[ubermenu config_id="main"]

Підсумки онлайн-семінару “Як перетворювати “ні” на “так” і викликати бажання купити”

12.06.14 відбувся онлайн-семінар по роботі із запереченнями клієнтів.

 

Під час 1 Всеукраїнського Бізнес-форуму підприємців у Дніпропетровську - завжди повні зали!

Під час 1 Всеукраїнського Бізнес-форуму підприємців у Дніпропетровську - завжди повні зали!

 

Зібралися менеджери, торгові агенти, продавці-консультанти, керівники відділів продажів та підприємці зі всієї України:

Київ, Львів, Одеса, Харків, Винниця, Ужгород, Кривий Ріг, Ніколаєв, Івано-Франківськ, Донецьк, Дніпропетровськ, Суми, Луганськ та область, Сокаль, Мостиська, Яворів, Новояворівськ та інші.

В україномовному семінарі зі збільшення продажів брали активну участь люди, що живуть та працюють в Німеччині, Ізраїлі, Франції, Росії, Чорногорії та Хорватії.

 

Досвід у продажах учасників - від 4 місяців до 11 років.

 

Сфера діяльності:

  • продаж туристичних, освітніх, медичних, фармацевтичних, рекламних (радіо та телебачення), юридичних, консалтингових, поліграфічних, інтернет та інших послуг,
  • розробка сайтів, виготовлення віз, біотехнології, інтернет-магазини,
  • торгівля одягом,  насінням та засобами догляду за рослинами, мобільними телефонами, продуктами харчування, нерухомістю, електроінструментами, поліграфічним обладнанням,
  • мережевий маркетинг та інш.

 

Всіх нас об’єднала одна із найскладніших та “болючих” тем у продажах – робота із запереченнями клієнтів: “Дорого”, “Я подумаю”, “У конкурентів дешевше”, “Нема часу”, “Тяжкі часи” та “Ми працюємо з іншими”.

У ході семінару були розглянуті та опрацьовані такі питання:

  • чому не варто сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову і яким чином її перетворити на «так»,
  • що насправді має на увазі людина, котра говорить вам: «Дорого!»- і як це може підвищити продажі,
  • чому часто поведінка самого продавця «вбиває» продаж і як цього уникнути ,
  • заборонені слова і теми, ви про них не здогадуєтеся, але саме вони викликають заперечення клієнтів і просто «вбивають» ваші продажі,
  • які помилки продавця спровокували світовий гламурний скандал 2013!

 

Після того, як ми опрацювали основний матеріал, учасники мали можливість поставити нагальні питання з теми семінару, що хвилюють їх,  та отримати відповіді.

 

Для грунтовного опрацювання такої потрібної теми, як робота із запереченнями клієнтів, продовжується набір на 3-х тиждневий онлайн-курс «Клієнт заперечує і… купує!», де кожний учаник отримає «банк» із прописаних відповідей на всі відмовки та заперечення клієнтів згідно специфіки свого бізнесу, «снайперську відбудову» від своїх основних конкурентів, авторські техніки відповідей на заперечення клієнтів, яких не використовує ніхто і у ваших клієнтів нема на них «імунітету», та багато інших простих, дієвих та перевірених методів збільшення продажів.

 

Ознайомитися з деталями онлайн-курсу зі збільшення продажів та зареєструватися можна тут:

http://www.kalabukha.com.ua/objections-sale/

Переглядайте запис, користуйтеся інструментами та техніками роботи із запереченнями, які ми опрацювали разом із учасниками на онлайн-семінарі.

Успіхів та великих продажів!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>