Тренінги

SuIDbSnZVB8
1.
Результативний «холодний» дзвінок.
2. Техніки продажів банківських продуктів.
3. Активні продажі товарів та послуг.
4. Ефективні техніки продажів в торговому залі.
 5. Кращий оператор call –центру – майстер дзвінка.
 6. Консультативні продажі.
7. Публічні виступи та бізнес-презентації.
8. Стратегічні навики продажів, наші клієнти - бізнес (В2В).
9. Робота із запереченнями клієнтів.
10. Допродажі та відстрочені продажі: де ховаються 30 % прибутку!

Gs286SbcEU8 1. Результативний «холодний» дзвінок.

Про що цей тренінг?

Ви працюєте із кінцевим споживачем, або ваші клієнти – бізнес? Тоді ваш успіх напряму залежить від ефективного телефонного дзвінка!

Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Саме від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, надходження нових замовлень та покращення фінансових показників компанії.

Цільова аудиторія тренінгу:

- власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
- оператори кол-центрів, які продають по телефону товари та послуги;
- працівники на телефоні, які є «голосом компанії»;
- менеджери та керівники відділу продажів,
- всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

Цілі и результати:

- позбавитись від мовних помилок, про які ви навіть не здогадуєтесь, а вони руйнують контакт та продаж;
- підвищити ефективність телефонних переговорів за допомогою працюючих технік та інструментів;
- напрацювати «банк» відповідей на заперечення по конкретним продуктамабо послугам компанії-замовника;
- професійно виявляти або формувати потреби клієнтів;
- підвищити показники продажів,
- стати успішнішим у спілкуванні.

Основні теми тренінгу:

  • До ОПР не пропускає секретар, що робити? (13 технік).
  • Як потрапити у сферу інтересів людини, яка за хвилину до цього не знала про ваше існування? (8 технік).
  • Підготовка до дзвінка – фундамент успішної продажі!
  • Мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови.
  • Як зберігати «бойовий дух» - «ліки» від негативних емоцій (8 технік).
  • Техніка «уступ» - будь-яка відмовка клієнта перетворюється на причину продовжити діалог.
  • Алгоритм холодного дзвінка.
  • Нестандартні ситуації і дії професійного менеджера.
  • Професійна робота із запереченнями.
  • Сучасні правила телефонного спілкування.

Переваги тренінгу:

На думку замовників та учасників цього тренінгу, від аналогічних курсів його відрізняє:

- системний підхід до організації та процесу переговорів по телефону,
- орієнтація на реальні ситуації і завдання бізнесу,
- чітко структурований виклад матеріалу зрозумілою мовою, без використання новітньої термінології,
- авторські інструменти та техніки, яких нема ні в книжках, ні в Інтернеті, на які у клієнтів нема «імунітету».
Після проведення тренінгу, учасники:
- систематизують знання, які вже існують, додаючи їх до технологій продажів, які успішно працюють;
- опанують розуміння етапів продажів по телефону відповідно до специфіки бізнесу компанії-замовника;
- впровадять план покрокових дій на свої конкретні запити в складних ситуаціях збуту.

1unW1MwsSvs2. Техніки продажів банківських продуктів.

Про що цей тренінг?

 На сьогоднішній день, коли в населення найнищій рівень довіри до банків за всю історію незалежної України, продажі банківських продуктів та послуг як ніколи залежить від професійності і особистого авторитету кожного працівника банківської установи. Люди купляють у людей, люди спілкуються з людьми, тому для збільшення продажів, та хоча б утримання їх на до кризовому рівні, потрібно не тільки досконало знати і робити свою роботу, а володіти спеціальними знаннями, навичками спілкування, а головне – техніками продажів та   інструментами переконання.

Цільова аудиторія тренінгу:

- співробітники комерційних банків, які безпосередньо займаються продажами банківських продуктів і послуг клієнтам (фізичним та юридичним особам),
- внутрішні тренери з продажу,
- начальники і співробітники відділів продажів Головного офісу.

Цілі и результати:

- працівники зрозуміють важливість особливого відношення та побудови довгострокових відносин з клієнтами;
-  засвоять норми та принципи сучасного ділового спілкування;
- підсилять свої вміння на всіх етапах продажу банківських продуктів;
- оволодіють техніками виходу на ОПР, подолання секретарського «бар’єру» та результативного ведення переговорів по телефону (вхідні та «холодні» дзвінки);
- підвищать свою стресоопірність у складних комунікативних ситуаціях: завжди гідно та професійно «тримати удар».

Основні теми тренінгу:

  • Як керувати враженнями і створювати авторитет собі та установі серед можливих потенційних клієнтів?
  • Як використовувати механізми «вірусної» реклами і залучати клієнтів в офіси банку в несподіваних місцях?
  • Як розказати про свій банк так, щоб люди повірили в його надійність і захотіли довірити свої заощадження?
  • Як говорити про конкурентів: ми їх не сваримо, та всі розуміють – ми кращі!
  • Як правильно здійснювати холодні дзвінки клієнтам для просування банківських продуктів?
  • Як пройти навіть самого «складного» секретаря?
  • Як уникнути скутості і невпевненості при публічному виступі?
  • Як провести яскраву і дієву презентацію банківських продуктів і послуг?
  • Як правильно працювати з проблемними клієнтами в банку?
  • Як правильно використовувати рекомендації клієнтів у банку?

Переваги тренінгу:

Як клієнт, я користуюся різними банківськими продуктами вже понад 15 років, тому даю відгук з «того боку барикади», зворотній зв’язок від клієнта, який чітко може сказати, які техніки продажів в банку приносять результат, а які – ні.

Як бізнес-тренер з продажів – озброюю учасників моїх тренінгів працюючими інструментами, щоб вони значно відрізнялися від всіх інших, та не допускали стратегічних та розповсюджених помилок при продажах та спілкуванні.

Тренінгу побудований на живих прикладах і наповнений працюючими інструментами збільшення продажів. Матеріал викладається простою зрозумілою мовою, алгоритми і техніки легко впроваджуються вже наступного дня, та приносять вагомий результат:

- збільшення продажів банківських продуктів,

- підсилення довіри до банку,

- зростання професійності кожного конкретного працівника.

3ClNJhFm8ZU3. Активні продажі товарів та послуг.

Про що цей тренінг?

Менеджер з продажів – серце будь-якого бізнесу. Це людина, яка своєю харизмою, наполегливістю та професіоналізмом рухає цей світ.

Як стати таким продавцем, щоб всі клієнти, з якими ви хоч раз спілкувалися, хотіли купляти тепер тільки у вас, тільки те, що саме ви їм запропонуєте?

Цільова аудиторія тренінгу:

-менеджери з продажів В2В (ваші клієнти – бізнес) та В2С (кінцевий споживач),
- власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
- керівники відділу продажів;
- всі, чий успіх залежить від ефективного пошуку клієнтів за допомогою телефонних дзвінків та візитів;
- всі, хто проводить переговори та презентації, з метою збільшувати особисті продажі і прибутковість компанії.

Цілі и результати:

- учасники систематизують знання і технології, які вже є;

- впровадять ефективні методики «подолання бар’єру блокера до ОПР» (13 технік) та залучення до співпраці осіб, які вливають на прийняття рішення про покупку;

- отримають сучасні техніки виявлення (формування) потреб на прикладах бізнесу компаніі-замовника;

- отримають «банк» відповідей на всі відмовки та заперечення, з якими вони зустрічалися і які тільки можуть виникнути, а також готові покрокові алгоритми перетворення будь-яких відмовок і заперечень клієнтів в причину продовжити діалог, як по телефону, так і особисто;

- позбавляться мовних і поведінкових помилок, про які вони навіть не здогадуються, і які руйнують контакт і продаж;

- отримають алгоритми “снайперських” презентацій, які насправді продають;

- будуть своєчасно і професійно підводити клієнта до укладання угоди і здійснювати допродажі;

- зможуть гідно «тримати удар» і продавати в умовах тиску і критики, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних, а також зберігати емоційну рівновагу в складних професійних ситуаціях (6 авторських технік подолання стресу).

Основні теми тренінгу:

–  Для чого треба вірити в себе, в компанію, в продукт, в клієнта і як це все «продати»;
- Підготовка до зустрічі з клієнтом (організаційна, психологічна, інформаційна)
- Заборонені дії та теми, які руйнують контакт та знецінюють нашу пропозицію;
- Мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови («агресори», «паразити», «знецінювачі», «негативні формулювання», «але» та «ні», «ти-повідомлення»,
-Сценарій вступу в контакт з метою продажу (зустріч на території клієнта, зустріч в офісі компанії, робота з групою клієнтів);
- Методи подолання «бар’єру брокерів» (13 технік), при дзвінках на стаціонарні телефони;
- Схеми вхідних та вихідних «холодних» дзвінків,
- Сучасні правила ділового спілкування.
- Презентація пропозиції: що робити, щоб нас вислухали і захотіли купляти;
- Грамотна подача ціни, яка посилює цінність пропозиції для клієнта (способи обґрунтування ціни, поведінка при обговоренні ціни);
- Робота з запереченнями клієнтів: скільки заперечень долати і як робити відстрочені продажі;
- Напрацювання «банку» заперечень по конкретному продукту і варіанти відповідей на них;
- Види критики і професійна реакція продавця (як зберігати і нерви і клієнтів);
- Сигнали готовності клієнта до покупки;
- Техніки закриття продажу.

Переваги тренінгу:

Бізнес-тренінг «Активні продажі товарів та послуг» спрямований на вирішення актуальних бізнес-завдань замовника. На основі зібраної інформації і підготовлених матеріалів (наданих замовником, та тих, що є в широкому доступі) готується індивідуальний план тренінгу з урахуванням специфіки бізнесу конкретного замовника.

Як підприємець - я знаю ціну часу і грошам. Тому не витрачаю безцінні хвилини і години занять на ігри та вправи, викачані з Інтернету. Я даю тільки ту інформацію, за яку сама б платила гроші. Мої тренінги - максимально інструментальні, а інформація - максимально практична.

Результат для компанії:

- працівники почнуть будувати комунікацію з особою, яка приймає рішення про співпрацю, з позиції рівного партнера-консультанта, до думки якого варто дослухатися (не гублячись, впевнено та переконливо), як при «холодних» дзвінках (8 те- почнуть мислити і поводити себе так, як професіонали, яким вони мріють стати, що значно покращить фінансові справи учасників і збільшить прибутки компанії);

- засвоять покроковий сценарій «що продає» ділової зустрічі (як у своєму офісі, так і на території клієнта): що робити, щоб тебе вислухали і захотіли співпрацювати;

- генеруватиме контакти (як залучати клієнтів в несподіваних місцях без натяку на тиск і недоречність, як запускати вірусну рекламу компанії).

- напрацюють самопрезентацій, які створюють додаткову цінність нашої пропозиції.

8DvS-jX-3oo4. Ефективні техніки продажів в торговому залі. 

Про що цей тренінг?

Ми заходимо в магазин – на нас або нападають «Що вам підказати?» або не звертають на нас уваги, міркуючи байдуже «Що вам треба, подивитесь самі». І в першому і другому варіанті власник бізнесу втратив можливий прибуток, а продавець – потенційних клієнтів.

Як стати продавцем, до якого би їздили з усіх кінців міста та хотіли купляти саме те, що пропонує саме він?

Як уникнути помилок в продажах та спілкуванні?

Як працювати з запереченнями клієнта «Дорого», «Я подумаю», «А там дешевше» та інш.?

Цільова аудиторія тренінгу:

- власники бізнесу, приватні підприємці,
- керівники відділу продажів,
- менеджери по роботі з клієнтами,
- продавці-консультанти, які працюють в торгових залах та салонах.

Цілі и результати:

- Оволодіти реальними, практичними технологіями, які допоможуть суттєво збільшити продажі продуктів та послуг компанії;

- Отримати знання і практичні вміння у сфері роботи з клієнтами на всіх етапах продажу, необхідні для збереження існуючих та залучення нових клієнтів, що дозволить установі збільшити кількість лояльних клієнтів та збільшити свої фінансові показники;

- Розвинути гнучкість мислення у учасників для пошуку нестандартних способів продаж та переговорів з клієнтами;

- Пропрацювати складні ситуації і способи виходу з них на конкретних прикладах діяльності компанії-замовника.

Основні теми тренінгу:

  • ідеологія продажу «Сніданок у «Тіффані»;
  • для чого бути хорошим продавцем: само мотивація менеджера;
  • налагодження атмосфери довіри в торговому залі вже з перших хвилин, напрацювання «банку» перших фраз, які допоможуть почати розмову (з урахуванням специфіки бізнесу замовника);
  • аналіз (формування) потреб клієнта, на основі яких вони приймають рішення про покупку;
  • грамотна презентація продукту: перетворювати характеристики товару у вигоди для клієнта,
  • робота з запереченнями: впевнено та вірно обґрунтовувати ціну, якість та репутацію компанії,
  • закриття продажу та допродаж.
  • створення «лінійки» допродажів і впровадження технік, які збільшують прибутки комнаніїї на 30 % і більше.
  • стесоопірність та збут в успішні продажі в умовах тиску і критики;
  • техніки, які стимулюють купляти.

Переваги тренінгу:

Працівники зрозуміють важливість особливого відношення та побудови довгострокових відносин з клієнтами;

- навчаться отримувати задоволення від роботи, що значно підвищить ефективність їхньої діяльності: фаховий продавець – людина, якою захоплюються;

- засвоять норми та принципи сучасного ділового спілкування;

- підсилять свої вміння на всіх етапах продажу;

-навчаться “утилізувати” складні ситуації збуту, продуктивно спілкуватися із “складними” клієнтами, професійно працювати з критикою та претензіями на всіх етапах продажів.

84PkgFMpS385. Кращий оператор call –центру – майстер дзвінка.

Про що цей тренінг?Для роботи оператора характерний високий рівень стресу, адже всі скарги, негатив від клієнтів компанії доводиться приймати на себе саме операторам call -центру. Також робота сама по собі досить монотонна, і в кожному дзвінку повторюються подібні сценарії дії.Тому якісне виконання цієї роботи вимагає чималого професіоналізму, який не можливий без потрібного навчання та підготовки. Оператор повинен грамотно говорити, мати навички ділового мовлення, проявляти зацікавленість у вирішенні поставлених питань, вміти швидко та переконливо продавати по телефону, фахово діяти в нестандартних ситуаціях, під час всього робочого дня зберігати “бойовий дух” та працездатність.Цільова аудиторія:- спеціалісти по вхідним та вихідним телефонним продажам,- оператори кол-центрів,- працівники на телефоні, які є «голосом компанії»,- менеджери з продажів,- всі, чий успіх залежить від ефективного холодного дзвінка.

 

 

Цілі и результати:Працівники будуть знати:- що треба і що не можна говорити людям, коли ви їм дзвоните в перший раз, якщо майже всі наші клієнти вже із кимось працюють,- які стратегічні помилки «вбивають» ваші продажі,- як впливати на клієнта по телефону,- як підвищити свою комунікативну компетентність,- як попасти в сферу інтересів людини, яка ще хвилину тому не знала про ваше існування,- як працювати з критикою та претензіями, перетворюючи навіть самих складних клієнтів на лояльних.

 

 

Основні теми тренінгу:- cамомотивація операторів і клієнт-орієнтований підхід до роботи;- як піклуватися про свій голос і продуктивно використовувати перерви для відновлення;- підготовка оператора до дзвінків: організаційна, інформаційна, психологічна;- канали сприйняття співрозмовника по телефону: як цим користуватися для збільшення продажів;- як професійно виявляти потреби клієнта і на їх основі робити «снайперські» презентації продукту навіть під час самої короткого розмови;- мовні прийоми, завдяки яким кількість заперечень клієнтів значно знизиться;- інструменти роботи зі складними клієнтами, типи складних клієнтів;- можливість продавати відразу декілька продуктів «в одні руки» завдяки ефективним технікам до продажів;- як «продавати» враження і робити відстрочені продажі. Переваги тренінгу:Тренінг «Кращий оператор call -центру – майстер дзвінка» забезпечує впровадження працівниками компанії-замовника таких інструментів збільшення продажів по телефону:- техніки для швидкої орієнтації в запиті клієнта,- алгоритми роботи зі складними клієнтами,- авторські інструменти роботи із запереченнями, які не використовує ніхто, і у ваших клієнтів нема не них імунітету,- прийомам долання страхів та непевності в собі.По голосу і мові працівників ваші клієнти будуть відчувати, що подзвонили в солідну та надійну компанію, в якій їм дійсно раді та готові фахово вирішити всі питання.Результати для компінї-замовника:- вихідні дзвінки по базі даних або «холодні» стануть набагато результативніші;

- ріст фінансових показників компанії за рахунок розвитку у працівників ефективних навиків продажів по телефону.

 

aFuJ__a-G-c6. Консультативні продажі. 

Про що цей тренінг?

Існує дві основні стратегії продажів: в основі першої стратегії лежить допомога клієнту в прийнятті усвідомленого і взаємовигідного рішення, в основі другої - маніпулятивні прийоми і прагнення будь-якою ціною укласти угоду. Тільки перша стратегія може забезпечити ефективний довгостроковий результат. Для цього продавець повинен стати «консультантом» для покупця.

Цільова аудиторія тренінгу:

- менеджери з продажів;
- продавці-консультанти;
- власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
- керівники відділу продажів;
- всі, чий успіх залежить від ефективного пошуку та утримання клієнтів;
- всі, хто проводить переговори та презентації, з метою збільшувати особисті продажі і прибутковість компанії.

Цілі и результати:

Учасники тренінгу «Консультативні продажі»отримають практичний досвід застосування моделі професійних великих продажів, а також знання того як:

  • планувати продаж,
  • встановлювати і підтримувати довірчі відносини з клієнтом,
  • виявляти мотиви і потреби клієнта,
  • робити пропозицію на підставі потреб клієнта і вигод,
  • долати заперечення і негативні реакції покупця,
  • завершувати переговори і отримувати зобов’язання клієнта.

Представлений підхід дозволяє взяти під контроль ініціативу та процес ведення продажу, що, в свою чергу, дає більше можливостей у плануванні та підвищенню ефективності продажів. Набуті ході тренінгу знання і навички є основою для подальшого професійного розвитку фахівців, залучених до продажу товарів і послуг компанії.

Основні теми тренінгу:

  • Що таке великі консультативні продажі;
  • Ключові етапи продажу: що відбувається, якщо щось іде не так;
  • Підготовка до продажу: інформаційна, психологічна та організаційна, як виграти битву ще до її початку;
  • Початок зустрічі з клієнтом: як і для чого розмовляти на рівних з будь-яким клієнтом;
  • Потреби і питання: більше інформації – більше прибутку;
  • Як і коли стимулювати клієнта до укладання угоди;
  • Негативні реакції і робота з ними;
  • Результативне завершення зустрічі;
  • Типові помилки та міфи в продажах: чому завжди ініціатива має бути у нас і як цього досягати.

Переваги тренінгу:

На думку учасників цього тренінгу, від аналогічних курсів його відрізняє: системний підхід до процесу продажу, орієнтація на реальні ситуації і завдання бізнесу, а головне – авторські інструменти та техніки, яких нема ні в книжках, ні в Інтернеті, на які у наших клієнтів нема «імунітету».

Цей тренінг не лекція на тему «теорії продажів», моє завдання - дати в руки учасників тренінгу зрозумілий і ефективний інструмент організації своєї роботи. Це тренінг, розроблений практиком і діючим підприємцем (детальніше – тут), з досвідом 17 років в продажах для практиків продажів. На відміну від інших тренінгів продажів учасники тренінгу вчаться:

  • не просто виявляти, а формувати потреби і очікування клієнта,
  • не долати, а запобігати запереченням і майстерно їх опрацьовувати,
  • не «протискати», а знаходити взаємовигідне рішення задач клієнта.

Gs286SbcEU87. Публічні виступи та бізнес-презентації. 

Про що цей тренінг?

Тренінг розроблений для тих, кому за родом своєї роботи доводиться подавати свої рішення та ідеї, а також продавати свої продукти та послуги різним групам людей. Саме тоді навички публічних виступів та проведення презентацій є важливою умовою досягнення успіху:

  • подання пропозиції потенційному клієнту,
  • виступ під час галузевої конференції,
  • захист проекту перед колегами і керівництвом компанії,
  • навчання співробітників компанії.

Цільова аудиторія тренінгу:

- керівники та працівники компанії, які готують та проводять презентації всередині компанії,
- керівники функціональних підрозділів і проектних команд,
- представники відділів маркетингу і продажів,
- менеджери з продажів,
- всі, кому доводиться виступати на публіці.

Цілі и результати тренінгу:

Учасники тренінгу «Публічні виступи і бізнес-презентації»:

- навчаться структурувати інформацію та ефективно доносити її до слухачів,
- вивчать правила роботи із засобами візуальної підтримки в презентації,
- засвоять основні правила взаємодії з аудиторією,
- навчаться спілкуватися зі «складними» учасниками, перетворюючі їх на своїх клієнтів та прихильників,
- розів’ють впевненість в собі при роботі зі статусною аудиторією,
- отримають практичний досвід підготовки презентацій і виступу перед аудиторією.

Компанія-замовник:

- підвищить ефективність роботи персоналу при проведенні презентацій як поза, так і всередині компанії. Як наслідок – підвищення лояльності працівників і збільшення залучених клієнтів та прибутків.

Основні теми тренінгу:

  • Цілі презентації та публічного виступу;
  • Підготовка до презентації: види та спрямування;
  • Ключова ідея презентації: що ми хочемо, щоб вони почали робити;
  • Зміст і структура презентації;
  • Прийоми фахової аргументації і їх практичне застосування;
  • Увага і довіра аудиторії, як завоювати і втримати;
  • Вступ - коли починається взаємодія з людьми;
  • Основна частина презентації, як визначити і подати;
  • Завершення презентації, ефект краю;
  • Вербальна і невербальна комунікація – як це впливає на наші продажі;
  • Отримання і використання зворотного зв’язку: що стимулює купляти;
  • Використання технічних засобів: як, коли і для чого;
  • Складні ситуації під час презентації: як
  • Хвилювання і ресурсні стани, стресостійкість та спротив маніпуляціям.

Переваги тренінгу:

Тренінг «Публічні виступи і бізнес-презентації» сфокусований на проведенні презентацій в бізнес середовищі для бізнес аудиторії. Основна мета тренінгу - навчити продавати себе, свої ідеї, товари і послуги за допомогою презентації.

Ви дізнаєтесь:

- як можна і треба просто розказати про складне, щоб зацікавити клієнта;

- як продуктивно реагувати на складні питання і провокації;

- алгоритми, які підвищують інтерес клієнта до продукту.

Тренінг дозволить визначити свої сильні сторони і вибрати свій власний стиль проведення презентацій. За допомогою вправ та навчальних презентацій учасники отримають досвід використання нових знань і навичок.

ie4w6G6RQP48. Стратегічні навики продажів, наші клієнти - бізнес (В2В). 

Про що цей тренінг?

Навики, необхідні для досягнення успіху у великих продажах якісно відрізняються від тих, що дають результат в «коротких» продажах. Це викликано наступними факторами:

  • тривалий цикл великих продажів,
  • висока вартість рішення і пов’язані з цим високі ризики,
  • прийняття рішень «професійними покупцями» , експертами у своїй галузі.

Ефективна робота з корпоративними клієнтами вимагає від продавця два види навичок: тактичних і стратегічних навичок продажів. Тренінг «Стратегічні навики продажів, наші клієнти – бізнес (В2В)» присвячений інструментам і моделям, необхідним для ведення складних, комплексних продажів.

Цільова аудиторія тренінгу:

- ви працюєте на професійному ринку з професійними покупцями;
- ваші клієнти - представники великого та середнього бізнесу;
- ви пропонуєте рішення, які мають високу вартість і цінність для клієнта;
- ви віддаєте пріоритет довгостроковим взаєминам зі своїми клієнтами;
- ви – менеджер з продажів В2В (ваші клієнти – бізнес);
- ви - власник бізнесу, приватний підприємець, який самостійно продає свій продукт;
- ви - керівник відділу продажів.

Цілі і результати тренінгу:

Тренінг узагальнює результати досліджень провідних зарубіжних і вітчизняних компаній та мій особистий досвід в великих продажах як власника та співвласника декількох бізнесів (детальніше – тут) та бізнес-тренера.

Учасники тренінгу «Стратегічні навики продажі, наші клієнти – бізнес (В2В)» здобудуть розуміння і практичний досвід аналізу та розробки стратегії комплексних продажів, а також знання того як:

- планувати свої дії в реалізації великих угод;
- використовувати проблемно-орієнтованих підхід в продажах,
- впливати на критерії прийняття рішень клієнтом,
- підвищувати цінність своїх рішень і пропозицій для клієнта,
- формувати довгострокові партнерські взаємини з клієнтами.

Основні теми тренінгу:

  • Характеристики «великих продажів»: що їх відрізняє від «малих»;
  • Модель прийняття рішень клієнтом про покупку «Думай як клієнт»;
  • Стратегії впливу на процес прийняття рішень клієнтом;
  • Ролі всередині команди покупця: хто формує рішення наших клієнтів;
  • Методи подолання «брокерів» на шляху до осіб, які приймають рішення;
  • «Холодні» дзвінкі: як «розтопити» клієнтів;
  • Як робити відстрочені продажі;
  • Метод СПІН: купляють всі!
  • Динаміка продажів: що це і для чого вона потрібна;
  • Як зберігати «бойовий дух» та розмовляти на рівних навіть із самими статусними клієнтами.

Переваги тренінгу:

Тренінг ««Стратегічні навики продажів, наші клієнти – бізнес (В2В)» розроблений для фахівців, що вже мають досвід і ключові компетенції в області продажів. Матеріал тренінгу – практичні приклади без всякої «води» з мінімальним обсягом теорії. В ході тренінгу більше увага приділяється «дрібницям» і тонкощам, від яких багато в чому залежить досягнення успіху в корпоративних продажах.

Ви отримаєте:

- прописаний «банк» відповідей на заперечення ваших клієнтів;

- прописану стратегію відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють, що ми – кращі;

- авторські методи результативних «холодних» дзвінків, які успішно застосовують компанії-замовники, а ваші клієнти не мають на них «імунітету»;

- чек-листи сучасного ділового і телефонного спілкування: більше ніякі стратегічні помилки не будуть руйнувати ваші продажі.

MtB_QNMqIlg9. Робота із запереченнями клієнтів. 

Про що цей тренінг?

Як зрозуміти інших людей і зробити так, щоб вони зрозуміли нас? Як переконати інших в наших ідеях? Як вчасно знайти гідну відловіть на заперечення, яка б не руйнувала, а наближувала, та навіть вінчала вдало укладену угоду? Як працювати із запереченнями «Дорого», «Я подумаю»,
«Ми працюємо з іншими», «А там дешевше» та інше. Для  цього потрібні:

- розуміння природи заперечень клієнтів;
- володіння алгоритмом відповіді;
- ефективні способи подолання заперечень (14 технік, більшість з них – авторські);
- підвищення комунікативної ефективності;
- розробка власної системи подолання заперечень  клієнтів з урахуванням ваших актуальних бізнес-завдань.

Цільова аудиторія тренінгу:

- Менеджери з продажу,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт.

Цілі і результати тренінгу:

Ви дізнаєтесь:

- Що насправді має на увазі людина, яка говорить нам «дорого!»?
- Види заперечень клієнтів і як працювати з кожним із них?
- Які помилки продавців викликають заперечення клієнтів?
- Як снайперські будувати розмову про конкурентів, щоб клієнти зразу розуміли: ви – найкращі!
- Що таке відстрочений продаж і як він працює?
- Авторські техніки відповідей на заперечення, яких не використовує ніхто.
- Універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути.

Основні теми тренінгу:

  • Чому клієнти заперечують;
  • Динаміка продажів: коли ми отримаємо заперечення і як їх попередити;
  • Вербальна і невербальна комунікація – як це впливає на наші продажі;
  • Модель прийняття рішень клієнтом про покупку «Думай як клієнт»;
  • Мовні помилки, ви про них не здогадуєтесь, а вони викликають заперечення і руйнують продажі;
  • Види заперечень. Роль продавця;
  • Алгоритм роботи із запереченнями;
  • Техніки відповідей на заперечення (14 працюючих технік);
  • Професійна розмова про конкурентів: як підготувати і провести;
  • Критика справедлива і несправедлива, що робити;
  • Як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів - лояльних. 

Переваги тренінгу:

За свідченнями керівництва компаній-замовників та їх персоналу, тренінг «Робота із запереченнями клієнтів» розроблений таким чином, що є актуальним і корисним як для фахівців, що вже мають досвід в продажах, так і для початківців. Розглядається не тільки результат - заперечення і зрив продажу, а причини і сама природа виникнення заперечень. Учасники виходять «озброєні» прописаними технологіями для підвищення продажів, діючими алгоритмами та інструментами:

- як перетворювати «ні» на «так» в бізнесі та у житті,

- більше ніколи не сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову,

- як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,

- як працювати на більший результат для компанії та для себе особисто.

LFE4uyrmzDc10. Допродажі та відстрочені продажі: де ховаються 30 % прибутку!

Про що цей тренінг?

Основна причина недоотримання компанією від 30% і більше прибутків – недостатня кількість допродажів продукції, а у більшості випадків – її відсутність, особливо при перших продажах новому клієнту.

Допродаж (крос-продажі) - продаж додаткових товарів і послуг покупцеві їх основного товару (запропонувати до стільникового телефону чохол, або зробити пропозицію про збільшення терміну гарантії).

Клієнт, який купив один продукт, - це як транзитний пасажир в поїзді. Він вийде при першій же зупинці.

Тому наше основне завдання - прив’язати клієнта якомога сильніше до нашої компанії, продати йому якомога більше продуктів, що задовольняють його потреби.

Справжній злочин для менеджера - довести клієнта до оформлення основного продукту і не запропонувати жодного додаткового. 

Цільова аудиторія тренінгу:

- Менеджери з продажу,
- Торгові агенти,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт. 

Цілі і результати тренінгу:

Першочергове звернення уваги компанії на оволодіння менеджерами техніками допродажів.

Результат:

- Більше швидке просування продукції на ринку;
- Підвищення впізнаваності компанії на ринку;
- Розширення клієнтської бази;
- Зменшення витрат компанії (за рахунок «здешевлення» процесу здобування клієнта);
- Збільшення обсягу продажів;
- Створення купівельної лояльності до продукту.

Основні теми тренінгу:

- Види допродажів: кросселлери, апселлери, даунселлери;
- Причини, які заважають менеджерам здійснювати допродажі;
- Причини, по яких клієнт готовий здійснювати до продажі;
- Джерела інформації для до продажів;
- Створення опитувальника для продуктивного виявлення потреб – основу допродажів;
- Побудова «кола аргументації», використання «слів-маркерів» клієнта, як наслідок – збільшення укладених угод на 30 % і більше при зменшенні витрат ресурсів компанії і кожного менеджера;
- Створення лінійки допродажів по ключовим продуктам компаніїї;
- Внутрішні і зовнішні допродажі – кобрендинг: результативний вихід подолання кризи;
- Як зберігати «бойовий дух» і вдало продавати і допродавати в складних умовах збуту;
- Що таке відстрочений продаж і як їх робити.

Переваги тренінгу:

На тренінгах з продажів рідко хто згадує про допродажі, а тим більше, не приділяє їм достатньої уваги. Саме проведення тренінгу «Допродажі та відстрочені продажі: де ховаються 30 % прибутку!» впроваджує в компанії:

- створення багатоваріантного сценарію спілкування із клієнтом завдяки підйому або спуску по лінійці продуктів;
- продуктивне спілкування із клієнтом після першого «ні»;
- досконаліше відпрацювання клієнта;
- формування переліку джерел інформації для переходу до допродажів;
- створення додаткової форми звітності, яке дозволяє покращити контрольза роботою персоналу та самодисципліни менеджерів з продажу;
- подолання страху відмови і створення переконливої аргументації для придбання товару/послуги компанії;
- підготовка та пропрацювання відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють – ми кращі.

Тренінг проводится в 2 форматах:

- в якості постренінгу після базового тренінгу продажів;

- як самостійний тренінг для компанії.

Напишіть свій запит про тренинг, поставте запитання,
замовте індивідуальну консультацію. Я на зв’язку!