[ubermenu config_id="main"]

Як українцю зекономити за кордоном та заробили додатково в Україні?

драконове дерево1

 

Вік 3000 років!!!  Священне дерево для місцевих жителів - загадкових гуанчів, яких винищили іспанці ще у 13 столітті. Унікальне в своєму роді, один із символів Канарського острова Тенерифе - це все про легендарне драконове дерево!

 

Тому ми виділили час і спеціально об’їхали цілий острів, щоб на нього подивитися.

 

Вхід у маленький дворік, в якому росте розпіарене дерево коштує 4 євро.

 

Та ми люди, які не тільки вміють гроші заробити, ми ще вміємо їх правильно витрачати!

 

Хоча буває всяке… І драматичну історію про те, як я не встояла перед гарячим бразильським мачо і важливі висновки для кожного з вас - читайте тут!

 

Гугл в поміч: поряд є сквер, з якого на дерево можна подивитися БЕЗКОШТОВНО!

 

Так ми і зробили. І не ми одні були такі мудрі – ця інформація є в широкому доступі.

 

На наш подив, ми побачили юрби європейців з найсучаснішим технікою в руках, цілком обізнаних і з гуглом і з інтернетом, які купили квитки по 4 євро, щоб зайти за паркан і побачити дерево на 10 метрів ближче, ніж ми.

 

В чому ж справа?

 

Згадаємо, як виглядає весь ринок.

 

Хто люди, які щось у когось купляють, як приймаємо рішення про покупку ми самі?

 

Хто наші клієнти, та клієнти, яких ми би мріяли мати?

 

Економ-сегмент.

  1. Небагаті люди, для яких на 1 місці ціна, готові їхати через усе місто на трьох маршрутках, тільки щоб щось купити дешевше на 3 копійки, ніж у магазині біля їхнього будинку. Вони полють за акціями і вибивають у вас з горла знижки.

 

Середній клас.

  1. Люди, для яких важливо розумне співвідношення якості, комфорту і ціни. Вони не купляють найдешевше, вони купляють краще з того, що можуть собі дозволити.

Їхні фрази-маркери – “Я не хочу цю сушку по акції, я хочу ось, покращену модель з додаткою опцією. Я що – не заробляю?”.

Вони, як правило, вийшли з “економа”, пишаються цим, і не хочуть, щоб їх з “економом” плутали чи порівнювали.

 

3. Вас, напевно, дивували компанії, магазини, салони, де за товари та послуги, аналогічні вашим, беруть в 2, 3, 5, а іноді і в 10 разів дорожче, і що дивно, у них є клієнти, готові за це платити!

 

Чому?

 

Тому що їх клієнти — це забезпечені люди сегмента VIP і Преміум.

 

Вони звикли мати все найдорожче, їм важливий бренд, пафос, ексклюзив, приналежність до обраних, одним словом, «понти».

 

Вони або народилися в забезпечених сім’ях, з дитинства мали все найкраще і навіть не припускаються думки, що можна жити якось інакше.

 

Або так само вийшли з “економу” і дуже пишаються тим, що можуть собі дозволити все найкраще, що тільки можна знайти на ринку! В них йде навіть певна гіперкомпенсація, як кажуть мудрі психологи (а в мене і такий диплом є!), щоб довести оточуючим і самим собі, що вони тепер в колі обраних, що вони круті і статусні люди!

 

І якщо ви думаєте, що за ваш продукт з покращений сервісом, з доставкою, з упаковкою ніхто не захоче заплатити більше, ніж у конкурентів, зразу згадуйте мій досвід з Канарського острова Тенерифе.

 

Що ще скажу на честь іспанців: навколо дерева побудований великий паркан, і

 

щоб людям зручно було БЕЗКОШТОВНО дивитися на чудо природи напроти дерева

він на кілька метрів нижчий!

драконове дерево3

 

І це в такому туристичному місці, де навіть з повітря рублять бабло, така повага до людей!

 

І все одно є достатня кількість людей, які платять по 4 євро, щоб пройтися на 10 метрів ближче до дерева, ніж подивитися безкоштовно зі сквера навпроти!

 

Друзі, так влаштований будь-яких ринок!


 

Тому, щоб ваш продукт задовільняв всі сегменти ринку розробіть 3 пакети/варіанти його комплектації.


 

 

Що робити, якщо у вас фізичний товар?

 

Якщо це фізичний товар, то введіть в свій асортимент продукт для “економ”-сегмента – самий бюджетний варіант по самій бюджетній ціні – “справжню кітайську якість”.

 

Для середнього класу – “дорогий Кітай”, як люблять висловлюватися мої клієнти з Одеси.

Для VIP і Преміум – продукцію європейського виробника, навіть дуже добре, якщо він від бюджетного варіанту буде відрізнятися по ціни в 2 ато і 5 разів. На його фоні всі решта моделі будуть здаватися дуже доступними і таке порівняння на вашій вітрині буде стимулювати ріст продажів. А якщо до прийде людина, яка захоче “золотий унітаз” – і для неї знайдеться те, що вона хоче.

І самолюбство її втішите, що вона купила найкраще, що тільки може запропонувати ваш магазин, демонструючи вишуканий смак і обізнаність у відомих брендах!

 

 

А якщо це послуги, от тут вже є де розвернутися!

 

Можна за допомогою додаткових опцій навіть з самої бюджетної послуги створити продукт для всіх сегментів ринку, практично продавши той самий продукт за 3 різних ціни!

 

Кілька тижнів тому я отримала лист-запит на консультацію від одного дуже талановитого фотографа:

 

“З кожним днем я працюю все більше, а грошей заробляю все менше, я не знаю, як донести клієнтам, скільки всього я вкладаю в ту послугу, яку вони в мене замовляють. В мене складається враження, що я втрачаю свій імідж, як фахівця. Допоможіть мені!”.

 

- Ви в надійних руках! - відповіла я. І ми почали працювати.

 

фотографи7

 

Ось вам приклад, як ми на консультації розписали його послуги по пакетах, і як ви думаєте, який пакет продається найбільше? Преміум!

А до того, як він звернувся до мене на консультацію, він продавай свої послуги по ціні “економа”, працював цілодобово, так, він збирав компліменти, а не достатню кількість грошей!

2016-06-28_10-20-04

 

Хочете таких результатів?

Пам’ятайте про драконове дерево на Тенеріфе та звертайтеся до мене на консультації!

Я на зв’язку!

 

 

 

 

 

2 Коментарі

  1. Вітаю Людмила. Прочитав твою статтю “Як українцю зекономити за кордоном…..” та хочу тобі особисто подякувати за такі цінні речі як ця. Певно для кожної людини потрібен свій час щоб почати розуміти і сприймати інформацію. І дякуючи таким доповідям ми находимо свою стежинку в бізнесі та житті. Дякую!

    Відповісти
  2. Я дуже рада, що мій досвід і мої статті приносять користь людям!

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>