Snezhka

 

“Заявочка”, “буклетик”, “рекламка”, “готівочка”, “фасовочка”, “квиточок”…

Я слухаю таких продавців і їхні занадто-солодкі зменшувально-пестливі слова починають різати слух і викликати стійке роздратування!

–       Вам потрібно в заявочці вказати номер телефончика, а потім внести в касу готівочку.

–       Добре, я подумаю!

 

Як Вам такий приклад?

 

Відчувається неприродність і нещирість, продавець відверто переграє – ось що чує клієнт і йому стає ніяково й неприємно.

 

Ось вам і зруйнований продаж! Ось воно - джерело заперечень.

 

А продавець стоїть і дивується: що ж я зробив не так?

Йому здається, що вживання таких м’яких і ласкавих слів допоможе розтопити серце клієнта, він подобріє і стане поступливішим, це підвищить довіру до продавця, який таким чином більше догодить клієнту. І більше продасть!

 

“Чим улесливіше я буду розмовляти, тим краще встановиться контакт” -  вважають такі продавці!

Приклад 1.

Якось в одному банку я спостерігала, як менеджери роблять”холодні дзвінки”. Це потрібно було для складання індивідуальної програми тренінгу з продажів по телефону.

Я почула дивовижну фразу, яку запам’ятала надовго. Менеджер запитала у клієнта:

- Галина Ивановна, Вам кредитик не нужен?

 

Я не перебільшую. Саме так було поставлено питання під час “холодного дзвінка” клієнтові. Вам “кре-ди-ти-к” не потрібний?

 

Покроковий алгоритм як правильно брати рекомендації в клієнтів, щоб ваш холодний дзвінок був максимально успішним, читайте тут.

Приклад 2.

На різноманітних семінарах та конференціях, де я беру участь як спікер, менеджери, що рекламують свої дорогі та престижні салони краси, запрошували людей на “процедурку” прийти з цим “флаєрочком”, тоді отримати “знижечку” і бонусні “масочки з мінеральчіками”.

Ви собі тільки можете уявити бюджет цієї акції? Давайте порахуємо:

  • виготовлення флаєрів,
  • оплата промолтерів,
  • оплата права розповсюджувати рекламні матеріали на конференції,
  • вартість косметичних засобів для процедури та маски з мінералами,
  • оплата роботи косметолога,
  • вкладена праця та час маркетологів  в реалізацію цієї акції…

 

 

І все це перекреслюється та знецінюється такою немудрою поведінкою при роботі з клієнтами, які це все мають високо оцінити, інвестувати свій час і прийти в салон!

 

Якщо вам бракує сміливості і практики у переконанні - обов’язково прочитайте статтю про методи сучасного Джека-Горобця і почніть їх використовувати!

 

Приклад 3.

Вирішила одна моя клієнтка купити для сина-підлітка дорогий ноутбук. А продавець як почав їй «сипати» «клавіатуркою», «моделькою», «рахуночком», вона роздратована із грошима в кишені вийшла з магазину, а потім довго обурювалася:

–      Я хочу для дитини купити дуже дорогу річ, я рік збирала гроші, для нас це велика подія, а він мені «клавіатурка» та «моделька», ніби я іграшкову машинку купую!

 

Стаття про то, як фахово підібрати аргументи і конкретні приклади та мовні перевірені заготовки для збільшення ваших продажів.

Приклад 4.

–      Машинка із вашими прібамбасіками вже поїхала, оплачуйте рахуночок!

–      Я в них щотижня на кілька тисяч доларів замовлення роблю, а вона мої запчастини «прібамбасіками» називає, а рахунок – «рахуночком»? Що за неповага до клієнта!

А менеджер, яка вживає слова-знецінювачі навіть не здогадується, що працює на межі відмови клієнта від співпраці.

 

Читайте про те, які помилки роблять продавці, коли пропонують зразу найдешевший акційний продукт, що робити, щоб купляли дорого та конкретні приклади розмови про ціну.

Приклад 5. Шедевр!

Під час акції “Таємний покупець” в одному зі взуттєвих магазинів, я почула:

- Беріть ці антисептичні устилочки, щоб на ніжці не було грибочка!


 Запам’ятайте!


Вживання зменшувально-пестливих слів не робить вас ближче до клієнта.

Воно викликає зворотний ефект!

А ще важливий аспект продажів – це дистанція між продавцем і клієнтом, і на якій дистанції клієнт погодиться купити все, що би ви не запропонували, детально описано тут.

 

Не використовувайте слова, які руйнують ваші продажі:

–       «фасовочка», «барвничок», «машинка», «книжечка», «ванночка», «рахуночок», «фігнюшечка», “бубочка”, “няшкі”, “клавіатурка”,  - ви так знецінюєте свою пропозицію і дратуєте клієнта.

Ваш професіоналізм підкреслює насамперед ваша експертність, розуміння запитів клієнта і вміння підібрати ефективне рішення.

 

Продавайте себе і свої послуги дорого! Не знецінюйте в очах клієнта ні себе як професіонала, ні свій продукт!

А зменшувально-пестливі слова залиште для своїх близьких.

Інакше буде: “тю-тю, ваші грошики!”