[ubermenu config_id="main"]

Вебінар - це онлайн-семінар, який проводиться через Інтернет в режимі реального часу.

новое фото бизнес-тренераПід час онлайн-семінару кожен з учасників знаходиться біля свого комп’ютера, а зв’язок між учасниками вебінару і ведучим підтримується через Інтернет.

На вебінарі, як і на звичайному семінарі, є можливість взаємодіяти з ведучим, тобто виконувати його завданн, відповідати на його питання і задавати свої.

Фактично це повний аналог живого семінару, тільки їхати чи йти нікуди не треба. Можна брати участь вдома, на роботі, де зручно. Мої он-лайн тренінги (вебінари):

1. «Клієнт заперечує … і купує!».
2. Як збільшувати продажі і доходи: де ховаються 30 % прибутку! 
3. Як зберігати «бойовий дух» і продавати навіть самим складним клієнтам.
4. Як вдало продавати і заробляти в умовах тиску, критики і претензій.
5. Як вдало продавати по телефону: «холодний» дзвінок – як «розтопити» клієнта?

 1. «Клієнт заперечує … і купує!».
Як гарантовано перетворювати «ні» на «так» і гарантовано збільшувати продажі!

Про що цей вебінар?

  • Як зрозуміти інших людей і зробити так, щоб вони зрозуміли нас?
  • Як переконати інших в наших ідеях?
  • Як вчасно знайти гідну відловіть на заперечення, яка б не руйнувала, а наближувала, та навіть вінчала вдало укладену угоду?
  • Як працювати із запереченнями “Дорого”, “Я подумаю”, “Ми працюємо з іншими”, “А там дешевше” та інше.

Для  цього потрібні:

  • розуміння природи заперечень клієнтів;
  • володіння алгоритмом відповіді;
  • ефективні способи подолання заперечень (14 технік, більшість з них – авторські);
  • підвищення комунікативної ефективності;
  • розробка вашої власної системи подолання заперечень  клієнтів з урахуванням ваших актуальних бізнес-завдань.

Цільова аудиторія тренінгу:

- Менеджери з продажу,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт.

Цілі і результати вебінару:

Ви дізнаєтесь:

- Що насправді має на увазі людина, яка говорить нам «дорого!»?
- Види заперечень клієнтів і як працювати з кожним із них?
- Які помилки продавців викликають заперечення клієнтів?
- Як снайперські будувати розмову про конкурентів, щоб клієнти зразу розуміли: ви – найкращі!
- Що таке відстрочений продаж і як він працює?
- Авторські техніки відповідей на заперечення, яких не використовує ніхто.
- Універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути.

Основні теми вебінару:

  • Чому клієнти заперечують;
  • Динаміка продажів: коли ми отримаємо заперечення і як їх попередити;
  • Вербальна і невербальна комунікація – як це впливає на наші продажі;
  • Модель прийняття рішень клієнтом про покупку «Думай як клієнт»;
  • Мовні помилки, ви про них не здогадуєтесь, а вони викликають заперечення і руйнують продажі;
  • Види заперечень. Роль продавця;
  • Алгоритм роботи із запереченнями;
  • Техніки відповідей на заперечення (14 працюючих технік);
  • Професійна розмова про конкурентів: як підготувати і провести;
  • Критика справедлива і несправедлива, що робити;
  • Як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів - лояльних.

Переваги вебінару:

Вебінар розроблений таким чином, що є актуальним і корисним як для фахівців, що вже мають досвід в  продажах, так і для початківців. Розглядається  не тільки результат - заперечення і зрив продажу, а  причини і сама природа  виникнення заперечень. Учасники виходять «озброєні» прописаними технологіями для підвищення продажів, діючими алгоритмами та інструментами:

–  як перетворювати «ні» на «так» в бізнесі та у житті,
- більше ніколи не сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову,
- як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,
- як працювати на більший результат для компанії та для себе особисто.

2. Як збільшувати продажі і доходи: де ховаються 30 % прибутку! 

Про що цей вебінар?

Основна причина недоотримання компанією від 30%  і більше прибутків – недостатня кількість допродажів продукції, а у більшості випадків – її відсутність, особливо при перших продажах новому клієнту.

Допродаж (крос-продажі) - продаж додаткових товарів і послуг покупцеві їх основного товару (запропонувати до стільникового телефону чохол, або зробити пропозицію про збільшення терміну гарантії).

Клієнт, який купив один продукт, - це як транзитний пасажир в поїзді. Він вийде при першій же зупинці.

Тому наше основне завдання - прив’язати клієнта якомога сильніше до нашої компанії, продати йому якомога більше продуктів, що задовольняють його потреби.

Справжній злочин для менеджера - довести клієнта до оформлення основного продукту і не запропонувати жодного додаткового.

Цільова аудиторія вебінару:

- Менеджери з продажу,
- Торгові агенти,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт. 

Цілі і результати вебінару:

Першочергове звернення уваги компанії на оволодіння менеджерами техніками допродажів.

Результат:

  • Більше швидке просування продукції на ринку;
  • Підвищення впізнаваності компанії на ринку;
  • Розширення клієнтської бази;
  • Зменшення витрат компанії (за рахунок «здешевлення» процесу здобування клієнта);
  • Збільшення обсягу продажів;
  • Створення купівельної лояльності до продукту. 

Основні теми вебінару:

- Види допродажів: кросселлери, апселлери, даунселлери;
- Причини, які заважають менеджерам здійснювати допродажі;
- Причини, по яких клієнт готовий здійснювати до продажі;
- Джерела інформації для допродажів;
- Створення опитувальника для продуктивного виявлення потреб – основу допродажів;
- Побудова «кола аргументації», використання «слів-маркерів» клієнта, як наслідок – збільшення укладених угод на 30 % і більше при зменшенні витрат ресурсів компанії і кожного менеджера;
- Створення лінійки допродажів по ключовим продуктам компаніїї;
- Внутрішні і зовнішні допродажі – кобрендинг: результативний вихід подолання кризи;
- Як зберігати «бойовий дух» і вдало продавати і допродавати в складних умовах збуту;
- Що таке відстрочений продаж і як їх робити.

Переваги вебінару:

На тренінгах з продажів рідко хто згадує про допродажі, а тим більше, не приділяє їм достатньої уваги. Саме проведення вебінари «Допродажі та відстрочені продажі: де ховаються 30 % прибутку!» допомагає менеджерам:

- створювати багатоваріантний сценарій спілкування із клієнтом завдяки підйому або спуску по лінійці продуктів;
- продуктивно спілкуватися із клієнтом після першого «ні»;
- досконаліше відпрацювати клієнта;
- формувати перелік джерел інформації для переходу до допродажів;
- подолати страх відмови і створення переконливої аргументації для придбання товару/послуги компанії;
- підготувати та пропрацюти відбудови від конкурентів: ми їх не сваримо, а всі розуміють – ми кращі.

3. Як зберігати «бойовий дух» і продавати навіть самим складним клієнтам.

Про що цей вебінар?

Темп нашого життя продовжує набирати оберти, забагато інформаційних потоків, забагато емоційних контактів, постійне комунікативне навантаження, потійний контроль багатьох змінних, постійні «непередбачувані обставини».

Як керувати стресом і зберігати «бойовий дух» в складних умовах збуту? Отже так хочеться, щоб робота була в радість, а близьким людям замість втоми та напруги невдалого дня нести тепло і турботу.

Я вивела свою авторську формулу стресостійкості: як керувати стресом, долати негативні емоції, розчарування і роздратування. Вона працює у мене, вона працює у моїх клієнтів, і завтра з посмішкою ви будете згадувати себе сьогоднішнього, вдало оформлюючи угоди. І більше ніхто вас не виведе із себе, а ваші самі складні клієнти стануть вашими прихильниками.

Цільова аудиторія вебінару:

- Менеджери з продажу,
- Торгові агенти,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт,
- Всі, кому необхідно постійно вирішувати складні відповідальні завдання в умовах дефіциту часу та високої ціни помилки, незалежно від свого фізичного та психологічного стану.

Цілі і результати вебінару:

Ви дізнаєтесь:

- как використовувати революційну теорію емоцій Джеймса-ланге для захисту від стресу як в бізнесі, так і в житті;
- как «притягнути» відчуття радості і спокою у саму безнадійну ситуацію;
- як робить нас сильнішими правильно вибраний зразок для наслідування;
- як позбавити стрес шансі проникнути у ваш світ;
- як навчитися контролювати ситуацію за матодом Стіва Джобса.

Результат:

- Запобігання емоційному вигоранню;
- Зменьшення кількості незадоволених клієнтів та зруйнованих угод;
- Збільшення обсягу продажів та лояльності клієнтів;
- Зменьшення особистої тривожності і постійного відчуття провини та помилки.

Основні теми вебінару:

- Теорія емоцій Джеймса-Ланге: виявляється все навпаки!;
- Позитивні якоря: як викликати ресурсні стани;
- Приклади для наслідування: як це допомагає;
- Українське ноу-хау;
- Техніка рефреймінгу;
- Рамка результату: і наша мотивація зростає;
- Тефлоновий ефект: уроки від Арнольда Шварцнеггера;
- Принципи позитивної психології в дії;
- Техніка протидії стресу за методом Стіва Джобса.

Переваги вебінару:

Ви отримаєте:

- прості та дієві методи керування стресом;
- унікальні авторські ноу-хау для збереження «бойового духу» в складних умовх збуту;
- «рамку результата», завдяки якій ваші проблеми стануть можливостями вже сьогодні;
- «телоновий» ефект, який дозволить вам бути «тефлоновим» професіоналом;
- інструменти збільшення продажів, за допомогою яких ви із здивуванням будете оглядатися на свої вчорашні страхи та печалі, налагодите стосунки із рідними та близькими, а ваші найскладніші клієнти стануть вашими прихильниками.

Тепер девізом для вас стануть слова Ганса Сел’є, одного з перших дослідників стресу: «Не треба боятися стресу. Його не буває тільки у мертвих. Стресом треба керувати. Керований стрес несе в собі аромат і смак життя!».

4. Як вдало продавати і заробляти в умовах тиску, критики і претензій.

Про що цей вебінар?

Робота в продажах – це одна із найцікавіших, і в той самий час, одна із самих складних професій на світі. Це актор в театрі може недограти або переграти, і глядачі, виходячи після вистави, скажуть: «Щось Іван Іванович сьогодні буд якійсь непереконливий!».

Ми – менеджери з продажів, такого собі дозволити не можемо. Ми маємо «в зубах» за будь-яку ціну принести здобич: укладену угоду та  оформлену покупку. А всі ми живі люди: нас засмучують, обурюють, дратують і ображають багато речей навколо. Тільки ми, як надлюди, маємо бути зібраними, усміхненими, високопрофесійними і завжди «фонтанувати».

Незадоволені та конфліктні клієнти можуть звести нанівець всі наші зусилля і титанічну працю. Саме тому, важливо не просто звести кількість претензій до мінімуму, а вміти працювати з існуючими претензіями і критикою так, щоб незадоволений покупець став нашим самим лояльним клієнтом. Це можливо, я перевіряла!

Цільова аудиторія вебінару:

- Менеджери з продажу,
- Торгові агенти,
- Продавці-консультанти в офісах і торгових залах,
- Керівники відділів продажів,
- Внутрішні тренери компаній,
- Підприємці, які самостійно продають свій продукт,
- Всі, в чиї обв’язки входить робота з претензіями і рекламаціями, які надходять від клієнтів.

Цілі і результати вебінару:

- сформувати професійну впевненість при роботі з критикою та претензіями;
- оволодіти алгоритмами роботи з претензіями та критикою;
- створення «банку» найбільш розповсюджених претензій та відповідей на них згідно специфіки бізнесу учасників;
- впровадження методів протидії маніпуляціям і психологічному тиску;
- подолати страх перед претензіями клієнтів;
- впровадження авторських конкретних методів і технік для подолання стресових і агресивних станів як клієнта, так і продавця.

Основні теми вебінару:

- Модель прийняття клієнтом рішення про покупку: звідки беруться претензії;
- Управління власним емоційним станом: як реагувати на стрес;
- Критика несправедлива і справедлива: як відрізнити та як діяти;
- Алгоритм відповіді на претензію;
- Загальні навики взаємодії з клієнтом в напружених ситуаціях: рапорт, канали сприйняття, репрезентативні системи людини;
- Мовні помилки, які руйнують взаємодію: «слова-агресори», «я –повідомлення», «слова-згецінювачі»;
- Переведення роботи з претензією в конструктивне русло та збереження лояльності клієнтів.

Переваги вебінару:

В основу вебінара покладений мій досвід в продажах, сотні вдало розв’язаних складних ситуацій критики та претензій клієнтів.

Всі методи – працюючі, а техніки роботи із складними клієнтами і ситуаціями – регулярно застосовуються на практиці. Моя авторська формула саморегуляції і протидії стресу «залізно» працює: я навчилася технічно протидіяти маніпуляціям і зберігати емоційну рівновагу як в бізнесі, так і в житті.

Результат: в мене нема незадоволених чи складних клієнтів, і все, про що я говорю, я сама застосовую кожен день, 17 років підряд.

5. Як вдало продавати по телефону: «холодний» дзвінок – як «розтопити» клієнта?

Про що цей вебінар?

Ви працюєте із кінцевим споживачем, або ваші клієнти – бізнес? Тоді ваш успіх напряму залежить від ефективного телефонного дзвінка!

Як ви розмовляєте, що говорите, як закінчуєте розмову, багато в чому визначає успіх ваших справ.

Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Саме від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, надходження нових замовлень та покращення фінансових показників компанії.

Цільова аудиторія вебінару:

- власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
- оператори кол-центрів, які продають по телефону товари та послуги;
–  працівники на телефоні, які є «голосом компанії»;
–  менеджери та керівники відділу продажів,
–  всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

Цілі и результати:

- позбавитись від мовних помилок, про які ви навіть не здогадуєтесь, а вони руйнують контакт та продаж;
–  підвищити ефективність телефонних переговорів за допомогою працюючих технік та інструментів;
- напрацювати «банк» відповідей на заперечення по конкретним продуктамабо послугам компанії-замовника;
- професійно виявляти або формувати потреби клієнтів;
- підвищити показники продажів,
- стати успішнішим у спілкуванні.

Основні теми вебінару:

  • До ОПР не пропускає секретар, що робити? (13 технік).
  • Як потрапити у сферу інтересів людини, яка за хвилину до цього не знала про ваше існування? (8 технік).
  • Підготовка до дзвінка – фундамент успішної продажі!
  • Мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови.
  • Як зберігати «бойовий дух» - «ліки» від негативних емоцій (8 технік).
  • Техніка «уступ» - будь-яка відмовка клієнта перетворюється на причину продовжити діалог.
  • Алгоритм холодного дзвінка.
  • Нестандартні ситуації і дії професійного менеджера.
  • Професійна робота із запереченнями.
  • Сучасні правила телефонного спілкування.

Переваги вебінару:

- системний підхід до організації та процесу переговорів по телефону,
- орієнтація на реальні ситуації і завдання бізнесу,
- чітко структурований виклад матеріалу зрозумілою мовою, без використання новітньої термінології,
- авторські інструменти та техніки, яких нема ні в книжках, ні в Інтернеті, на які у  клієнтів нема «імунітету».

Після проведення вебінару, учасники:

–  систематизують знання, які вже існують, додаючи їх до технологій продажів, які успішно працюють;
–  опанують розуміння етапів продажів по телефону відповідно до специфіки вашого бізнесу;
- напрацюють «банк» на самі «популярні» відмовки клієнтів згідно специфіки свого бізнесу.