[ubermenu config_id="main"]

В ювелірному магазині

Після серії тренінгів для мережі ювелірних магазинів “Амфора”, Львів.

Після серії тренінгів для мережі ювелірних магазинів “Амфора”, Львів.

Єдиний тренінг в Україні від підприємця з досвідом 20 років в ювелірній сфері

Жодних теорій та загальних фраз – лише перевірені інструменти збуту від практика.

 

Продаємо конкретні емоційні “вигоди”, замість технічних характеристик виробів

Камінь не підходить за гороскопом? Є “залізна” аргументація купити саме цей виріб, саме зараз і саме у вас!

 

Продавці більше не просять вибачення за ціну і не приміряють можливостей клієнтів до своїх гаманців

“Синтетика”, “камінчик”, “камінь самотності” на всі фіолетові камені, замість александриту – це сумна реальність ваших конкурентів.

 

В кращому випадку пропонуєте докупити подарунковий футляр і то не всім?

3 одиниці в одному чеку та сформовані потреби купити подарунки для всіх родичів, друзів, колег та керівництва – ваш гарантований результат!


 

“Що вам підказати?” – всім набридло: чим замінити, ми не уявляли!

Особливо корисними стали: початок контакту в ювелірному магазині в формі ствердного приєднання, робота із запереченнями, “закриття клієнта” та допродажі.

           Христина Оришкевич, заступник директора мережі ювелірних магазинів “Амфора”, Львів.


Для кого?

  • адміністратори торгових залів,
  • продавці-консультанти в ювелірних магазинах різних форматів.

 

Мій досвід роботи в ювелірній сфері як підприємця – 20 років

Десятки проведених тренінгів та досліджень “Таємний покупець” на замовлення компаній виявили такі помилки:

  1. Непрофесійний вступ в контакт з клієнтом:
  • продавці навіть не вітаються, оскільки за зовнішнім виглядом оцінюють клієнта як “неприбуткового”;
  • занадто активно накидаються на клієнта з банальними фразами: “Що вам підказати?”;
  • влаштовують допит:“Для кого? Що? На яку суму?”;
  • починають з порога розповідати про акції та нові надходження.
  1. Невміння задавати своєчасно правильні питання

Сумна картина, коли продавець говорить більше, ніж клієнт: починає від виробників, закінчуючи цілющими властивостями каменів, при цьому не поцікавившись, що ж насправді хотів клієнт.

  1. Типові помилки у презентації прикрас

Тут накладається відбиток «торгового» минулого багатьох продавців, які прийшли в ювелірну галузь з магазину одягу, косметики, з кафе. Або взагалі ніколи не працювали в торгівлі.

Озвучуються технічні характеристики виробів, замість того, щоб розмовляти із клієнтами “мовою користі” і “продавати” емоційні вигоди від покупки.

Продавці не знають ключових типів своїх клієнтів:

  • що для кого важливо;
  • що кому пропонувати;
  • міряють можливості клієнтів за своїм гаманцем та досвідом;
  • просять вибачення за ціну або намагаються її виправдати, руйнуючи продаж.
  1. Невміння працювати з запереченнями клієнтів

Робота з питаннями і запереченнями клієнтів - особлива історія.

Події розвиваються приблизно так:

- продавець замовкає і “здувається” відразу після першого запереченння;

- спрацьовує захисний механізм і продавець починає сперечатися із клієнтом, водночас руйнуючи свій можливий продаж.

  1.  Не відбуваються додаткові продажі

Максимум, що роблять продавці - за умови покупки прикрас пропонують подарунковий футляр. Але 30% прибутків складають правильно побудовані лінійки продуктів для допродажів:

- до перстня – кульчики, браслет, ланцюжок, підвіска (і так до кожної товарної одиниці);

- подарунки для родичів/друзів/колег, в яких скоро свято, а клієнти про це підзабули;

- засоби для догляду за ювелірними виробами, різноманітні футляри для зберігання коштовностей тощо.

 

Тренінг розробляється під специфіку кожного замовника, під кваліфікацію його продавців, особливості асортименту, із урахуванням потреб та можливостей клієнтів та специфіки регіону.

 

Результати для учасників та компанії-замовника:

  • зростання у персоналу лояльності до компанії, яка вірить в своїх працівників, цінує їхню працю, та інвестує у навчання технікам продажів;
  • підвищення самомотивації продавців – коли знаєш як, то все вдається, і хочеться працювати;
  • покращення фінансових справ учасників і збільшення прибутків компанії.

Вадим Устименко, «Ювелірний дім Устименко», директор, Біла Церква.

Багато в чому завдяки тренінгам та порадам Людмили ми стали успішно працювати на ювелірному ринку Середньої Азії, куди раніше було дуже складно пробитися!

Тренінг добре структурував знання, які вже є, дав можливість подивитися по-новому на свої методи роботи.

Як і обіцяла Людмила, співробітники вийшли після тренінгу з готовим технологіями для роботи, а також стали більш впевненими в собі і своїх можливостях.

Рекомендую.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ