[ubermenu config_id="main"]

Бізнес-блог

Як український стартап, який я консультую, за 1 рік здобув світове визнання!

Як український стартап, який я консультую, за 1 рік здобув світове визнання!   Бути єдиним бізнес-експертом міжнародного онлайн-чемпіонату, виступати разом з дизайнером Андре Таном та засновниками кращих шкіл манікюру з різних країн, в яких найбільша кількість підписників в Інстаграм у світі! Як же це круто!   Так шалено пройшли мої... читати більше

Нетворкінг – 5 правил, щоб стати всюди своїм.

Нетворкінг – 5 правил, щоб стати всюди своїм.     Що таке нетворкінг? Нетворкінг – створення мережі контактів, за допомогою яких максимально швидко та ефективно вирішуються будь-які завдання бізнесу та життя.   Нетворкінг – необхідний навик успішної людини.   Нетворкінг - головний принцип... читати більше

Покоління X, Y, Z. Теорія поколінь. Кого і як брати на роботу?

Покоління X, Y, Z. Теорія поколінь. Кого і як брати на роботу?   Пройшло вже 40 хв. Складалося враження, що в цьому ресторані про нас забули. Коли ми знову покликали офіціанта і обурено спитали, коли ж нас нарешті погодують, він по-дитячому посміхнувся і промовив: “Ой, а я забув!”. Це нас порвало! Ми голодні і злі, вже... читати більше

Правила ділового спілкування – як візитка заробляє гроші замість вас!

Правила ділового спілкування – як візитка заробляє гроші замість вас!   Які особливості ділового спілкуванняв сучасному цифровому світі? Візитка.Чи є право на життя цей паперовий прямокутничок? Це питання викликає завжди бурхливі дискусії на моїх бізнес-тренінгах Та за 23 роки підприємницької діяльності чітко виділила 10 правил... читати більше

Консультування бізнесу – 5 нових правил швидкої допомоги вашим соцмережам!

Консультування бізнесу – 5 нових правил швидкої допомоги вашим соцмережам!   Як очистити ваш список друзів від зайвих людей, а ваш профіль від зайвої інформації? Моя бізнес-консультація завжди включає аудит та поради для покращення профілів в соцмережах всіх, хто до мене звертається. Можна скільки завгодно нарікати на таймкіллерів та... читати більше

Як сказати людині, що від неї погано пахне?

Як сказати людині, що від неї погано пахне?     Несамовитий запах просто збивав з ніг, закладав ніс, вуха і, здавалося, просто засліплював всіх, хто протравляв в цю кімнату… Ні, це не цитата з книги Зюзкінда “Парфумер” і не сцена з фільму жахів. Це реальність, в якій живуть тисячі людей, коли з... читати більше

Як сказати НІ? 10 способів грамотно відмовити і зберегти друзів та клієнтів.

Як сказати НІ? 10 способів грамотно відмовити і зберегти друзів та клієнтів.   Вміння сказати “НІ” – ознака зрілої та вільної особистості, яка має право ухвалювати рішення, найбільше корисні для себе, і приймати їх наслідки. Я не бачила людини, яка б не мріяла такою особистістю стати.   Тільки як сказати “НІ”, як зробити це... читати більше

Стиль, імідж, легенда – Катерина Положай.

Стиль, імідж, легенда – Катерина Положай.   Дзонить телефон і я чую незнайомий голос: - Ви виглядаєте жахливо! Ваш образ настільки неправильний, що треба виправляти все – зачіску, макіяж, кольори, силует, все! Як експерт зі стилю, я не могла дивитися ваші відео на YouTube, хоча речі ви говорили дуже... читати більше

Фото старого Львова – як вивести в топ україномовний ресурс без грошей

Фото старого Львова – як вивести в топ україномовний ресурс без грошей   Портал «Фотографії старого Львова» б’є рекорди популярності та відвідуваності серед україномовних інтернет-ресурсів. З оголошень в газетах поч. 20 ст.: «Гарна, весела, добре забезпечена панночка шукає кавалєра – на першому місці юристи та медики. Ціль – обмін... читати більше

Як підвищити продажі в торговому залі? Слухайте і мовчіть?!

Як підвищити продажі в торговому залі? Слухайте і мовчіть?!     “Я вже хотіла купити, та продавець не дав мені навіть вставити слово! І розчарована прийшла до дому. Побалувати себе покупкою не вдалося, проте - гроші зекономила!)))” – з розмови з подругою. Основна техніка продажів в торговому залі та у будь-яких... читати більше
Page 1 of 912345...9

Є запитання?

Чи бажаєте запропонувати статтю?
Дзвоніть +38 067 750-38-28, напишіть лист на або заповніть форму:

Для зворотнього зв`язку з вами