Лего

LEGO — майстер відстрочених продажів!

Інколи наші клієнти говорять, що:

  • щойно придбали страховий поліс в іншій компанії…
  • зробили велику закупку (вистачить на півроку)…
  • ваша продукція буде для них актуальною через рік (а зараз ще триває перший етап будівництва)…
  • вже купили вечірню сукню/подарунок для тещі/ дитячий візочок…

Що ж робити, якщо з тих чи інших об’єктивних причин люди дійсно не можуть у нас купити саме зараз?

Порада проста— відстрочені продажі!


Якщо людині неактуальний зараз ваш продукт, не треба казати, що  у вас  і так без реклами мало клієнтів, а тепер узагалі не буде!

Неодноразово чула, як таке кажуть менеджери. Цікаво, вони  вважають, що це спонукає людину купувати в подальшому?

 

Список заборонених слів, які вбивають ваші продажі, коли ви про це навіть не здогадуєтеся – читайте тут! 

Алгоритм дій у ситуації, коли люди дійсно зараз не можуть у нас купити:

1.   Озвучуємо всі можливі аргументи для покупки саме зараз (акція, з понеділка буде дорожче, літні знижки...)

 

2.  З’ясовуємо, коли може бути актуально:

  • коли в тещі наступний день народження, а в мами?
  • може, потрібний дитячий подарунок для племінників та похресників?
  • коли закінчується дія страхового полісу, щоб запропонувати новий і за привабливішими умовами?
  • коли майстри планують приступити до поклейки шпалер, якщо зараз заливають тільки чорнові стяжки?
  • коли востаннє відбілювали зуби?

 

3.   Запитуємо, чим наразі можемо бути корисними?

 

4.   Одразу заносимо собі в план наступний візит або дзвінок і контактну інформацію  клієнта, щоб за півроку або навіть за рік передзвонити і сказати:

“Іване Івановичу, це Людмила із компанії “АВС”, пам’ятаєте, ми з вами розмовляли на тему… У нас зараз акція, новинка…”

 

5.    Позитивно прощаємося, пам’ятаючи про стратегію продажів LEGO.

 

Якщо вам бракує сміливості і практики у переконанні - обов’язково прочитайте статтю про методи сучасного Джека-Горобця і почніть їх використовувати!


 

Реальний приклад стратегії відстрочених продажів від усесвітньо відомого бренду LEGO:

У 90-ті роки по Україні компанія LEGO робила шалені промоації. Караван брендованих вантажівок зупинявся на головних площах і вулицях великих міст, монтувалися фантастичні ігрові майданчики, і дорослі, і діти під супроводом досвідчених аніматорів безкоштовно з ранку до ночі складали конструктори LEGO.

То була справжня подія в дитячому житті! Хто не потрапляв до щасливчиків, той спостерігав збоку і мріяв колись мати власний конструктор.

Коли журналісти запитали головного менеджера, для чого компанія витрачає мільйони на таку акцію, адже в Україні багатьом людям нема що їсти і дуже складна економічна ситуація,  чи розуміє він, що мало хто може дозволити собі купити такий дорогий продукт, менеджер відповів:

Так, компанія це чудово розуміє. Тільки так буде не завжди.

І ці діти, які зараз бавляться  конструктором або спостерігають збоку, виростуть. І перше, що вони куплять, коли  матимуть таку можливість, або собі, або вже своїм дітям, буде конструктор LEGO!

 

 

 

…перше, що вони куплять, коли матимуть таку можливість… буде конструктор LEGO!

 

Через 20 років, коли настали, за версією журналістів “пишні нульові”, економічний ріст і стабільність, почалися фантастичні продажі конструктора у всьому пострадянському просторі, там, де проїхалися вантажівки під час промоакції.

 

А щоб результат був гарантований - вам допоможе використання моїх технік закриття клієнта на угоду.

 

Компанія вклала мільйони, а отримала мільярди! — Ось такий результат відстроченого продажу!

 

А які стратегії збільшення продажів застосовуєте ви? Що краще спрацьовує у вас? Поділіться в коментарях!