[ubermenu config_id="main"]

Як подвоїти продажі в ювелірному магазині.

Під час тренінгу

Під час тренінгу

Для кого?

  • власники бізнесу,
  • директори,
  • керівники відділів продажу,
  • адміністратори торгових залів,
  • продавці-консультанти в ювелірних магазинів пізних форматів.

Мій досвід роботи в ювелірній сфері як підприємця – 20 років.

Десятки проведених тренінгів та досліджень “Таємний покупець” на замовлення компаній виявили наступні помилки:

  1. Непрофесійний вступ в контакт з клієнтом:
  • Продавці взагалі не вітаються, тому що по зовнішньому вигляду оцінюють клієнта як “неприбуткового”,
  • Занадто активно накидаються на клієнта з банальними фразами “Що вам підказати?”,
  • влаштовують допит клієнтам (“Для кого? Що? На яку сумму?),
  • починають з порога розповідати про акції та нові надходження.
  1. Невміння задавати своєчасно правильні питання.

Сумна картина, коли продавець говорить більше, ніж клієнт: починає від виробників, закінчуючи цілющими властивостями каменів, при цьому не з’ясувавши, що ж насправді хотів клієнт.

  1. Типові помилки у презентації прикрас.

Тут накладається відбиток «торгового» минулого багатьох продавців, які прийшли в ювелірну галузь з магазину одягу, косметики, з кафе. Або взагалі ніколи не працювали в торгівлі.

Озвучуються технічні характеристики виробів, замість того, щоб розмовляти із клієнтами “мовою користі” і “продавати” емоційні вигоди від покупки.

Продавці не знають ключових пипів своїх клієнтів:

  • що для кого важливо,
  • що кому пропонувати,
  • міряють можливості клієнтів по своїй кішені та по свому досвіду,
  • вибачаються за ціну або намагаються її виправдати, руйнуючи продаж.
  1. Невміння працювати з запереченнями клієнтів.

Робота з питаннями і запереченнями клієнтів - особлива історія.

Події розвиваються наступним чином:

- продавець замовкає і “здувається” відразу після першого запереченння,

- спрацьовує захисний механізм і продавець починає сперечатися із клієнтом, тим самим руйнуючи свій можливий продаж.

  1.  Не відбуваються додаткові продажі.

Максимум, що робиться - при покупці прикрас пропонують подарунковий футляр. Але 30% прибутків складають правильно побудовані лінійки продуктів для допродажів:

- до перстня – кульчики, браслет, ланцюжок, підвіска (і так до кожної товарної одиниці),

- подарунки для родичів/друзів/колег, в яких скоро всято, а клієнти про це підзабули,

- засоби для догляду за ювелірними виробами, різноманітні футляри для зберігання коштовностей тощо.

 

Тренінг розробляється під специфіку кожного замовника, під кваліфікацію його продавців, особливості асортименту, із урахуванням потреб та можливостей клієнтів та специфіки регіону.

 

Результати для учасників та компанії-замовника:

  • зростання у персоналу лояльності до компанії, яка вірить в своїх працівників, цінує їх працю, та інвестує у навчання технікам продажів,
  • підвищення самомотивації продавців – коли знаєш як, то все вдається, і хочеться працювати,
  • покращення фінансових справ учасників і збільшення прибутків компанії.

Вадим Устименко, «Ювелірний дім Устименко», директор, Біла Церква.

 “Тренінг добре структурував знання, які вже є, дав можливість подивитися по-новому на свої методи роботи. Як і обіцяла Людмила, співробітники вийшли після тренінгу з готовим технологіями для роботи, а також стали більш впевненими в собі і своїх можливостях”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ