Кому потрібен тренінг публічних виступів та ораторської майстерності:
- Керівники, директори та працівники компанії, які готують та проводять презентації всередині компанії,
- Керівники і начальники функціональних підрозділів і проектних команд,
- Представники відділів маркетингу і продажів,
- Менеджери з продажів,
- Всі, кому за родом своєї роботи доводиться подавати свої рішення та ідеї, а також продавати свої продукти та послуги різним групам людей.
- Підприємцям, керівникам, бізнесменам, директорам, начальникам, менеджерам, продавцям, які використовують публічні виступи і яким потрібно вдосконалити навички ораторського мистецтва
Саме тоді навички публічних виступів та проведення презентацій є важливою умовою досягнення успіху:
- Подання пропозиції потенційному клієнту,
- Виступ під час галузевої конференції,
- Захист проекту перед колегами і керівництвом компанії,
- Навчання співробітників компанії.
Вигоди для компанії-замовника:
Учасники тренінгу отримають
- Навчаться структурувати інформацію та ефективно доносити її до слухачів,
- Вивчать правила і навики роботи із засобами візуальної підтримки в презентації,
- Засвоять основні правила мистецтва взаємодії з аудиторією,
- Отримають приклади, навики і практичний досвід промов
- Навчаться спілкуватися зі «складними» учасниками, перетворюючи їх на своїх клієнтів та прихильників в процесі виступу,
- Розів’ють ораторські здібності і впевненість в собі при роботі зі статусною аудиторією,
- Отримають практичний досвід підготовки презентацій і виступу перед аудиторією.
- Навчаться ораторської майстерності
Компанія-замовник:
- Підвищить ефективність роботи керівників і персоналу при проведенні презентацій як поза, так і всередині компанії.
- Як наслідок – підвищення лояльності директорів, менеджерів та працівників і збільшення залучених клієнтів та прибутків.
Основні теми тренінгу:
- Цілі презентації та публічного виступу;
- Підготовка до презентації для керівників, менеджерів, директорів, начальників і персоналу: види, спрямування, етапи і алгоритми;
- Ключова ідея презентації: що ми хочемо, щоб вони почали робити;
- Зміст і структура промови;
- Прийоми і навики фахової аргументації і їх практичне застосування;
- Увага і довіра аудиторії, як під час мовлення завоювати і втримати;
- Вступ - коли починається взаємодія з людьми;
- Основна частина презентації, як визначити і подати;
- Завершення презентації, ефект краю;
- Мистецтво вербальної і невербальної комунікації – як це впливає на наші продажі;
- Отримання і використання зворотного зв’язку: що стимулює купляти;
- Використання технік переконання: як, коли і для чого;
- Складні ситуації під час презентації: як подолати недовіру та супротив аудиторії, як тримати дисципліну і викликати повагу до себе.
- Хвилювання і ресурсні стани, стресостійкість та спротив маніпуляціям.
Тренінг сфокусований на проведенні презентацій в бізнес середовищі для бізнес аудиторії.
Основна мета тренінгу - навчити продавати себе, свої ідеї, товари і послуги за допомогою презентації.
Під час тренінгу ви дізнаєтесь:
- Як можна і треба просто розказати про складне, щоб зацікавити клієнта;
- Як продуктивно реагувати на складні питання і провокації;
- Алгоритми, які підвищують інтерес клієнта до продукту.
Тренінг дозволить визначити свої сильні сторони як керівникам і директорам, так і менеджерам і продавцям і вибрати свій власний стиль проведення презентацій. За допомогою вправ та навчальних презентацій учасники отримають досвід використання нових знань і навичок.
Офіційний дистриб’ютор Bluefilters в Україні - фільтри та системи очищення води, менеджер з продажу Добровольський Олексій, Львів.
“Я обов’язково почну застосовувати:
- «Забійні аргументи» - « характеристика - вигода»,
- Унікальна торгова пропозиція + відсутність негативу,
- «Розбивання» заперечень + сигнали для закриття продажу.
Дуже доступний виклад: дуже сподобався режим діалогу, а не лекції.
Побажання: «Так тримати!»”.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28