драконове дерево1

 

Вік 3000 років!!!  Священне дерево для місцевих жителів - загадкових гуанчів, яких винищили іспанці ще у 13 столітті. Унікальне в своєму роді, один із символів Канарського острова Тенерифе - це все про легендарне драконове дерево!

 

Тому ми виділили час і спеціально об’їхали цілий острів, щоб на нього подивитися.

 

Вхід у маленький дворік, в якому росте розпіарене дерево коштує 4 євро.

 

Та ми люди, які не тільки вміють гроші заробити, ми ще вміємо їх правильно витрачати!

 

Хоча буває всяке… І драматичну історію про те, як я не встояла перед гарячим бразильським мачо і важливі висновки для кожного з вас - читайте тут!

 

Гугл в поміч: поряд є сквер, з якого на дерево можна подивитися БЕЗКОШТОВНО!

 

Так ми і зробили. І не ми одні були такі мудрі – ця інформація є в широкому доступі.

 

На наш подив, ми побачили юрби європейців з найсучаснішим технікою в руках, цілком обізнаних і з гуглом і з інтернетом, які купили квитки по 4 євро, щоб зайти за паркан і побачити дерево на 10 метрів ближче, ніж ми.

 

В чому ж справа?

 

Згадаємо, як виглядає весь ринок.

 

Хто люди, які щось у когось купляють, як приймаємо рішення про покупку ми самі?

 

Хто наші клієнти, та клієнти, яких ми би мріяли мати?

 

Економ-сегмент.

  1. Небагаті люди, для яких на 1 місці ціна, готові їхати через усе місто на трьох маршрутках, тільки щоб щось купити дешевше на 3 копійки, ніж у магазині біля їхнього будинку. Вони полють за акціями і вибивають у вас з горла знижки.

 

Середній клас.

  1. Люди, для яких важливо розумне співвідношення якості, комфорту і ціни. Вони не купляють найдешевше, вони купляють краще з того, що можуть собі дозволити.

Їхні фрази-маркери – “Я не хочу цю сушку по акції, я хочу ось, покращену модель з додаткою опцією. Я що – не заробляю?”.

Вони, як правило, вийшли з “економа”, пишаються цим, і не хочуть, щоб їх з “економом” плутали чи порівнювали.

 

3. Вас, напевно, дивували компанії, магазини, салони, де за товари та послуги, аналогічні вашим, беруть в 2, 3, 5, а іноді і в 10 разів дорожче, і що дивно, у них є клієнти, готові за це платити!

 

Чому?

 

Тому що їх клієнти — це забезпечені люди сегмента VIP і Преміум.

 

Вони звикли мати все найдорожче, їм важливий бренд, пафос, ексклюзив, приналежність до обраних, одним словом, «понти».

 

Вони або народилися в забезпечених сім’ях, з дитинства мали все найкраще і навіть не припускаються думки, що можна жити якось інакше.

 

Або так само вийшли з “економу” і дуже пишаються тим, що можуть собі дозволити все найкраще, що тільки можна знайти на ринку! В них йде навіть певна гіперкомпенсація, як кажуть мудрі психологи (а в мене і такий диплом є!), щоб довести оточуючим і самим собі, що вони тепер в колі обраних, що вони круті і статусні люди!

 

І якщо ви думаєте, що за ваш продукт з покращений сервісом, з доставкою, з упаковкою ніхто не захоче заплатити більше, ніж у конкурентів, зразу згадуйте мій досвід з Канарського острова Тенерифе.

 

Що ще скажу на честь іспанців: навколо дерева побудований великий паркан, і

 

щоб людям зручно було БЕЗКОШТОВНО дивитися на чудо природи напроти дерева

він на кілька метрів нижчий!

драконове дерево3

 

І це в такому туристичному місці, де навіть з повітря рублять бабло, така повага до людей!

 

І все одно є достатня кількість людей, які платять по 4 євро, щоб пройтися на 10 метрів ближче до дерева, ніж подивитися безкоштовно зі сквера навпроти!

 

Друзі, так влаштований будь-яких ринок!


 

Тому, щоб ваш продукт задовільняв всі сегменти ринку розробіть 3 пакети/варіанти його комплектації.


 

 

Що робити, якщо у вас фізичний товар?

 

Якщо це фізичний товар, то введіть в свій асортимент продукт для “економ”-сегмента – самий бюджетний варіант по самій бюджетній ціні – “справжню кітайську якість”.

 

Для середнього класу – “дорогий Кітай”, як люблять висловлюватися мої клієнти з Одеси.

Для VIP і Преміум – продукцію європейського виробника, навіть дуже добре, якщо він від бюджетного варіанту буде відрізнятися по ціни в 2 ато і 5 разів. На його фоні всі решта моделі будуть здаватися дуже доступними і таке порівняння на вашій вітрині буде стимулювати ріст продажів. А якщо до прийде людина, яка захоче “золотий унітаз” – і для неї знайдеться те, що вона хоче.

І самолюбство її втішите, що вона купила найкраще, що тільки може запропонувати ваш магазин, демонструючи вишуканий смак і обізнаність у відомих брендах!

 

 

А якщо це послуги, от тут вже є де розвернутися!

 

Можна за допомогою додаткових опцій навіть з самої бюджетної послуги створити продукт для всіх сегментів ринку, практично продавши той самий продукт за 3 різних ціни!

 

Кілька тижнів тому я отримала лист-запит на консультацію від одного дуже талановитого фотографа:

 

“З кожним днем я працюю все більше, а грошей заробляю все менше, я не знаю, як донести клієнтам, скільки всього я вкладаю в ту послугу, яку вони в мене замовляють. В мене складається враження, що я втрачаю свій імідж, як фахівця. Допоможіть мені!”.

 

- Ви в надійних руках! - відповіла я. І ми почали працювати.

 

фотографи7

 

Ось вам приклад, як ми на консультації розписали його послуги по пакетах, і як ви думаєте, який пакет продається найбільше? Преміум!

А до того, як він звернувся до мене на консультацію, він продавай свої послуги по ціні “економа”, працював цілодобово, так, він збирав компліменти, а не достатню кількість грошей!

2016-06-28_10-20-04

 

Хочете таких результатів?

Пам’ятайте про драконове дерево на Тенеріфе та звертайтеся до мене на консультації!

Я на зв’язку!