Відеокурс Людмили Калабухи “Бренд і гроші б’юті-майстра”

Як менше працювати, більше заробляти, підняти ціни та знайти час на себе.

Дізнатися більше про відеокурс

Кому необхідний цей курс:

Майстри нігтьового сервісу

Майстри перматентного макіяжу

Бровисти та лашмейкери

Перукарі

Візажисти

Косметологи

Масажисти

Майстри депіляції
та шугарінгу

Подологи

А саме:

Ви новачок, поки мало клієнтів, та ви не хочете працювати на халяву “по-дружньому”. Потрібно успішно стартанути, щоб поважали колеги, а клієнти приходити вчасно і не пропускали запис.

Ви майстер зі стажем і записом за місяць чи два, тільки ваші учениці чомусь продають свої послуги в 2 рази дорожче, і ви давно думаєте, як підняти ціни і знайти час на себе.

Ви власник салону/кабінету чи інструктор, тільки клієнти йдуть до конкурентів, групи не дуже збираються, організатори не запрошують, і ви давно хочете це змінити, тільки не знаєте як.

Дізнатися як почати заробляти більше в 2 рази

Зазирніть, що в середині!

Відео для youtube-каналу F.O.X Nails – і це тільки 5 порад, як б’юті-майстру більше заробляти, а у відеокурсі їх 240.

Купити відеокурс!

Ось що говорять ваші колеги про тренінги Людмили Калабухи:

Єлєна Соколенко

Топ-мастер нігтьової естетики, інструктор, золотий та бронзовий призер чемпіонатів України, Київ.

Людмила! Після ваших семінарів мій робочий день тепер коштує в два рази більше. Як ви нас вчили – розбила прайс на 3 комплекси: СТАНДАРТ, SILVER I VIP. І останній VIP - просять найчастіше. Так я перейшла з 350 грн за манікюр з покриттям на 550 грн. А з листопада знову піднімаю ціну. Ваші тренінги і книга дали мені конкретні поради, що і як робити. А ще – надали мені впевненості, що я – зірка! Ви змінюєте не тільки наш підхід до роботи, ви змінюєте життя людей.

Яна Черевко

Майстер манікюру, керівник Yana Cherevko nail studio, інструктор, Полтава.

Вчера у меня был день перезагрузки моего мозга!!! Тренинг Людмилы Калабухи – это переворот твоего сознания!!! Она настолько крутая, что я до сих пор анализирую каждое ее слово!!! Это женщина с большой буквы!!!! На нее хочется ровняться, ее хочеться слышать и выполнять все ее задания!! Людочка, я вам безумно благодарна за этот день! Девочки, приходите на ее тренинги! Если вы хотите развиваться и правильно думать, вам к Людочке!!!

Мовчан Ольга

Майстер манікюра, Житомир.

После нашей встречи у меня произошел «взрыв мозга». Как я себя недооценивала, позволяю ставить мне условия… У меня 5 дипломов и участие в чемпионате (2 место), а все «жалею» своих клиентов и делаю ВСЕ на такую халяву, что стыдно сумму писать. Начала читать Вашу книгу «Почніть говорити “НІ”, удалила из подписок 60 (бесполезных групп и человек, написала о повышении цен (БЕЗ ОПРАВДАНИЙ). Моя жизнь делает поворот. Я теперь и ребенка буду по другому воспитывать. Я благодарна судьбе за встречу с Вами.

Хто автор курсу “Бренд і гроші б’юті-майстра”?

Людмила Калабуха. Бізнес-тренер з продажів, переговорів, створення особистого бренду.

25

Роківв продажах.

3

власних бізнесиконсалтинговий, ювелірний та зообізнес.

1

україномовнийонлайн-консультант з продажів.

1

авторукраїномовного блогу та 3-х книг з переговорів.

30+

СФЕР БІЗНЕСУДосвід тренінгів та консультування

50

країн світу.географія учасників онлайн та офлайн тренінгів.

Бізнес-експерт проектів MaxWoman -  каталогу №1 для б'юті-майстрів в Україні.

Бізнес-консультант проекту NAILSOFTHEDAY - міжнародного онлайн-чемпіонату для майстрів і шкіл нігтьового мистецтва.

Експерт з продажів ТМ F.O.X – продукція для майстрів нігтьової індустрії, Київ.

Експерт профільних ЗМІ:

«HAND & nails + Ногтевой сервис» - Міжнародного професійного журналу в сфері нігтьової індустрії, Київ.

SPASPAce - журналу для професіоналів SPA, Wellnes і Bеauty, Львів.

Автор книги-бестселера “Почніть говорити “НІ” – увійшла в ТОП-10 за кращих книг України 2017, номінована на “Кращу книгу 2018” в категорії “Бестселер”, хіт продажів по всім інтернет-магазинам України.

Експерт топових ЗМІ (телеканали, радіомережі, друкованих та інтернет-видання)

Так, я хочу приєднатися до відеокурсу

Що у нас зараз?

Flat design, бизнесмен, flat icon, Плоский дизайн

запізнення клієнтів, скасування, перенесення;

обслуговування “по дружбі” за “дякую” з ранку до ночі;

кумарить від соцмереж, куди треба щось фоткати і писати;

боїшся підняти ціни, не вмієш сказати “НІ, не впевнена в собі.

Та ти віриш, якщо:

Flat design, бизнесмен, flat icon, Плоский дизайн

Поїхати на дорогий семінар,

навчитися новим технікам,

замовити ще крутіші матеріали і тоді...

Тоді 100% підуть багаті клієнти, які будуть:

приходити вчасно,

платити дорого,

ходити тільки до тебе і приводити своїх друзів.

Стоп-майстри!
Досить впахувати, пора заробляти!

Дізнайтеся, як це зробити за 14 днів на онлайн-курсі!

Як менше працювати, більше заробляти, підняти ціни та знайти час на себе.

Новий відеокурс Людими Калабухи “Бренд і гроші б’юті-майстра”.

Купити відеокурс “Бренд і гроші б’юті-майстра”

Ось що говорять ваші колеги
про тренінги Людмили Калабухи:

Тільки 7 тем з відеокурсу
“Бренд і гроші б’юті-майстра”:

Flat design, бизнесмен, flat icon, Плоский дизайн

як грамотно підняти ціни на свої послуги,

як про це повідомити, щоб не втратити клієнтів,

як порахувати собівартість послуги, щоб не піти в мінус,

як ввести дисципліну та правила для клієнтів,

як припинити робити знижки “для своїх” та “по дружбі”,

як вести інстаграм без реклами, технічних знань з мін часу,

як нарешті почати жити і заробляти, а не тільки впахувати, як коні.

Ось так це було на 1500 учасників в залі на другому фестивалі NAILS OF THE YEAR AWARDS 2018, є я вже друге єдиний бізнес-тренер з б’юті-індустрііі. А там збираються провідні майстри манікюру країни, керівники топових шкіл, салонів та вся зіркова тусовка нейл-індустрії з країн СНД та Європи.

Моє інтерв’ю з NAILS OF THE YEAR AWARDS 2018 для youtube-каналу F.O.X Nails

Я хочу пройти цей онлайн-курс

3 причини, які заважають заробляти більше:

Flat design, бизнесмен, flat icon, Плоский дизайн

1. Постійне підвищення кваліфікації,

2. Залучення нових клієнтів,

3. Страх, що старі від вас підуть.

А треба стати брендом, створити базу постійних клієнтів, продавати більше і дорожче кожному з них.

Як це зробити – вчу на відеокурсі “Бренд і гроші б'юті-майстра”.

Я хочу пройти цей онлайн-курс

Ваш гарантований результат після відеокурсу “Бренд і гроші б ‘юті-майстра”:

Працюєте 20 днів на місяць, а не 30

Робочий день 8 годин, а не 10-12

Дохід від 2-х тис на день і більше

Ваші клієнти завжди приходять вчасно

У вас запис на 2 місяці вперед навіть в несезон

Клієнти самі просять їм продати домашній догляд

Вас запрошують в ТВ і у ЗМІ
та роблять спільні селфі на вулицях

І це реальність 3 тисяч випускників моїх тренінгових програм зі всієї України.

Ось що говорять організатори курсів та тренінгів, які запрошували Людмилу Калабуху:

Юрій Мартиненко

Організатор та співласник найбільшого в світі онлайн-чемпіонату для майстрів манікюру, власників салонів та представників торгових марок @nailsoftheday, 74.4тис. підписників в Instagram, Харків.

Десятки девочек со всей Украины едут на наши фестивали @nailsoftheday_awards послушать именно Людмилу!

И это неудитиельно: так рассказать сложные вещи простыми словами, чтоб все без исключения не просто поняли, а сразу внедрили и получили результат, может только она.

За короткое время выступления дать столько полезной информации без воды и сильнейшей энергетикой, надо уметь.

Иногда послушаешь спикера или бизнес-тренера, видишь, что человек умный. А ни понять, ни использовать то, о чем он говорит – нельзя, потому что непонятно. И еще – Людмила очень надежный бизнес-партнер. Всегда поможет советом, реальными делами, связями, добрым словом. И мы все получаем от нее намного больше, чем тот объем работы или информации, на который договоривались, как организаторы, так и девочки – участницы наших фестивалей. Повезло нам с Людмилой.

Наталя Семенюк

Організатор курсів для майстрів манікюру, Київ.

Що мені дали тренінги Людмили Калабухи:

1. Я навчилася не виправдовуватись - "експерти не виправдовуються!" - це для мене стало девізом і набагато полегшило моє подальше життя в ділових стосунках.

2. Я навчилася відмовляти, коли впевнена, що це мені не потрібно, не відчуваючи незручність перед співрозмовником. Мої ділові партнери стали дякувати мені за це, кажучи, що я не займаю їхній час і зі мною дуже легко співпрацювати.

3. Я тепер знаю, як захопити увагу читача мого посту! Це збільшило кількість моїх підписників, а, саме головне, стало приносити задоволення писати пости. Людмила Калабуха вчить цього за 3 хвилини!

Людмила! А ще - я дуже захоплююсь вашим умінням тримати увагу аудиторії, гарно говорити, умінням коректно відповісти на самі незручні питання. На ваших тренінгах дуже цікаво і корисно! І з сьогодняшнього дня я буду називати свій проект – Тренінговий Центр для майстрів нігтьового сервісу Наталії Семенюк. І цю назву мені придумала Людмила! Тому що вчить: треба всі свої проекти називати своїм іменем. От так створюється і прокачується ваш бренд.

Вера Петкова

Tренер по ногтевой эстетике, судья INJA, лучший учебный центр в Одессе 32, 5 тыс. подписчиков в Instagram, Одесса.

Что я подумала, когда встреча Людмилой Калабухой состоялась? Вот все, все мои ожидания оправдались и даже больше!

Мотивация дана мощная, по полочкам все разложено, ошибки все всплыли на поверхность. Очень объемный по информации тренинг, никакой лишней воды, конкретные примеры, что и как делать. Вот и мы сделали.

Почем раньше боялись и так неодооценивали себя? И когда я выкладываю фото из Парижа, то тролли пишут в комментариях: я не сама на все это заработала, а мне дал муж, знаєте, что я делаю? Оправляю свои прайсы с нормальными ценами и комплексные предложения для наших клиентов. И это результат тренингов и книг Людмилы.

А тем, кто не верит, что у нас море клиентов, и что никто не ушел, когда мы все это сдедали, а наоборот – пришли прекрасные люди, которые готовы платить столько за тот сервис, который мы даем, я рекомендую только одно – пригласить Людмилу и пройти ее тренинги для бьюти- мастеров.

Що ви отримаєте на курсі “Бренд і гроші б’юті майстра”

Flat design, бизнесмен, flat icon, Плоский дизайн

  • 7 блоків інформації
  • Від 5 до 22 уроків в кожному
  • Від 1 до 17 хв. час уроків
  • 30 готових шаблонів переписки в директ та вайбер
  • 40 сценаріїв спілкування з клієнтами у всіх ситуаціях
  • 20 технік для протидії тролям, негативу, претензіям та конфліктам
  • 10 методів зразу записати клієнтів на наступний раз
  • 15 порад, як підняти ціни і працювати без знижок
  • 12 способів продати дорожчу послугу та догляд
  • 170 технік для повної прокачки б’юті-бізнесу

А ще:

Простими зрозумілими словами,
Короткі відеоуроки,
Всі приклади російською та українською мовами.

Треба змінити підхід з “більше вчитися і працювати”
на “більше заробляти і мати час для себе”.

І я цьому навчу!

Я хочу цей відеокурс!

Вартість тренінгу окуповується в 10 разів протягом 1 місяця. Відгуки тих, хто пройшов курси Людмили Калабухи, говорять самі за себе.

@oksana.kaidrys

Майстер маникюру, курси манікюру, Львів.

3 заповіді для успішного майстра манікюру.
До написання цього посту мене надихнула Людмила Калабуха та її «Почніть говорити НІ». Хто ще не читав - дуже рекомендую!

1. Знай собі ціну та ніколи її не занижуй!❌
У кожного майстра є своя продуктивність/год - у мене ця цифра починається від 170 грн/год (залежно від об’єму роботи)

2. Вмій відмежовувати дружбу/родинні відносини з роботою!!!👨

Твоя робота повинна оплачуватись відповідно!!! Матеріали безкоштовно чи з великими знижками в магазині не дають!!! Тобто, якщо ти можеш прийняти клієнта та заробити гроші, а подруга дуже проситься - то бери її і нехай оплачує пр прайсу! 3. Скажи НІ непотрібним знижкам!!

В моєму випадку це постійні знижки на художній розпис, який займає багато часу, а оцінюється копійками! Це знижки на ремонт нігтя, дизайн, тощо. Постійним клієнтам я їх давала практично завжди, хоч ніколи й не озвучувала. А, значить, це сприймалось як «должне»!!!

Дуже дякую за такий змістовний і цікавий тренінг. Плануємо продовжити співпрацю.

@airbrush_on_nails

Учасниця фестифалів для майстрів манікюру @nailsoftheday_awards 2017 і 2018, Харків.

Вы один из немногих блогеров, которому я пишу отзыв. Ваше выступление на фестивале мастеров маникюра в 2017 поставило мой мозг на место. Что именно изменилось?

Я просто подняла цену на свои услуги. За месяц просто всем клиентам об этом сказала. Без намеков, оправданий, просто взяла и сказала, что поднимаю цену. Никто меня ни разу не спросил, почему!! Никто не пожаловался на дороговизну услуги!! Кто не смирился, просто молча ушел.

Дальше больше.

После Маникюрного фестивала 2018 просто всем клиентам говорю «на коррекцию тебя через 3 недели писать?» и все просто соглашаются и я их записываю!! Не просят 4 недели или 5. А некоторые даты коррекции уже расписала до Нового Года. От фестиваля прошло всего два дня, а уже такие изменения. У меня почти расписана запись за 3 недели до Нового Года и немного после.

Все ваши инструменты работают! Просто бери и делать. Это оказывается так просто, когда тебе четко и конкретно сказали, что и как делать! Спасибо огромное!

Эллина Грозова

Преподаватель УЦ “Top Nail”, призёр международных чемпионатов, судья чемпионатов Украины, инструктор УЦ «Air magic nails”, Одеса.

Cегодня я посетила потрясающий тренинг Людмилы Калабухи. И я в восторге!!!

Да, что-то знала, увидела свои ошибки, поняла, почему я их допускаю… и главное – я знаю, куда идти и что для этого надо делать.

Все прошло с легкостью, весело, не было этих многих заумных слов, которые часто сбивают тебя и ты банально не понимаешь, о чем говорят, потому что ты профан в данной сфере.

Людмила, огромная вам благодарность за то, что делаете такео дело – учите, советуете и обьясняете, как делать правильно!!!!

Чому вам потрібний oнлайн-курс
“Бренд і гроші б’юті-майстра”

З будь-якої точки світу,
З будь-якого пристрою,
В будь-який час.

Я підготувала три варіанти проходження курса:

1. Базовий

Три блоків практичної інформації:

  • Блок 1. Особистий бренд б’юті-майстра (20 відеоуроків)


    1. Для чого б’юті-майстру особистий бренд?
    2. Чим насправді вимірюється успіх в б’юті-сфері?
    3. Б’юті-майстер – продавець чи ні?
    4. 5 складових, без яких не буде бренду та грошей
    5. Небезпеки дружби з клієнтами в б’юті-сфері
    6. Чи брати гроші з родичів та друзів?
    7. Чому не можна брати друзів на роботу?
    8. Що таке страх успіху або синдром самозванця?
    9. Як подолати невпевненість в собі і звідки вона береться?
    10. Компліменти і гроші – як це пов’язано і що робити?
    11. Припиніть вчитися – почніть продавати!
    12. Що таке УТП б’юті-майстра і як його створити?
    13. Що краще – “майстер широкого профілю” чи вузькоспеціалізований експерт?
    14. Зразки УТП, які вас надихнуть і врятують укр. та рос. мова.
    15. Яку назву давати вашому салону/стадії/кабінету/школі?
    16. Що робити з УТП?
    17. Як прокачати бренд поза межами салону/кабінету/студії?
    18. Як рекламуватися в ЗМІ, щоб не злити гроші в унітаз
    19. Яка насправді потрібна фотосесія б’юті-майстру
    20. Як історія Попелюшки прокачає бренд б’юті-майстра?

  • Блок 2. Як зробити, щоб клієнт пішов за вами на край світу (15 відеоуроків)


    1. Як подивитися на себе очима клієнта?
    2. До яких майстрів не підуть 2-й раз?
    3. Заборонені теми у спілкуванні з клієнтами.
    4. Як послати складного клієнта?
    5. Заборонені слова, які руйнують ваш бренд та продажі.
    6. Як відмовити клієнту в обслуговуванні без наслідків та образ?
    7. Звідки беруться проблемні клієнти?
    8. Як привчити клієнтів приходити вчасно?
    9. Зовнішній вигляд майстра – помилки, які вбивають бренд.
    10. Як зразу записати клієнта на наступний раз?
    11. Як зустріти нового клієнта, щоб він став вашим назавжди?
    12. Як зекономити час, коли клієнт сам не знає, чого хоче?
    13. Клієнт прийшов з подаруночком: давати знижку чи ні?
    14. Скільки клієнтів потрібно б’юті-майстру для повного запису?
    15. Чи потрібно прохідне місце для салону/студії/кабінету?

  • Блок 3. Мистецтво продажів та гроші б’юті-майстра (22 уроки)


    1. Як порахувати собівартість послуги та вартість години вашого часу?
    2. 10 причин, які вам заважають заробляти більше?
    3. Як виглядає ринок послуг і з ким зараз працюєте ви?
    4. Як продати одну послугу за 3 різних ціни?
    5. Коли піднімати ціни на свої послуги?
    6. Як повідомити клієнтів про підвищення цін?
    7. Чому не можна бути дешевше конкурентів?
    8. Як припинити працювати в борг?
    9. Дати чи не дати знижку клієнту?
    10. Що робити, коли клієнт не оплачує?
    11. Як правильно говорити про ціну?
    12. Які цифри в ціні збільшують ваші продажі та чайові?
    13. Як переконати заплатити дорожче, ніж хотів клієнт?
    14. “Я передзвоню сам” – каже клієнт, що робити?
    15. Без паніки! Чому порівняння з конкурентами – це добре?
    16. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для скромних.
    17. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для сміливих.
    18. Про що треба мовчати під час розмови про конкурентів?
    19. Як відповісти на заперечення “Я подумаю” і зразу записати клієнта.
    20. Як відповісти на заперечення “Дорого” і зразу записати клієнта.
    21. Справедлива і несправедлива критика: як відрізнити і реагувати?
    22. Як відповісти на заперечення “Про вас погані відгуки” і зразу записати клієнта.

  • Цілодобовий доступ до матеріалів в особистому кабінеті.
  • Для того, щоб пройти курс потрібний тільки інтернет.
  • 30 + шаблонів переписки в директ, оголошень про підняття цін, повідомлень на вайбер, переписки з клієнтами, відповіді на заперечення все 2-ма мовами (укр. та рос.).
  • Необмежений доступ до матеріалів в особистому кабінеті, де зберігаються всі матеріали курсу: тексти та відео.

Вартість 1200 грн.

Купити пакет “Базовий” 1200 грн.

Gold

5 блоків практичної інформації:

  • Блок 1. Особистий бренд б’юті-майстра (20 відеоуроків)


    1. Для чого б’юті-майстру особистий бренд?
    2. Чим насправді вимірюється успіх в б’юті-сфері?
    3. Б’юті-майстер – продавець чи ні?
    4. 5 складових, без яких не буде бренду та грошей
    5. Небезпеки дружби з клієнтами в б’юті-сфері
    6. Чи брати гроші з родичів та друзів?
    7. Чому не можна брати друзів на роботу?
    8. Що таке страх успіху або синдром самозванця?
    9. Як подолати невпевненість в собі і звідки вона береться?
    10. Компліменти і гроші – як це пов’язано і що робити?
    11. Припиніть вчитися – почніть продавати!
    12. Що таке УТП б’юті-майстра і як його створити?
    13. Що краще – “майстер широкого профілю” чи вузькоспеціалізований експерт?
    14. Зразки УТП, які вас надихнуть і врятують укр. та рос. мова.
    15. Яку назву давати вашому салону/стадії/кабінету/школі?
    16. Що робити з УТП?
    17. Як прокачати бренд поза межами салону/кабінету/студії?
    18. Як рекламуватися в ЗМІ, щоб не злити гроші в унітаз
    19. Яка насправді потрібна фотосесія б’юті-майстру
    20. Як історія Попелюшки прокачає бренд б’юті-майстра?

  • Блок 2. Як зробити, щоб клієнт пішов за вами на край світу (15 відеоуроків)


    1. Як подивитися на себе очима клієнта?
    2. До яких майстрів не підуть 2-й раз?
    3. Заборонені теми у спілкуванні з клієнтами.
    4. Як послати складного клієнта?
    5. Заборонені слова, які руйнують ваш бренд та продажі.
    6. Як відмовити клієнту в обслуговуванні без наслідків та образ?
    7. Звідки беруться проблемні клієнти?
    8. Як привчити клієнтів приходити вчасно?
    9. Зовнішній вигляд майстра – помилки, які вбивають бренд.
    10. Як зразу записати клієнта на наступний раз?
    11. Як зустріти нового клієнта, щоб він став вашим назавжди?
    12. Як зекономити час, коли клієнт сам не знає, чого хоче?
    13. Клієнт прийшов з подаруночком: давати знижку чи ні?
    14. Скільки клієнтів потрібно б’юті-майстру для повного запису?
    15. Чи потрібно прохідне місце для салону/студії/кабінету?

  • Блок 3. Мистецтво продажів та гроші б’юті-майстра (22 уроки)


    1. Як порахувати собівартість послуги та вартість години вашого часу?
    2. 10 причин, які вам заважають заробляти більше?
    3. Як виглядає ринок послуг і з ким зараз працюєте ви?
    4. Як продати одну послугу за 3 різних ціни?
    5. Коли піднімати ціни на свої послуги?
    6. Як повідомити клієнтів про підвищення цін?
    7. Чому не можна бути дешевше конкурентів?
    8. Як припинити працювати в борг?
    9. Дати чи не дати знижку клієнту?
    10. Що робити, коли клієнт не оплачує?
    11. Як правильно говорити про ціну?
    12. Які цифри в ціні збільшують ваші продажі та чайові?
    13. Як переконати заплатити дорожче, ніж хотів клієнт?
    14. “Я передзвоню сам” – каже клієнт, що робити?
    15. Без паніки! Чому порівняння з конкурентами – це добре?
    16. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для скромних.
    17. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для сміливих.
    18. Про що треба мовчати під час розмови про конкурентів?
    19. Як відповісти на заперечення “Я подумаю” і зразу записати клієнта.
    20. Як відповісти на заперечення “Дорого” і зразу записати клієнта.
    21. Справедлива і несправедлива критика: як відрізнити і реагувати?
    22. Як відповісти на заперечення “Про вас погані відгуки” і зразу записати клієнта.

  • Блок 4. Клієнти з Instagram без реклами та технічних знань (12 уроків)


    1. ТОП-20 помилок ІГ, які можна виправити за один вечір (59)
    2. Як формується стрічка користувачів в ІГ?
    3. Чому важлива не кількість, а якість підписників?
    4. Як проводити конкурси в ІГ, щоб вони приносили результат?
    5. Як майстри “зливають” клієнтів в директ?
    6. Як вести переписку в директі, щоб приходити всі?
    7. Чому ваші шкільні оцінки впливають на продажі в ІГ?
    8. Що потрібно викладати б’юті-майстру в ІГ крім своїх робіт?
    9. Що зробити, щоб ваші пости захотіли прочитати?
    10. Як змустити людей читати ваші пости до кінця?
    11. Як писати, щоб вас коментували?
    12. Скільки постів в день викладати?

  • Блок 5. Продажі дорожчих та додаткових послуг та продуктів (5 уроків)


    1. Чому люди готові заплатити дорожче, ніж планували?
    2. Що робити, якщо у нас нема того, що потрібно клієнту?
    3. Як переконати купити дорожче, ніж хотів клієнт - реальний кейс з Закарпаття.
    4. Чому насправді б’юті-майстер не пропонує ще щось додатково?
    5. Як комфортно продати клієнту дорожчу послугу та домашній догляд?

  • Цілодобовий доступ до матеріалів в особистому кабінеті.
  • Для того, щоб пройти курс потрібний тільки інтернет.
  • 50 + шаблонів переписки в директ, оголошень про підняття цін, повідомлень на вайбер, переписки з клієнтами, відповіді на заперечення все 2-ма мовами (укр. та рос.).
  • Необмежений доступ до матеріалів в особистому кабінеті, де зберігаються всі матеріали курсу: тексти та відео.

+

Бонус 1

Друкований іменний сертифікат, особисто підписаний та надісланий на вашу адресу Людмилою Калабухою. Для тих, хто не в Україні – сертифікат в електронному вигляді.

Бонус 2

Відеотренінг “Почніть говорити “НІ”: коли, чому і як це зробити?”
Тривалість: 60 хв.
Вартість - 340 грн.

Вартість 1980 грн.

Купити пакет “Gold” 1980 грн.

PLATINUM

7 блоків практичної інформації:

  • Блок 1. Особистий бренд б’юті-майстра (20 відеоуроків)


    1. Для чого б’юті-майстру особистий бренд?
    2. Чим насправді вимірюється успіх в б’юті-сфері?
    3. Б’юті-майстер – продавець чи ні?
    4. 5 складових, без яких не буде бренду та грошей
    5. Небезпеки дружби з клієнтами в б’юті-сфері
    6. Чи брати гроші з родичів та друзів?
    7. Чому не можна брати друзів на роботу?
    8. Що таке страх успіху або синдром самозванця?
    9. Як подолати невпевненість в собі і звідки вона береться?
    10. Компліменти і гроші – як це пов’язано і що робити?
    11. Припиніть вчитися – почніть продавати!
    12. Що таке УТП б’юті-майстра і як його створити?
    13. Що краще – “майстер широкого профілю” чи вузькоспеціалізований експерт?
    14. Зразки УТП, які вас надихнуть і врятують укр. та рос. мова.
    15. Яку назву давати вашому салону/стадії/кабінету/школі?
    16. Що робити з УТП?
    17. Як прокачати бренд поза межами салону/кабінету/студії?
    18. Як рекламуватися в ЗМІ, щоб не злити гроші в унітаз
    19. Яка насправді потрібна фотосесія б’юті-майстру
    20. Як історія Попелюшки прокачає бренд б’юті-майстра?

  • Блок 2. Як зробити, щоб клієнт пішов за вами на край світу (15 відеоуроків)


    1. Як подивитися на себе очима клієнта?
    2. До яких майстрів не підуть 2-й раз?
    3. Заборонені теми у спілкуванні з клієнтами.
    4. Як послати складного клієнта?
    5. Заборонені слова, які руйнують ваш бренд та продажі.
    6. Як відмовити клієнту в обслуговуванні без наслідків та образ?
    7. Звідки беруться проблемні клієнти?
    8. Як привчити клієнтів приходити вчасно?
    9. Зовнішній вигляд майстра – помилки, які вбивають бренд.
    10. Як зразу записати клієнта на наступний раз?
    11. Як зустріти нового клієнта, щоб він став вашим назавжди?
    12. Як зекономити час, коли клієнт сам не знає, чого хоче?
    13. Клієнт прийшов з подаруночком: давати знижку чи ні?
    14. Скільки клієнтів потрібно б’юті-майстру для повного запису?
    15. Чи потрібно прохідне місце для салону/студії/кабінету?

  • Блок 3. Мистецтво продажів та гроші б’юті-майстра (22 уроки)


    1. Як порахувати собівартість послуги та вартість години вашого часу?
    2. 10 причин, які вам заважають заробляти більше?
    3. Як виглядає ринок послуг і з ким зараз працюєте ви?
    4. Як продати одну послугу за 3 різних ціни?
    5. Коли піднімати ціни на свої послуги?
    6. Як повідомити клієнтів про підвищення цін?
    7. Чому не можна бути дешевше конкурентів?
    8. Як припинити працювати в борг?
    9. Дати чи не дати знижку клієнту?
    10. Що робити, коли клієнт не оплачує?
    11. Як правильно говорити про ціну?
    12. Які цифри в ціні збільшують ваші продажі та чайові?
    13. Як переконати заплатити дорожче, ніж хотів клієнт?
    14. “Я передзвоню сам” – каже клієнт, що робити?
    15. Без паніки! Чому порівняння з конкурентами – це добре?
    16. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для скромних.
    17. Як відповісти на заперечення “У конкурентів дешевше/краще”: техніка для сміливих.
    18. Про що треба мовчати під час розмови про конкурентів?
    19. Як відповісти на заперечення “Я подумаю” і зразу записати клієнта.
    20. Як відповісти на заперечення “Дорого” і зразу записати клієнта.
    21. Справедлива і несправедлива критика: як відрізнити і реагувати?
    22. Як відповісти на заперечення “Про вас погані відгуки” і зразу записати клієнта.

  • Блок 4. Клієнти з Instagram без реклами та технічних знань (12 уроків)


    1. ТОП-20 помилок ІГ, які можна виправити за один вечір (59)
    2. Як формується стрічка користувачів в ІГ?
    3. Чому важлива не кількість, а якість підписників?
    4. Як проводити конкурси в ІГ, щоб вони приносили результат?
    5. Як майстри “зливають” клієнтів в директ?
    6. Як вести переписку в директі, щоб приходити всі?
    7. Чому ваші шкільні оцінки впливають на продажі в ІГ?
    8. Що потрібно викладати б’юті-майстру в ІГ крім своїх робіт?
    9. Що зробити, щоб ваші пости захотіли прочитати?
    10. Як змустити людей читати ваші пости до кінця?
    11. Як писати, щоб вас коментували?
    12. Скільки постів в день викладати?

  • Блок 5. Продажі дорожчих та додаткових послуг та продуктів (5 уроків)


    1. Чому люди готові заплатити дорожче, ніж планували?
    2. Що робити, якщо у нас нема того, що потрібно клієнту?
    3. Як переконати купити дорожче, ніж хотів клієнт - реальний кейс з Закарпаття.
    4. Чому насправді б’юті-майстер не пропонує ще щось додатково?
    5. Як комфортно продати клієнту дорожчу послугу та домашній догляд?

  • Блок 6. Тролі, претензії та негатив – як попередити і реагувати (12 уроків)


    1. Види критики: як відрізнити і реагувати?
    2. Як реагувати на негативні коментарі від незадоволених клієнтів?
    3. Що робити, якщо конкуренти тролять поза очі?
    4. Як реагувати, коли тролять у вас в коментарях?
    5. Конкуренти наговорюють на вас клієнтам, як реагувати?
    6. Друзі=тролі в соцмережах: що робити?
    7. Що таке щурячі лайки?
    8. Як уникнути скандалу з клієнтами в салоні та по телефону?
    9. Чи потрібно вибачатися, навіть якщо винуваті не ви?
    10. Як грамотно вибачитися, щоб вам не сіли на шию?
    11. Як зібрати хороші відгуки з клієнтів, якщо вони самі їх не дають?
    12. Як видалити негативний відгук з Google та бізнес-сторінки в Facebook?

  • Блок 7. Відеотренінг “Як збирати відгуки клієнтів, піаритися і продавати за їх допомогою”



    Тривалість: 35 хв.
    Вартість - 400 грн.

  • Цілодобовий доступ до матеріалів в особистому кабінеті.
  • Для того, щоб пройти курс потрібний тільки інтернет.
  • 60 + шаблонів переписки в директ, оголошень про підняття цін, повідомлень на вайбер, переписки з клієнтами, відповіді на заперечення все 2-ма мовами (укр. та рос.).
  • Необмежений доступ до матеріалів в особистому кабінеті, де зберігаються всі матеріали курсу: тексти та відео.

+

Бонус 1

Друкований іменний сертифікат, особисто підписаний та надісланий на вашу адресу Людмилою Калабухою. Для тих, хто не в Україні – сертифікат в електронному вигляді.

Бонус 2

Відеотренінг “Почніть говорити “НІ”: коли, чому і як це зробити?”
Тривалість: 60 хв.
Вартість - 340 грн.

Бонус 3

Відеотренінг “Як б’юті-майстру стати брендом в Facebook без реклами та технічних знань”
Вартість - 540 грн.

Бонус 4

Індивідуальна скайп-консультація Людмили Калабухи по вашому запиту (60 хв.) у визначений і зручний для всіх час.
Вартість - 3800 грн.

Вартість 8400 грн.

Купити пакет “PLATINUM” 8400 грн.

Що цінніше?

Навушники
1300 грн.

Чи

Участь в курсі “Бренд і гроші б’юті-майстра” – першому онлайн-курсі в Україні по збільшенню прибутків та своренню бренду в б’юті-індустрії?

Як проходить онлайн-навчання
Схема нашої співпраці:

1

Ви вибираєте собі пакет “Базовий”, Gold чи PLATINUM

2

Оплачуєте мені на картку

3

Вам приходить на email лист про успішну оплату та пароль від особистого кабінету

4

Заходите в особистий кабінет

5

Відкриваєте відеоуроки

6

Втілюєте в життя - все зразу на реальних прикладах

7

Отримуєте бонусні матеріали

8

І тепер у вас є гроші, час на себе і ви майстер-бренд!

Ось що говорять ваші колеги
про тренінги Людмили Калабухи:

Вартість відеокурсу
“Бренд і гроші б’юті-майстра”

Базовий

Стандартна ціна: 1800 грн.

Вартість: 1200 грн.

1200 грн.

  • Відеокурс “Бренд і гроші б’юті-майстра”. Базовий - 1200 грн.
  • Друкований іменний сертифікат.
  • Відеотренінг “Почніть говорити “НІ”: коли, чому і як це зробити?” - 340 грн.
  • Відеотренінг “Як б’юті-майстру стати брендом в Facebook без реклами та технічних знань” - 540 грн.
  • Індивідуальна скайп-консультація Людмили Калабухи (60 хв.) - 3800 грн.

Купити 1200 грн.

Gold

Стандартна ціна: 2320 грн.

Ціна пакету: 1980 грн.

1980 грн.

  • Відеокурс “Бренд і гроші б’юті-майстра”. Gold - 1980 грн.
  • Друкований іменний сертифікат.
  • Відеотренінг “Почніть говорити “НІ”: коли, чому і як це зробити?” - 340 грн.
  • Відеотренінг “Як б’юті-майстру стати брендом в Facebook без реклами та технічних знань” - 540 грн.
  • Індивідуальна скайп-консультація Людмили Калабухи (60 хв.) - 3800 грн.

Купити вигідно 1980 грн.

PLATINUM

Стандартна ціна: 13080 грн.

Ціна пакету: 8400 грн.

8400 грн.

  • Відеокурс “Бренд і гроші б’юті-майстра”. PLATINUM - 8400 грн.
  • Друкований іменний сертифікат.
  • Відеотренінг “Почніть говорити “НІ”: коли, чому і як це зробити?” - 340 грн.
  • Відеотренінг “Як б’юті-майстру стати брендом в Facebook без реклами та технічних знань” - 540 грн.
  • Індивідуальна скайп-консультація Людмили Калабухи (60 хв.) - 3800 грн.

Купити вигідно 8400 грн.

Відповіді на ваші запитання:

  • Це все працює тільки в великих містах, а ніяк не в регіонах


    Ви здивуєтеся: 80% моїх учнів з регіонів, з невеликих містечок і навіть сіл по всій Україні!
    І будь-де є дорогі майстри і ті, що працюють за 3 копійки.
    І у вашому оточенні також. Вам треба тільки вибрати, яким майстром хочете бути ви.

  • Який відеокурс? Та в мене ні хвилини немає вільної, потрібно йти працювати


    Значить, або ви і без моїх порад дуже добре заробляєте, і тоді цей курс вам не потрібен - відразу йдіть на мою онлaйн-консультацію, як стати інструктором і їздити навчати інших майстрів за великі гроші.

    Або ви дуже багато працюєте і мало заробляєте - тоді вам точно пора щось змінювати, тому що вічно ви так жити не зможете. На цьому курсі я покажу на практиці, як заробляти більше грошей, знаходити нових клієнтів, формувати базу постійних, брати більше за свої послуги і головне залишатися у виграші і в грошах, і в годинах, і в клієнтах. Перед вами весь мій 25-річний досвід, упакований в зручний онлайн-курс - користуйтеся!

  • Що конкретно дасть мені цей курс?


    Отримаєте просту і дієву систему інструментів, як і звідки залучати нових клієнтів, як збільшувати заробіток, як і коли підняти ціни, як зразу записати клієнтів на наступний раз навіть в несезон і при цьому знаходити час для себе і сім’ї.

  • Як саме цей курс допоможе мені більше заробляти і менше працювати?


    Ми порахуємо собівартість вашої послуги, піднімемо ціни на вашу роботу, будемо продавати дорожчі послуги кожному клієнту, домашній догляд, у нас не буде поняття несезон і при цьому скоротимо кількість робочих днів.

    Зробимо так, що кожна додаткова послуга:
    - вийшла раніше початку робочого дня,
    - залишилася пізніше,
    - приїхала додому до клієнта або вийшла у свій вихідний
    будуть оплачуватися додатково!

    Припинемо працювати з халявщиками, які вимагають знижки “для своїх”, почнемо працювати з багатими дисциплінованими клієнтами, які не запізнюються і приходять кожні 3 тижні без нагадувань і відмазок. Звучить як нездійсненна мрія? Та я детально на прикладах розказую, як це зробити. І тисячі моїх клієнтів онлайн та офлайн по Україні і ще 5 країнам світу це впровадили і у всіх все вийшло!

  • Скільки коштує курс?


    Мій 2-х годинний тренінг тільки на одну тему “Де ховаються 40% ваших прибутків та часу на себе та сім’ю”, де я навчала тільки 2-м основним інструментам – як підняти ціни і як продавати домашній догляд організатори по всім містам України від Києва до Одеси, від Полтави до Запоріжжя по 1000 грн., і по 500 грн відеозапис.

    Тільки в базовому курсі 4 години відео – короткі уроки від 2 до 17 хвилин, в Gold 6 годин, а в PLATINUM 8 годин та моя годинна персональна індивідуальна скайп-консультація.

    Якщо ви застосуєте хоча б 10% того, про що я вам на прикладах детально розказую, він вам окупиться за 2 дні.

    Завжди є два варіанти розвитку подій – пройти мій курс, послухати по 1 одному уроку в день, все застосувати, почати працювати в 2 рази менше, мати 8 вихідних на місяць, час на себе та сім’ю і при цьому заробляти в 2 рази більшеІ Саме це і роблять мої клієнти.

    Або залишити все як є, коли у вас відвалюються руки, спина, ви забули, що значить доглядати за собою, відпустка, подруги, діти, сім’я. Коли з вами крім роботи нема про що поговорити. Коли у вас навіть нема часу потратити зароблені гроші.

    Але ситуація такою, як зараз не залишиться. Якщо навіть вона вас зараз влаштовує. Вони погіршиться і ось чому: інші майстри пройдуть мій курс, все впровадять і до них підуть ваші клієнти. Вони будуть їм платити дорого і залишати великі чайові, а не вам. До них вони не будуть запізнюватися, приходити з дітьми, не будуть переносити запис. А у вас далі будуть вимагати зробити задешево “по дружбі”. Тому що інші знають, як так зробити, а ви – ні.

  • Чим цей курс відрізняється від інших?


    Це курс по продажах та створенню особистого бренду б’юті-майстра від провідного бізнес-тренера України, одною зі спеціалізацій якого є б’юті-сфера. Це не семінар по новій техніці, яку ви ще не засвоїли. Це практичні поради, як більше заробляти і продавати те, що ви вже вмієте.

    Це від 40 до 80 коротких відеоуроків, які 24 найбільш гострі теми розвитку та збільшення прибутку приватного майстра в індустріі краси.

    Ви отримаєте технології як отримувати нових клієнтів без копійки реклами, як їх зацікавити, щоб вони залишилися (і це не знижки! не акції, які вам не вигідні!), як нарощувати базу постійних клієнтів, як пливати на сарафанне радіо.

    99% курсів для б’юті-майстрів про те, як більше працювати. На ринку курсів нема аналогів моїй комплексній програмі, де мова не о нових техніках чи організації процеса роботи, а про те, як майстру більше заробляти і при цьому менше працювати.

  • Ви дасте документ про закінчення курса?


    Так, пакет Gold та PLATINUM передбачає надрукований іменний сертифікат від Людмили Калабухи, підписаний мною особисто. Цей сертифікат ви можете повішати на стіну і показувати своїм клієнтам в якого експерта ви вчилися.

  • Чи підійде мені цей курс, якщо я тільки планую почати?


    Курс побудований так, що ті, хто тільки прийшов або збирається працювати в індустрію краси, зразу все робити правильно. А не набивати гулі, як ваші досвідчені колеги, які на семінарах мені говорять, ну чому ви мені це не розказали 5-10 і навть 20 років тому, все в б моєму житті та роботі склалося по-іншому.

    Як ви думаєте, куди краще вкластися: чергове підвищення кваліфікації чи навчитися грамотно продавати ваші послуги, піднімати на них ціни, дисциплінувати клієнтів та привабити платоспроможних багатих клієнтів, чи навчитися не тільки пиляти та клеїти, а заробляти і жити?

    Рішення приймати вам. Вчитися можна безкінечно, а заробляти треба кожного місяця і навіть дня. І коли ваш робочий день коштує від 3-х тис. грн і більше, навчатися новим технікам і новим матеріалам значно комфорніше. Все робити значно комфортніше, коли у вас є сили, час на себе, натхнення і гроші.

Як зі мною зв’язатися?

Подзвоніть: +38 (067) 75 03 828 (у робочий час) Email: milakalabukha@gmail.com
(Ви обов’язково отримаєте мою відповідь до 24 годин)
Cайт: https://www.kalabukha.com.ua/ Skype: kalabukha75 Соц. мережі: facebook.com | instagram.com | Telegram | Linkedin