[ubermenu config_id="main"]

Як гарантовано позбавитися від задоволених клієнтів?

фрілансфорум 5

Згадайте ситуацію з досвіду, коли ви “вискочили зі штанів” – продали, задоволений клієнт розрахувався, щиро дякуючи за добре зроблену роботу.

Це саме те, чого ми прагнули – закріпитися на ринку, здобути репутацію професіоналів, збільшити продажі!

Як це все можна зруйнувати в одну мить?


Неправильно прийняти комплімент!


Задоволений клієнт каже нам: “Мені дуже подобається,

  • як ви пошили мені це плаття,
  • змонтували шафу,
  • вчасно доставили замовлення,
  • викопали криницю,
  • постригли та зробили зачіску,
  • обладнали цех новими станками! Дякую! Я радий, що вибрав саме вас, а не іншу компанію! Рекомендуватимемо вас нашим партнерам та друзям!”

 

Що кажуть у відповідь наші менеджери і що кажемо ми самі?

  • “Любой каприз за ваши деньги!”
  • Та де ж це добре? І те недороблене, і те можна було б зробити краще! А це зрозумів тільки зараз, наступну роботу вже зроблю досконаліше!
  • Якби ви тільки знали, які партнери у нас невідповідальні, пияки та пройдисвіти, я з ними судитися буду, це не зовсім те, що ви замовляли, але, Богу дякувати, хоч це зробили!
  •  Та хіба це робота? Буду закриватися, бо нічого не маю крім менінгіту, усю душу тобі витріпають за копійки!
  •  Знаєте, дуже багато людей незадоволених, добре, хоч ви більш-менш нормально віднеслися до результату!

 

Про заборонені слова, які руйнують ваші продажі, а ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут.

 

Що чують люди? Що чуємо ми?

  • Виявляється, ми - невдахи, а вони – лохи!
  • ми – некомпетентні, і це всі бачать, крім них,
  • їхній проект для нас не  дуже  успішний,
  • ми не вкладали душу у свою роботу, ми не старалися саме для них!

Уміти прийняти комплімент та похвалу – невід’ємна частина іміджу успішної ділової людини! Як це зробити професійно?

 

А щоб з перших секунд спілкування клієнт не сумнівався, що ви - саме той фахівець, який йому потрібний, а ціна на ваш продукт  виправдана – читайте тут!

 

Не потрібно нагадувати жінку, якій сказали, що вона чудово виглядає в цій сукні:

Та це старе ганчір’я, яке в шафі вже 100 років міль годує! Просто я так погладшала, що на мене нічого не налазить! Треба давно було на фітнес записатися або солодкого менше їсти!

 

Або господиню, смачну печеню якої щиро похвалили задоволені гості:

Та яке смачне? Про що ви говорите! І петрушку я не поклала, забула. Як би ви тільки бачили, з якого старого м’яса  я це приготувала, скільки в оцті вимочувала, щоб сморід відбити, думала, як не будете їсти, собаці віддам, щоб не пропадало. А наш собака балуваний, ще не все буде їсти!

 

 

Ми - професіонали, і задоволеним клієнтам будемо відповідати наступне:

  • Дякую, ми дуже старалися!
  • Ми дуже раді, що проект, у який вклали всі свої знання, всю свою душу, весь свій багаторічний досвід, подобається вам так само, як і нам!
  • Користайтеся на здоров’я! Хай наші речі та наша робота завжди приносять вам успіх та позитивні емоції!
  • От побачите, ефект від подарунка перевищить всі ваші сподівання! Усі наші клієнти потім телефонують і кажуть: ми були впевнені, що сподобається, але щоб так сподобалося, ми навіть не очікували!

 

Читайте мою статтю про зовнішній вигляд, як необхідну складову іміджу ділової людини, статтю, яка наробила багато галасу в закритих групах підприємців та викликала шквал коментарів!

 

А що ви кажете своїм задоволеним клієнтам, стимулюючи їх до співпраці у майбутньому? Які у вас рецепти успіху? Поділіться в коментарях!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>