Бізнес-блог

Як ваші помилки можуть збільшити ваші продажі!

Ми всі живі люди і від помилок у спілкуванні, у житті, у бізнесі не застрахований ніхто. Тільки що  відрізняє успішну людину від неуспішної? Як перетворювати свої помилки якщо не на переваги, то хоча б уміння їх «утилізувати» і рухатися вперед, не зважаючи ні на що?...

Чому мені не кажуть: “Я подумаю”, а активно купують?

    Як відповісти на заперечення клієнта так, щоб нам не сказали: “Дякую, фантастична презентація, ми подумаємо. До побачення”, а вдало укласти угоду і здійснити вигідний продаж? Для цього потрібно знати одну дуже важливу техніку, яку, як не дивно, рідко хто...

Підсумки онлайн-курсу “Як перетворювати заперечення клієнтів на угоди та продажі” 23.06.14-10.07.14.

23.06.14 ми розпочали роботу по збільшенню наших продажів та прибутків. У програмі взяли участь менеджери, продавці та власники бізнесу віком від 2О до 81 років(!!!) з Одеси, Харкова, Києва та Львова. Представлені бізнеси: продаж юридичних послуг; продаж...

Як подолати стрес, коли не можеш нічого сказати!

Нам дуже страшно перед публічним виступом, руки трусяться, хочеться врятуватися втечею... А якщо ми працюємо з претензією? Перед нами рознервовані люди? Вони кричать, інколи погрожують, використовують ненормативну лексику. Стрес, стрес, стрес... Що робити? Термін...

Відбувся онлайн-семінар 19.06.2014 “ Як безкоштовно залучати клієнтів – як дорого продати себе!”.

Особливим успіхом користувався такий інструмент безкоштовного залучення клієнтів у несподіваних місцях, як креативний комплімент: “Ви – маніяк?”. Були присутні учасники зі всієї України, а також люди, які живуть та працюють у Росії та Арабських Еміратах. Учасники...

Підсумки онлайн-семінару “Як перетворювати “ні” на “так” і викликати бажання купити”

12.06.14 відбувся онлайн-семінар по роботі із запереченнями клієнтів.     Зібралися менеджери, торгові агенти, продавці-консультанти, керівники відділів продажів та підприємці зі всієї України: Київ, Львів, Одеса, Харків, Винниця, Ужгород, Кривий Ріг,...

Простий спосіб уникнути відмов клієнтів

  Чому клієнти не хочуть купувати? Вічний розпач усіх менеджерів світу! Як можна звести до мінімуму ризик відмови? Як не дивно, але дуже часто заперечення клієнтів провокує сам продавець! Розглянемо тільки одну ситуацію. Приватна стоматологічна клініка. Новий...

Шварцнеггер і Тур Хеєрдал – уроки переможців

Коли Арнольда Шварцнеггера на великій прес-конференції в прямому ефірі один із журналістів запитав: - Ви хочете бути нашим губернатором, а починали свою кар’єру з порнофільмів? Шварцнеггер відповів: - Ви говорите про минуле, а зараз мова йде про майбутнє. Наступне...

22.05.2014 відбувся вебінар: «Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп».

У нашому житті бувають моменти, коли попри всі наші намагання руйнуються плани, ми втрачаємо гроші, самоповагу і впевненість у собі.   Нам дуже важко утриматися від суперечки з клієнтом, коли на нас виливається лавина несправедливих претензій та критики. Нас...

Є запитання?

Чи бажаєте запропонувати статтю?

Дзвоніть +38 067 750-38-28 або напишіть лист на milakalabukha@gmail.com