Як я працюю
Працюю як у форматі консультування підприємців, так і проведення тренінгів
продажів/переговорів для компаній.
Формат проведення тренінгів для компаній:
Дводенний тренінг - 16 годин (2 повних тренінгових дні).
Одноденний – 8 годин (1 повний тренінговий день).
“Без відриву від роботи” – проведення тренінгу в 3-7 прийомів по 2-3 години кожен блок з 8.00 до 10.00 або 11.00. з перервою в 2-7 днів між блоками.
Так працюю лише у Львові:
- на тренінгу присутні всі без винятку працівники,
- не потрібно зачиняти магазини,
- головні теми,
- практичне пропрацювання,
- учасники відразу застосовують досвід у роботі,
- отримають зворотний зв’язок від тренера щодо всіх запитань.
Інтесив - майстер-клас на 3-4 години на конкретний запит замовника. Наприклад, “Робота із запереченнями” або “Холодні дзвінки”.
Незмінним є один чинник – високий результат:
збільшення продажів та прибутків, яке вимірюється в конкретних цифрах!
Етапи підготовки та проведення тренінгу для компанії: |
1. Ознайомлення осіб, відповідальних за навчання персоналу, з програмою тренінгу, проведеного у компанії, сфера діяльності якої аналогічна до бізнесу замовника. Мета майбутнього навчання - збільшення продажів на 30% і більше. |
2. Cтворення опитувальника для діагностичного інтерв’ю із замовником саме під специфіку конкретного бізнесу та вирішення бізнес-питань відповідно до специфіки діяльності замовника.
3. Детальне спілкування телефоном або скайпом із особою, яка відповідає за проведення навчання, ознайомлення із ситуацією в компанії, на основі складеного опитувальника.
4. Особиста зустріч із особою, яка відповідає за проведення навчання, ознайомлення із ситуацією компанії.Результат:
- прояснення цілей і завдань навчання продажу, очікуваних результатів навчання, кількості персоналу;
- формування розуміння ситуації, що склалася;
- визначення формату навчання;
- оцінка і вибір програм навчання, розвитку;
- визначення термінів навчання.
5. Опрацювання зібраного матеріалу, визначення стратегії співпраці.
6. Створення анкет для передтренінгової діагностики учасників майбутнього навчання саме під сферу та формат діяльності кожного конкретного замовника.
7. Анкетування учасників тренінгу
Результат для компанії після заповнення:
- фінансові та часові витрати на навчання персоналу істотно скорочуються, оскільки завдяки попередній оцінці, програма тренінгу збудована на об’єктивно виявлених результатах набутих навиків та запитів менеджерів,
- чітко відстежується, яка ситуація була на момент проведення тренінгу, і, якою вона стала після проведення навчання (анкети відразу після тренінгу),
- психологічний аспект – повага до запитів самих працівників, що створює додаткову лояльність до своєї компанії та нематеріальну мотивацію краще працювати.
8. Обробка та інтерпретація інформації із заповнених анкет.
Результат: на що варто особливо звернути увагу під час тренінгу згідно з запитами самих учасників.
9. Проведення дослідження “Таємний покупець” на об’єктах замовника (в межах Львова) або завдяки розмовам працівників телефоном.
Проводиться детальний аналіз роботи персоналу на всіх етапах продажів:
- контакт (швидкість та грамотна реакція),
- виявлення потреб клієнтів,
- презентація товару/послуги,
- робота з запереченнями клієнтів,
- самі продажі, техніки їх «закриття»,
- «лінійки» до продажів і того, як вони проводяться, і чи проводяться взагалі,
- спілкування працівників з клієнтами та між собою,
- помилки в мовленні та поведінці, які «вбивають» або не просувають продаж вперед,
- відбудова від конкурентів,
- стресостійкість та збереження емоційної рівноваги працівників у складних ситуаціях спілкування з клієнтами та вирішення бізнес-питань компанії.
10. Письмова звітність із кожної торгової точки після дослідження “Таємний покупець”:
- прописуються зони росту (що працівники роблять погано, що потрібно терміново покращити),
- ресурсні зони майбутніх учасників тренінгу (те, що вони роблять добре і, що частково компенсує помилки).
11. Створюється індивідуальний план тренінгу із врахуванням специфіки бізнесу конкретного замовника:
- враховуються реалії компанії-замовника,
- матеріал орієнтується на конкретний асортимент товару та послуг, який вона продає,
- у розробці програми враховується інтелектуальний рівень та передбачуваний емоційний стан учасників навчання, менталітет потенційних покупців і економічне середовище ринку збуту компанії-замовника.
12. Із замовником узгоджуються програма, місце, час і формат проведення тренінгу.
13. Розробляються та пропрацьовуються практичні техніки та інструменти для вирішення актуальних бізнес-завдань.
14. Створюється роздатковий матеріал, роздруковується для кожного учасника тренінгу:
- робочий зошит учасника тренінгу,
- аркуші із завданнями для індивідуальної та групової роботи.
Результат: краще засвоєння матеріалу, використання всіх репрезентативних систем для сприйняття та пропрацювання технік продажів.
15. Учасники забезпечуються бейджами, зошитами, роздатковими матеріалами, робочими аркушами та ручками.
16. Тренінг проводиться у визначений замовниками час та у вибраному форматі.
Результат: скерувати учасників тренінгу під час роботи в потрібне русло, викласти необхідний теоретичний матеріал та разом із ними доповнити та «прожити» матеріал у вигляді практичного пропрацювання.
17. Опрацювання тренером робочих аркушів учасників, які вони заповнили під час навчання. Результат для компанії – готові стандарти роботи для підвищення продажів.
Після завершення тренінгу замовник отримує 6 блоків інформації :
- “банк” фраз-приєднань для вступу в контакт, прописаний та “прожитий” учасниками згідно з авторською ексклюзивною методикою тренера (більше ваші продавці не будуть відлякувати та дратувати клієнта запитаннями: “Що вам підказати?” та “Чим вам допомогти?”;
- “банк” професійних запитань для виявлення/формування потреб клієнтів з метою продажу (надалі спілкування ваших продавців з клієнтами не буде схоже на допит і вони самі будуть професійно ініціювати та підтримувати діалог);
- опитувальник для активного збору контактів та фіксації побажань потенційних покупців з метою подальшої співпраці із ними;
- “банк” презентацій “мовою вигоди” щодо ключових продуктів замовника;
- “банк” відповідей на основні заперечення клієнтів замовника щодо ціни, термінів виконання та якості продуктів замовника;
- “лінійка” допродажів ключових продуктів замовника.
- 18. Виготовляються та оформлюються сертифікати про проходження тренінгу з продажів для кожного учасника.
19. Написання детального звіту за результатами тренінгу.
20. Постренінгова консультаційна підтримка протягом 2-х місяців після проведення тренінгу.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей
ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ