[ubermenu config_id="main"]

Як я за допомогою 2-х слів збільшила продажі на 40%.

 

Бізнес-сніданок

–       Це все? – питали продавці в магазині, коли клієнти робили замовлення, поки не запросили мене провести аудит і тренінг.

Як ви думаєте, що відповідала більшість покупців?

Правильно, більшість відповідала:  “Все”.

 

Придивіться та прислухайтеся, як розмовляють із клієнтами продавці великих мереж або ті, хто пройшов якісні тренінги з продажів!

 

Ось 3 приклади, які вас зачеплять за живе:

1. Великі мережі.

У «Макдоналдсі», коли ви робите замовлення, наприклад, картоплю фрі, продавець питає: “Кетчуп чи соус?”.

 

І ви вже думаєте, що ж вибрати, хоча секунду тому зовсім нічого  не збиралися замовляти  до картоплі.

 

А продавець вас питає про замовлення, як про незаперечний факт.

І ви замовляєте соус або кетчуп.

Тобто те, що вам запропонували.

 

2. Бабці на базарі.

Коли ви зупинилися на базарчику коло бабці, яка продає літровими банками лісові ягоди, вона зразу вас питає «Вам одну чи дві?».

Цікаво, які тренінги з продажів пройшли такі бабці?

І ви починаєте розмірковувати не про те, чи брати ягоди, а про те, скільки брати і як у вашу торбину помістяться ті 2 літри.

 

3. Хороші ресторани.

Офіціант у правильному ресторані, коли ви замовили просто тістечко, обов’язково вас запитає: «Що будете пити?»

 

- У тому ж ресторані офіціант, коли повторює за клієнтом назви страв і занотовує їх у блокнот,  після кожного замовлення вимовляє зі схвальною інтонацією  слова: «Що ще?»

 

- Мені, будь ласка, грецький салат.

- Грецький салат. Що ще?

 

- І зупу з броколі.

- Зупу з броколі. Що ще?

 

А ось готові приклади й для вас, лише беріть і робіть:

 

  • «Вам зручніше оплатити кредиткою чи готівкою?»,
  • «Заберете самі чи замовите доставку?»,
  • «Вам один пакунок  зважити чи два?»
  • «Потрібен подарунковий пакет чи підійде звичайний?»
  • «Вам зручніше зустрітися зі мною в понеділок чи у вівторок?»,
  • «Ви приїдете до нас чи зустрінете нашого менеджера в себе?»

 

Тому, друзі, візьмемо приклад із пропрацьованих тренінгами продавців та навчених життям бабусь, і будемо пропонувати клієнтам ще щось докупити.

 

Якщо людина дозволила  собі вже витратити гроші, якщо вона вам довіряє, то чому б не продати їй ще щось?

Розвиваємо успіх! Саме тут і ховаються від 30% прибутків будь-якого бізнесу! Тож заберімо їх!

Ви погоджуєтеся? Тоді поділіться в соцмережах із друзями цим матеріалом  і вони вам будуть вдячні!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>