- Ви знаєте, це така добротна та довговічна річ, що ви будете її носити до старості! - сказала молода дівчина-продавець моїй подрузі, яка вирішила купити собі норкову розкішну шубу за 10 000 $.
Це було саме тоді, коли вона вже з грошима кинула на себе задоволений погляд у дзеркало і збиралася йти до каси розраховуватись.
І тут у моєї подруги, за її словами “падає забрало” і, як у кіно, промайнув перед очима вихор думок:
- Господи-Боже мій, мені 30 років, невже за все своє життя я не зможу собі купити нову шубу, не зможу на неї заробити, буду весь час ходити в тій самій шубі;
- Або на моєму шляху не зустрінеться чоловік, який буде мені купувати шуби, як рукавички, щоб я сама собі більше не купувала;
- Невже я так погано виглядаю, що у людей під час розмови зі мною виникають думки про мою близьку старість?.
І так їй стало сумно, відбило все бажання щось купувати, що вона кинула цю шубу в обличчя продавцеві та ображена, з грошима в сумці пішла геть.
Коли я розповіла цю історію на тренінгу в компанії, яка робить дуже дорогі міжкімнатні двері, то директор - великої душі людина - додав:
- Треба було сказати їй, що ви цю шубу будете носити не до старості, а до смерті! У ній вас і поховають!
На тренінгах я запитую продавців, які стратегічні помилки під час продажу допустила дівчина-продавець в магазині шуб, і всі озвучують таке:
– вона продовжила презентацію, коли клієнт уже “дозрів”, почала його “перегрівати”;
Друзі! Коли клієнт вже готовий купити – не відволікайте його! Хай донесе себе, як келих із вином, до каси, не треба його розхитувати та розхлюпувати! Мовчіть!
– вона вжила слово-агресор «старість», чим натякнула покупцеві, ніби та вже не першої молодості і свіжості, що остаточно зіпсувало настрій клієнтці.
Не використовуйте слів-агресорів, детальний чек-ліст яких я виклала тут.
- оціювала можливості клієнтів по собі, тим більше, при продажі дорогих речей!
Дорого для вас – цілком реально для клієнтів.
Їм не завжди потрібна довговічність, тож не псуйте самі свою роботу і не зривайте угоди на 10 000 $, коли їх вам уже хотіли дати в руки!
А як продавати дорого свої послуги, продукти та товари - я підготувала для вас секретні техніки успіху, впроваджуйте і “озеленяйте” свій бізнес: книга та відеокурс “121 перевірений спосіб продавати дорого!”.
Чи були у вас подібні ситуації в житті: ви спілкуєтеся з якоюсь людиною і вже готові прийняти від неї пропозицію дружби, погодитися щось для неї зробити або купити запропоноване, аж зненацька вона говорить таке, після чого вже не хочеться з нею мати жодних спільних справ?
Поділіться в коментарях!