kurs-hol-dzv3
Як побудувати розмову з клієнтом, щоб ваші слова попадали йому прямо в душу та сприймалися наче його власні думки?

Дієвий спосіб проведення «снайперських» презентацій — це побудова кола аргументації на основі слів клієнта. Тільки для цього треба уважно слухати, що кажуть люди, і не допускати, щоб продавець уесь час говорив сам.

 

Покроковий алгоритм:
     

1. Звертаємося до тих потреб клієнта, які він висловив:

— Ви казали, що всі двері мають відчинятися всередину, тому що в коридорі бракує місця.

— Ви сказали, що у вас 2 собаки і вам треба прибирати за ними шерсть по всій квартирі.

— Ви сказали, що практикуєте безпечне екологічне вигодовування сільськлгосподарських тварин..

— Ви сказали, що у вашому закладі збирається багато студентів.

 

Корисний приклад, як чудово залучають до своєї справи клієнтів відомі бренди – читайте тут!

 

  1. Поєднуємо потреби клієнта зі своєю пропозицією:

— Тут встановлена система «Інсайд» — двері відчиняються всередину отвору. Приховані завіси, котрі тут використовуються – одна з революцій дверного виробництва.

— Пропоную вам новий контейнерний порохотяг зі збільшеним діаметром повітряних каналів.

— Компанією розроблені додатки до кормових сумішей — природні стимулятори продуктивності, які складаються з натуральних, безпечних компонентів. Основний із них — фітонциди, що стимулюють імунну ситему та покращують мікрофлору кішківника тварин.

— Пропоную вам влаштовувати акції і лотереї для студентів.

 

Про те, як побороти страх холодних дзвінків і як в цьому вам допоможе досвід моєї мандрівки величезним океанським лайнером крізь Атлантику, я детально розказую тут.

 

 

  1. Переводимо пропозиції на користь для клієнта:

— Такі двері є ергономічними і значно економлять корисну площу.

— Це дозволить вам прибирати різноманітне сміття, у тому числі й шерсть домашніх тварин.

— Це дозволить вам зберегти здоров’я тварин, вивести здорове потомство (зменшуюються витрати на ветпрепарати, послуги ветлікаря), та отримати більші прибутки.

— Це дозволить вам залучати нових відвідувачів до вашого закладу і отримувати від них додатковий прибуток.

 

Як за моїми методами люди продають навіть маніякам у ліфтах  – читайте тут!

 

  1. Переходимо до наступної потреби клієнта:

— Крім того, ви хотіли, щоб двері не пропускали запахів із кухні… 

Якщо ви виявили декілька потреб, на основі кожної будуємо коло аргументації:

 — Ви ще казали, щоб порохотяг був невеликий, щоб розмістився у вашій комірці. Даний порохотяг якраз компактний та нетяжкий, завдяки чому ви зможете легко його переносити по хаті та розміщувати у потрібних вам місцях.

 

Які є заборонені слова, які вбивають ваші продажі, коли ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут!

 

Таких кіл може бути 4-5. Під час презентації, так само як і при аналізі потреб, дуже важливо спостерігати, як реагує клієнт, аби не було монологу продавця.

 

Увесь час запитувати клієнта:  То що скажете, вам подобається, ви погоджуєтеся?

 

У кінці презентації обов’язково перехоплюйте ініціативу, не допускайте паузи. Насамкінеце треба задати закрите питання:

— Вам подобається ця модель?

— Я несу до каси?

— Оформлюю покупку?

— Беремо?

А які методи використовуєте ви для зільшення ваших продажів? Що працює у вас?