[ubermenu config_id="main"]

1. Результативний «холодний» дзвінок:

trg_0001

Ви працюєте із кінцевим споживачем, або ваші клієнти – бізнес? Тоді ваш успіх напряму залежить від ефективного телефонного дзвінка!
Холодні дзвінки (дзвінки незнайомим людям з метою пропозиції продуктів і послуг вашої компанії) – це вершина майстерності менеджера. Саме від холодних дзвінків залежить пошук нових клієнтів, надходження нових замовлень та покращення фінансових показників компанії.

Цільова аудиторія тренінгу:

власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
оператори колл-центрів, які продають по телефону товари та послуги;
працівники на телефоні, які є «голосом компанії»;
менеджери та керівники відділу продажів,
всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

Цілі тренінгу:

позбавитись мовних помилок, про які ви навіть не здогадуєтесь, а вони руйнують контакт та продаж;
підвищити ефективність телефонних переговорів за допомогою працюючих технік та інструментів;
напрацювання «банку» відповідей на заперечення по конкретному продукту компанії-замовника;
професійно виявляти або формувати потреби клієнтів;
підвищити показники продажів,
стати успішнішим у спілкуванні.

У програмі:

1.До ОПР не пропускає секретар, що робити? (11 технік).
2.Як потрапити у сферу інтересів людини, яка за хвилину до цього не знала про ваше існування? (8 технік).
3.Підготовка до дзвінка – фундамент успішної продажі!
4.Мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови.
5.Як зберігати «бойовий дух» - «ліки» від негативних емоцій (6 технік).
6.Техніка «уступ» - будь-яка відмовка клієнта перетворюється на причину продовжити діалог.
7.Алгоритм холодного дзвінка.
8.Нестандартні ситуації і дії професійного менеджера.
9.Професійна робота із запереченнями.
10.Сучасні правила телефонного спілкування.


2. Техніки продажів банківських продуктів:

trg_0002

Банківські продукти та послуги дуже специфічні, щоб їх продавати, потрібно володіти спеціальними знаннями, навичками, а головне – техніками продажів.
Як клієнт, я користуюся різними банківськими продуктами вже понад 10 років, тому даю відгук з «того боку барикади», зворотній зв’язок від клієнта.
Як бізнес-тренер з продажів – озброюю учасників моїх тренінгів працюючими інструментами, щоб вони значно відрізнялися від всіх інших, та не допускали стратегічних та розповсюджених помилок при продажах та спілкуванні.

Як залучати більше клієнтів в офіси банку?
Які заходи по залученню клієнтів в банк найбільш результативні?
Як правильно здійснювати “холодні” дзвінки клієнтам для просування банківських продуктів?
Як пройти навіть самого «складного» секретаря?
Як уникнути скутості і невпевненості при публічному виступі?
Як провести яскраву і дієву презентацію банківських продуктів і послуг?
Як правильно працювати з проблемними клієнтами в банку?
Які канали просування банківських продуктів потрібно використовувати для результативних продажів споживчих кредитів, вкладів, кредитних карток та інших продуктів?
Як правильно використовувати рекомендації клієнтів у банку?
ще десятки питань, які хвилюють кожного банківського фахівця.

Цільова аудиторія тренінгу:

співробітники комерційних банків, які безпосередньо займаються продажами банківських продуктів і послуг клієнтам (фізичним та юридичним особам),
внутрішні тренери з продажу,
начальники і співробітники відділів продажів Головного офісу.

Цілі тренінгу:

оволодіти реальними технологіями, які допоможуть суттєво збільшити продажі банківських продуктів фізичним та юридичним особам;
отримати знання і практичні вміння у сфері роботи з клієнтами на всіх етапах продажу як у відділеннях банку, так і поза ними, необхідні для збереження існуючих та залучення нових клієнтів, що дозволить установі збільшити кількість лояльних клієнтів та збільшити свої фінансові показники.

Результати тренінгу для банківської установи:

працівники зрозуміють важливість особливого відношення та побудови довгострокових відносин з клієнтами;
засвоять норми та принципи сучасного ділового спілкування;
підсилять свої вміння на всіх етапах продажу банківських продуктів;
оволодіють техніками виходу на ОПР, подолання секретарського «бар’єру» та результативного ведення переговорів по телефону (вхідні та «холодні» дзвінки);
підвищать свою стресоопірність у складних комунікативних ситуаціях: завжди гідно та професійно «тримати удар».


3. Активні продажі товарів та послуг:

trg_0003

Менеджер з продажів – серце будь-якого бізнесу. Це людина, яка своєю харизмою, наполегливістю та професіоналізмом рухає цей світ.
Як стати таким продавцем, щоб всі клієнти, з якими ви хоч раз спілкувалися, хотіли купляти тепер тільки у вас, тільки те, що саме ви їм запропонуєте?
Саме відповіді на ці ті та багато інших питань учасники та компанія-замовник отримують на тренінгах. Я сама –діючий підприємець, сама – практикуючий менеджер, сама застосовую все, про що говорю, кожен день протягом 16 років, і це успішно працює!

Цільова аудиторія тренінгу:

менеджери з продажів В2В (ваші клієнти – бізнес) та В2С (кінцевий споживач),
власники та керівники бізнесу, приватні підприємці;
керівники відділу продажів;
всі, чий успіх залежить від ефективного пошук клієнтів за допомогою телефонних дзвінків та візитів;
всі, хто проводить переговори та презентації, з метою збільшувати особисті продажі і прибутковість компанії.

Цілі тренінгу:

систематизувати знання, які вже існують, та вдихнути нове життя в технології продажів, які успішно працюють;
закріпити розуміння етапів продажів відповідно до специфіки бізнесу компанії-замовника;
застосовувати ефективні методики «долання бар’єру секретаря» (11 технік),
фахово будовувати комунікацію з особою, яка приймає рішення, як при «холодних» дзвінках (8 технік) так і на особистих зустрічах;
виявляти або формувати потреби клієнта, саме на основі яких проводити «снайперські» презентації, які запам’ятовуються та дають потрібний результат;
напрацювання «банку» відповідей на заперечення по конкретному продукту/послузі компанії-замовника;
вчасно та професійно підводити клієнта до укладання угоди та здійснювати допродажі;
гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску та критики, створюючи навіть зі складних клієнтів - лояльних.


4. Ефективні техніки продажів в торговому залі:

trg_0004

Ми заходимо в магазин – на нас або нападають «Що вам підказати?» або не звертають на нас уваги, міркуючи байдуже «Що вам треба, подивитесь самі». І в першому і другому варіанті власник бізнесу втратив можливий прибуток, а продавець – потенційних клієнтів.
Як стати продавцем, до якого би їздили з усіх кінців міста та хотіли купляти саме те, що пропонує саме він?
Як уникнути помилок в продажах та спілкуванні?
Як працювати з запереченнями клієнта «Дорого», «Я подумаю», «А там дешевше» та інш.?
Як власник та співвласник декількох бізнесів (16 років в продажах) на тренінгах даю саме ту інформацію, за яку б сама заплатила гроші. Як бізнес-тренер і практикуючій продавець пропрацьовую з учасниками навчання інструменти та техніки продажів, які перевірені та успішно працюють.

Цільова аудиторія тренінгу:

власники бізнесу, приватні підприємці,
керівники відділу продажів,
менеджери по роботі з клієнтами,
продавці-консультанти, які працюють в торгових залах та салонах.

Цілі тренінгу:

Оволодіти реальними, практичними технологіями, які допоможуть суттєво збільшити продажі продуктів та послуг компанії.
Отримати знання і практичні вміння у сфері роботи з клієнтами на всіх етапах продажу, необхідні для збереження існуючих та залучення нових клієнтів, що дозволить установі збільшити кількість лояльних клієнтів та збільшити свої фінансові показники.
Розвинути гнучкість мислення у учасників для пошуку нестандартних способів продаж та переговорів з клієнтами.

Результати тренінгу для компанії:

працівники зрозуміють важливість особливого відношення та побудови довгострокових відносин з клієнтами;
навчаться отримувати задоволення від роботи, що значно підвищить ефективність їхньої діяльності: фаховий продавець – людина, якою захоплюються;
засвоять норми та принципи сучасного ділового спілкування;
підсилять свої вміння на наступних етапах продажу:
налагодження атмосфери довіри в торговому залі вже з перших хвилин,
аналіз (формування) потреб клієнта, на основі яких вони приймають рішення про покупку,
грамотна презентація продукту: перетворювати характеристики товару у вигоди для клієнта,
робота з запереченнями: впевнено та вірно обґрунтовувати ціну, якість та репутацію компанії,
закриття продажу та допродаж.
підвищать свою стресоопірність у складних ситуаціях збуту: завжди гідно та професійно «тримати удар».