Бізнес тренер

 

  •  - Це було більше, ніж навчання, це неймовірна школа життя – прочитала вчора у відгуку на мій бізнес-тренінг.
  •  - Cитуації, які раніше щиро вважала безвихідними і навіть змирилася з цим, тепер  – можливості для заробітку і професійного зростання. Ось чим займається бізнес-тренер Людмила Калабуха! – пишуть у відгуках .

Угідливість - найбільш поширена помилка всіх, хто працює в продажах.

Бажання догодити, сподобатися, бути ближчим, зробити все можливе, щоб клієнту було комфортно, приємно і він купив.

Так що ж робити? Детально читайте у статті:

  1. хто такий угідливий продавець і чому це погано,
  2. як я була таким продавцем,
  3. як зрозуміла свою помилку,
  4. слова-маркери, які вас видають,
  5. ознаки невпевненості в поведінці,
  6. що робити, щоб змінити ситуацію,
  7. приклад - як це працює в бізнесі та в житті.

 

  1. Угідливий продавець – виправдовується, вибачається без причин, метушиться. А  у клієнта таким чином формується почуття помилки:
  •  - у нас неякісний підозрілий продукт, який ніхто його не бере,
  •  - захмарна невиправдана ціна,
  •  - ми самі – незатребувані, немодні і непрофесійні люди, в яких купувати непрестижно.

 

На чолі таких продавців ніби написано:

- Купіть, будь ласочка! Мені це дуже-дуже потрібно!

 

Чим займається бізнес-тренер

На моїх тренінгах завжди цікаво і весело!

 

  1. Як я була угідливим продавцем!

Про страшні речі, як я прийшла в продажі від біди та змогла перетворити їх на мистецтво, навчати інших і стати бізнес-тренером, я пишу в розділі “Моя історія”.

В дев’яності роки, коли наша родина залишилась без засобів до існування, я була єдиною людиною, яка в силу своєї молодості і ентузіазму могла заробити якісь гроші, щоб ми хоча б не голодували!

Я старалася, «скакала», метушилася перед кожним клієнтом. Я надавала йому купу безкоштовних опцій, знижки, коли їх навіть не просили, примовляла “Дай Боже здоров’я вам і діточкам вашим за те, що в мене берете”. Тоді я не могла зрозуміти, чому руйнується мій продаж, коли клієнт вже практично діставав гроші з гаманця… і ховав їх назад.

Аж поки одна моя клієнтка, її обличчя до сих пір в мене перед очима, не сказала:

 - А  що ви так стараєтеся? А що ви так cкачете та вистеляєтеся переді мною? У вас що, ніхто не купупує? Може й то мені не брати?

 

 

  1. Як я зрозуміла свою помилку і зробила висновки.

І тоді я зрозуміла, що саме я, саме своєю непрофесійною поведінкою, руйную свої продажі та переговори. Тоді мені було дуже боляче, а тепер я їй надзвичайно вдячна,

Я настільки тішилася можливому заробітку, що нагадувала жінку, яка хоче заміж за будь-якої ціни, і відлякує цим чоловіків. Так старається сподобатись першому-ліпшому чоловіку, що він чітко розуміє, що він – ЄДИНИЙ, і інших бажаючих нема.

Тому і існує вислів – «Засватана наречена – завжди гарна».

Наше завдання – виглядати «засватаною», тоді і наші комерційні пропозиції будуть виглядати привабливішими – ось одна складова моєї роботи бізнес-тренера.

У чому полягає робота бізнес-тренера

Такі відгуки пишуть випускники моїх тренінгових програм!

 

4. Cлова-маркери, які породжують невпевненість у вашому професіоналізмі, знецінюють вашу пропозицію і дратують клієнта:

  •  - «фасовочка», «барничок», «машинка», «книжечка», «ванночка», «рахуночок», «фігнюшечка», “бубочка”, “няшкі”, “клавіатурка»,
  •  - «в принципі», «досить хороша пропозиція», «непоганий варіант», «в загальному все добре, але…», «в мене є маленьке доповнення»,
  •  - дозвольте потурбувати.., вас турбує…
  •  - підкажіть, будь ласка…
  •  - це знову Олег телефонує
  •  - це могло б вас зацікавити…
  •  - Ніночко Іванівно…

А яке ще одне заборонене слово в продажах, яке просто перетворює людей на монстрів и руйнує ваші переговори – дивіться у відео!

 

  1. Ознаки невпевненості в їхній поведінці:
  • - невміння «тримати погляд» опонента,
  • - опускання та ховання очей,
  • - сутула спина,
  • - інтонації виправдання та підлещування,
  • - вибачення без причин,
  • - виправдання там, де їх не питають,
  • - ховання рук,
  • - метушливість у рухах,
  • - швидка мова,
  • - високій тембр голосу.

Які ще помилки можуть просто вбити ваш продаж, а ви про це навіть не здогадуєтеся! Все у відео!

 

  1. Що робити, щоб змінити ситуацію?

Якщо навіть ваші діти не будуть сьогодні вечеряти, про це ніхто ніколи не має дізнатися! Не плазуйте перед клієнтом!

Вірте в те, що ви професіонал, якщо навіть цей клієнт не купить, ви все одно залишитесь професіоналом та ще набудете додатковий досвід, тобто ще більше підвищите свою фаховість.

А коли клієнт дає згоду на вашу пропозицію: це нормально, а не щасливий збіг обставин. Саме для цього ви і працюєте – це закономірний результат вашої діяльності. Ви гідний партнер, у вас гідний продукт, ви представляєте достойну компанію.

Це працює не тільки в бізнесі, а і в житті – угідливість може зруйнувати важливі життєві домовленості.

 

 

  1. Приклад - як це працює в бізнесі та в житті.

Чим займається бізнес-тренер? Передає свій досвід іншим на тренінгу та робить так, щоб всі учасники розкрилися та збагатилися досвідом один одного!

Одна з учасниць моїх бізнес-тренінгів у Львові розказала дуже повчальну історію: вона після тренінгу з продажів зробила висновки і перестала бути угідливим продавцем. В неї пішли продажі. Більше того, попередила провал переговорів про заміжжя своєї дочки!

А діло було так.

Доросла дочка сказала їм з татом, що ввечері прийде її хлопець освідчуватися. Звістка про майбутнє заміжжя дитини викликала бурхливу радість у чоловіка, тому моя подруга благала його:

 - Я тебе тільки прошу, коли він почне просити її заміж, не ставай перед ним на коліна, і не цілуй руку, бо він передумає! Не провали такі важливі переговори!

 

Бізнес-тренінги Людмили Калабухи

Учасники після тренінгів завжди зі мною фотографуються, і це приємно!

 

Отже, коли ви розмовляєте з клієнтом, і не важливо, на його території, чи в офісі у вас,  тримайтеся гідно і стримано.

А коли навіть не купив, а ви все зробили вірно і фахово, ви – молодець, робили все можливе, відпрацювали клієнта.

Тому якщо від того, чи купить цей клієнт, залежить наше життя, ми розмовляємо з ним з позиції гідного партнера, а не угідливого продавця.

Всі люди хочуть мати справу з професіоналами, так давайте ж транслювати їм те, що вони хочуть купити!

Ми більше не угідливі продавці, будь-які переговори ми ведемо з позиції рівноправного парнера, з позиції експерта – ось який результат отримують всі, хто відвідав мої бізнес-тренінги у Львові і не тільки.