[ubermenu config_id="main"]

Холодний дзвінок у неробочий час?

 

Міськрада

 

Ви досі переконані, що ні перед початком робочого дня, ні в обід, ні, Боже збав, після закінчення 18.00 телефонувати з діловими пропозиціями категорично не можна!?

Посилаєтеся на діловий етикет і загальнолюдські цінності?


Колеги! Зараз я вас буду розбещувати, як сказав один із учасників моїх тренінгів


Часто наше спілкування з особою, котра приймає рішення по нашому питанню, блокує злий і недобрий секретар або інший “блокер” — бармен, продавець, адміністратор тощо.

А якщо ми подзвонимо за півгодини до початку робочого дня, в обід, або через півгодини після закінчення, з’являється імовірність, що секретар ще не прийшов або вже пішов, а керівник ще (вже) на місці, і вам зразу вдасться переговорити з потрібною людиною.

 

А як на самому початку спілкування будувати стосунки так, щоб нові клієнти навіть не думали піти до конкуретнів - читайте у моїй статті, яка вас просто вразить!

Варіант А

 

Як знати, що саме шеф підняв трубку стаціонарного телефону? По тому, що і як він відповідає.

Секретар говорить щось на кшталт: “Компанія “АВС”, чим можу допомогти”, а шеф: “Алло” або “Слухаю вас”, — впевненим, дещо суворим голосом людини, яка звикла приймати відповідальні рішення і віддавати накази.

 

Наші дії:

  1. Коротко представитися.
  2. Озвучити суть пропозиції.
  3. Домовитися про зустріч або наступну детальну телефонну розмову на конкретний час.
  4. Подякувати за увагу та попрощатися.

 

 

 Варіант В

 

Трубку зняла третя особа — не шеф і не секретар, а, наприклад, прибиральниця чи охоронець.

 

Наші дії:

  1. Підключаємо знання людської психології: прибиральниці та охоронці – це люди, яким катастрофічно бракує в житті подій, уваги та визнання оточуючих. Користуємось цим!
  2. Представляємось: хто ми, з якого питання телефонуємо.
  3. Говоримо комплімент: “Я знаю, що ви людина,котра не менше за шефа та секретаря знає, що відбувається в компанії, хто, куди, з ким, коли. Порадьте мені, будь ласка, як експерт…
  4. Виясняємо, як звати шефа (якщо досі нам це було невідомо), коли краще подзвонити, щоб його гарантовано застати на місці, як домовитись із секретарем, щоб посприяла, яка ситуація із закупками та продажами (з ким уже працюють або збираються працювати).
  5. Ставимо всі можливі запитання, які дозволяє поставити ситуація та совість.

 

Наш результат: на рівному місці «вербуєте» свого агента в компанії, який буде вам постачати потрібну інформацію, опікуватися вами як сумлінним працівником і милою люб’язною людиною.

 

Як переконувати ОПР співпрацювати в саме з вами саме на ваших умовах - неймовірна історія від всесвітньо відомого майстра переконання, з якими мені пощастило спілкуватися на трансатлантичному лайнері посеред Антлантики - читайте тут.

 

Ці прості методи працюють дуже дієво!

Одна з останніх перемог моїх учнів: контракт на 15 тис євро, який був укладений після проходження моєї онлайн-тренінгової ПРОГРАМИ, тому що менеджер з Одеси Юлія  не полінувалася зателефонувати  потрібній людині саме в неробочий час.

 

Впевнена, конверсія ваших «холодних» дзвінків значно виросте!

 

А які інструменти та техніки використовуєте ви для того, щоб ваші холодні дзвінки були більш успішними? 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>