[ubermenu config_id="main"]

Тренінг “Робота з запереченнями та претензіями – алгоритми та приклади для продавців-консультантів у салоні весільних суконь Crystal та Crystal Atelier”

9.08.18 я підготувала та провела тренінг “Робота з запереченнями в продажах та претензіями – алгоритми та приклади для продавців-консультантів у салоні весільних суконь Crystal та Crystal Atelier” у Львові.

 

Основними питаннями стали:

 

  1. Профілактика та гасіння конфліктних ситуацій,
  2. Основи антистресової поведінки,
  3. Робота з віп та економ-клієнтом,
  4. Методи підвищення продажів в магазині-салоні
  5. Робота з справедливою та несправедливою критикою,
  6. Алгоритми вибачення
  7. Відповіді на запитання учасників.

 

Відгуки учасників були 100% позитивні. І з власниками компанії ми зразу домовилися про проведення наступного тренінгу.

Калабуха Людмила

Калабуха Людмила

Калабуха Людмила

Калабуха Людмила

Калабуха Людмила

Калабуха Людмила

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>