[ubermenu config_id="main"]

У цій шубі вас і поховають, або як втратити 10 000 $!

 

- Ви знаєте, це така добротна та довговічна річ, що ви будете її носити до старості! - сказала молода дівчина-продавець моїй подрузі, яка вирішила купити собі норкову розкішну шубу за 10 000 $.

Це було саме тоді, коли вона вже з грошима  кинула на себе задоволений погляд у дзеркало і збиралася йти до каси розраховуватись.

І тут у моєї подруги, за її словами “падає забрало” і,  як у кіно, промайнув перед очима вихор думок:

- Господи-Боже мій, мені 30 років, невже за все своє життя я не зможу собі купити нову шубу, не зможу на неї заробити, буду весь час ходити в тій самій шубі;

- Або на моєму шляху не зустрінеться чоловік, який буде мені купувати шуби, як рукавички, щоб я сама собі більше не купувала;

- Невже я так погано виглядаю, що у людей під час розмови зі мною виникають думки про мою близьку старість?.

І так їй стало сумно, відбило все бажання щось купувати, що вона кинула цю шубу в обличчя продавцеві та ображена, з грошима в сумці пішла геть.

Коли я розповіла цю історію на тренінгу в компанії, яка робить дуже дорогі міжкімнатні двері, то директор - великої душі людина - додав:

- Треба було сказати їй, що ви цю шубу будете носити не до старості, а до смерті! У ній вас і поховають!


На тренінгах я запитую продавців, які стратегічні помилки під час продажу допустила дівчина-продавець в магазині шуб, і всі озвучують таке:

–      вона продовжила презентацію, коли клієнт уже “дозрів”, почала його “перегрівати”;

 

 

Друзі! Коли клієнт вже готовий купити – не відволікайте його! Хай донесе себе, як келих із вином, до каси, не треба його розхитувати та розхлюпувати! Мовчіть!

 

–      вона вжила слово-агресор «старість», чим натякнула покупцеві, ніби та вже не першої молодості і свіжості, що остаточно зіпсувало настрій клієнтці.

 

Не використовуйте слів-агресорів, детальний чек-ліст яких я виклала тут.

- оціювала можливості клієнтів по собі, тим більше, при продажі дорогих речей!

Дорого для вас – цілком реально для клієнтів.

Їм не завжди потрібна довговічність, тож не псуйте самі свою роботу і не зривайте угоди на 10 000 $, коли їх вам уже хотіли дати в руки!

А як продавати дорого свої послуги, продукти та товари - я підготувала для вас секретні техніки успіху, впроваджуйте і “озеленяйте” свій бізнес: книга та відеокурс “121 перевірений спосіб продавати дорого!”.

Чи були у вас подібні ситуації в житті: ви спілкуєтеся з якоюсь людиною і вже готові  прийняти від неї пропозицію дружби, погодитися щось для неї зробити або купити запропоноване, аж зненацька вона говорить таке, після чого вже не хочеться з нею мати жодних спільних справ?

Поділіться в коментарях!

 

3 Коментарі

  1. Мені доводилось неодноразово чути від власників магазинів елітних товарів, що органічними і ефективними продавцями таких магазинів можуть бути лише люди, які не економлять на собі, слідкують за модою, мають певний рівень добробуту. Тобто люди відповідного рівня – в тренді. Мабуть вони праві. Продавець має розуміти цінність і особливість товару і бути в темі. Має бути високий рівень заангажованості цим товаром для продавця і він має мати змогу дозволити його і собі. А яка ваша думка?

    Відповісти
    • Головне, щоб продавець вірив, що цей продукт справді стільки коштує і він приносить користь людям. Тільки тоді відбудеться продаж, тільки тоді повірять в це і покупці.

      Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>