[ubermenu config_id="main"]

Вся правда про знижки в продажах!

Путівки Антоніва1

Чи можна продавати без знижки?

Подумки перенесіться в кінець вашого фінансового року і порахуйте, скільки запланованих прибутків ви втратили, коли надавали знижки своїм клієнтам?

Вас жахнула ця сума? Адже ви могли б витратити її на свої потреби та мрії!

Наприклад:
поїхати в омріяну подорож або купути нарешті якусь дорогу річ, просто тому, що ви хочете її купити!…

Що ж робити?

Продавати без знижок!

Ви скажете:

  • якщо я не зроблю знижку, у мне не куплять,
  • знижки стимулюють збут,
  • допомагають покупцеві прийняти рішення.

 

 

І будете праві. Ідемо далі!

 

Ви ніколи не задумувалися, що відбувається, коли ми надаємо знижку за першою ж вимогою клієнта, як міркує покупець:

  • досвідчені покупці, втрачають повагу до тих людей, які швидко знижують свої ціни;
  • ми формуємо у людини відчуття помилки (якщо ви так швидко погодилися, значить у вас ніхто не купує, мож, і мені не варто брати?);
  • втрачаємо прибутки.

 

Як за моїми методами люди продають маніякам у ліфтах і знижок при цьому не роблять - читайте тут!

 

Що відбувається, якщо ми знижку не надали:

  • ваша спокійна впевненість та вміння відстояти свою позицію - це показник сили  і вашого попиту на ринку. А люди поважають таку поведінку;
  • як не дивно, це також стимулює збут!

 

Як же вчинити, якщо ви мудрі і вже заклали знижку в ціну, як усе зробити професійно?

  • мінімум три рази відстояти свою ціну, щоразу підбираючи обгрунтовані аргументи,
  • розділити знижку на частини (- 10%, -15%, -20%), не надавати зразу - 40%,
  • обрунтувати, чому ви надаєте цю знижку, якщо ви бачите, що людина дійсно більше не може заплатити, а ціна, на якій наполягає клієнт, вас влаштовує.

Тільки не кажіть, як на базарі “Як для вас…”,

 

Рекомендую використати такі формулювання:

  • “У якості залучення вас, як переспективного клієнта…”,
  • “Ви дуже схожі на мою сестру, роблю вам акцію, тому що дуже хотіла б сестрі зробити приємне, а вона далеко живе…”,
  • “Багато людей придивлялися до цього плаття, тільки вам воно пасує найбільше. Тому роблю знижку, щоб ви цю річ носили, а люди дивилися і питали, де ви її придбали”.
  • “Роблю вам знижку в якості виключення, тільки це наші із вами конфіденційні стосунки, прошу нікому про це не розказувати”
  • А які у вас думки з приводу знижок? Що ви робите, щоб стимулювати збут?

 

Як ви пояснюєте клієнтам, чому вирішили  цю знижку їм зробити? Поділіться!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>