моїй справі.
  • Абсолютно правильно зрозуміла мій запит і відповідно все професійно розклала по місцях.

 

А результат – це поетапна інструкція моїх подальших кроків для розвитку бізнесу. Тепер проводжу тренінги по всій Україні! Про мене пишуть в пресі. Я затребуваний фахівець і щаслива людина!

 


11423396_910536232326556_4212016103783593038_nОлена Анатійчук, керівник відділу маркетингу

Комплекс водних видів спорту “Аквапарк Пляж”, Львів.

+380 (67) 44 38 777, +380 (32) 263 60 55

olena.anatiychuk@gmail.com

1 година роботи Людмили зі мною, зекономила мені, ймовірно, 1 рік моєї індивідуальної роботи і, навіть не уявляю, скільки нервів!

Що я хотіла б відзначити в роботі Людмили?

Це неймовірна енергетика, фаховість, практичність наданої інформації: чіткі алгоритми, які можна відразу застосувати у власній практиці. 

Що стало причиною звернення за консультацією саме до Людмили Калабухи?

По-перше, це те, що я відвідувала заходи Людмили Клабухи і вона зарекомендувала себе як спеціаліст у сфері продажів.

По-друге, вміння донести свої знання до аудиторії. Не кожному лектору це вдається.

По-третє, неймовірна організованість та володіння часом і ситуацією, що водночас сприяє  задоволенню очікувань кожного з учасників групи та економію часу.

У роботу взяла і вже використовую у своїх публічних виступах:

  • Дотримання регламенту;
  • «Закриття» складних учасників;
  • Слідкувати за динамікою групи.

Це ще не все. Я отримала від Людмили на багато більше інструментів, які успішно використовую!

Тому рекомендую Людмилу Калабуху, не лише як фахівця з продажів, а ще й як коуча. Спробувала і те й інше! Результати вражаючі! Пишаюся, що я її учениця та друг!

 


Наталя Коссак

 Коссак Наталка, тренер і засновник студії живопису CREATIVE STUDIO, Львів.

Лаконічність, конкретність, ясність. Легкість в процесі і результати на виході.

А головне, все розставлено на свої місця.

Причиною звернення на консультацію стало бажання попрацювати з професіоналом над своїм         позиціонуванням на ринку, створенням іміджу, визначення цін та свої послуги та побудови грамотної взаємодії з клієнтами.

Що використовую в роботі після співпраці з вами, Людмило:

  • чітко озвучуємо якість своїх послуг (які надаємо),
  • вартість (що отримуємо),
  • вміння про себе заявляти.

Це у вас виходить шикарно! У вас ще вчитись і вчитись! Отримала відчутний результат. За час консультації переглянула помилки, вималювала бізнес-позицію, склала бюджет і навіть графік послуг.

Є бажання продовжити співпрацю. Людмила супер-професіонал своєї справи!

І прекрасна Жінка!

 


Таня Котельник

      Тетяна Котельник, заступник генерального директора ТВК “Південний” по виставковій діяльності, Львів.

                                                              kotelnyk.1702@gmail.com

+380976570111

Отримала конкретні покрокові поради щодо створення та наповнення сайтів, лендінгу, моніторінгу конкурентів, удосконалення комерційної пропозиції компанії, визначення майданчиків для піару саме серед цільової аудиторії, наданих ресурсів та контактів для втілення.

 

З перших хвилин знайомства захотілося одразу особистої коуч-сесії з конкретним запитом – як правильно зпозиціонувати компанію, як якісно подати та продати наші послуги.

Враження після консультації чудові! Повна сил, енергії, готова втілювати в життя стратегічний план, Ваші поради, як до свого розвитку, так і експоцентру.

Ви мега-мотиватор! Велике Вам дякую за Вашу особливу енергію, той запал в очах, який запалює людей, мотивує та спонукає для розвитку! І результати - відповідні!

 


 

Танаскова Ольга   Танаскова Ольга – власниця Центру гармонійного розвитку дитини, Вінниця.

olha.tanaskova@gmail.com

+380965687884

                   За тиждень для просування бізнесу зробили більше, ніж за 10 років роботи!

 

Ви з’явилися в той момент, коли я вирішила розвиватись у своєму бізнесі, тому що не можна далі веcти бізнес так, як я це до сих пір робила. На Вашому сайті все почитала і зрозуміла, що Ви саме та жінка, яка мені допоможе.

За тиждень персональної роботи (а я вибрала розширений пакет консультації – з тижневої підтримкою) в моєму бізнесі відбувся прорив, про який я навіть мріяти не могла!

Та по факту я звертаюся до Вас за порадами вже більше місяця з часу консультації і Ви завжди мені відповідаєте і підтримуєте! Дякую Вам за це!

Зараз маю професійно запущені соцмережі, створений власний сайт http://garmoniya.0432.ua/ , грамотно прописані навчальні програми, створена візульана реклама, розроблені акції. Це Ваші поради  - все чітко і конкретно.

Трохи маю позитивний стресс ))), багато нового для мене.

Так як Ви вкладаєтеся в роботу, скільки Ви робили для мене, скільки людей залучали для допомоги мені, як підтримували мене - до сих пір для мене такого не робив ніхто! З гордістю називаю Вас - мій наставнику!

Результатом є те, що Ви вказали дуже правильно на те, з чим мені потрібно працювати і дали чітку, послідовну схему дій – що робити, щоб було більше грошей і клієнтів.

Дякую.


Ігор Кравченко копія

Ігор Кравченко – виконавчий директор групи компаній “АЛАТИР”,

співзасновник будівельної компанії “АЛАТИР-ІНВЕСТ”, Рівне.

i.kravchenko@alatyrinvest.com

+380673600903

Робота з соцмережами компанії, наповнення та просування сайту, специфіка лендінг-пейджів на кожний об’єкт компанії, робота з персоналом – тільки основні теми консультації, які були дуже цінні для нашої компанії.

Хороша підготовка до проведення, структурована подача інформації, чітка обробка наших запитів як замовника.

Все на вищому професійному рівні – від залучення до роботи експертів саме у сфері нерухомості до наданих контактів перевірених виконавців на кожний етап роботи та зв’язків і напрацювань самої Людмили.


327795_198503783613153_1443402599_o   Орєхов Юрій, власник інтернет-магазину “Мир Шариков”, Київ. 

   sharik.kiev@gmail.com

 +38067-954-6300

  Був приємно здивований, коли побачив, що ви дошукуєте і бачите всі деталі і проблемні місця у клієнтів. І не працюєте поверхнево. 

 

Коли я відвідав безкоштовний онлайн-семінар, то побачив у вас людину, яка знається на проблемах бізнес-процесу, в якої є бажання і можливості допомогти.

Після персональної консультації за моїм запитом, а саме - удосконалення існуючого сайту, я би хотів особливо відзначити: відповідальність і виконання обіцяних дій.

Що відразу взяв у роботу і обов’язково буду використовувати надалі:

  • виправлення вказаних помилок;
  • переробка сайту за вашими рекомендаціями;
  • самостійне навчання та навчання менеджерів з продажу - “як продавати дорого” за вашими технологіями та матеріалами.

 


 

 

А  на основній сторінці з відгуками результати моїх клієнтів після групової роботи зі мною.

Уявіть, скільки Ви можете отримати, тісно працюючи зі мною персонально!

 

Ваш бізнес може приносити більше грошей, і я знаю, як це зробити!

 

Буду рада вам допомогти.
З повагою, Людмила Калабуха.


Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ