[ubermenu config_id="main"]

Технології продажів нерухомості.

На майстер-класі у Львові

На майстер-класі у Львові

Під час майстер-класу у Львові

Під час майстер-класу у Львові

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСОБЛИВІСТЬ ТРЕНІНГУ:

  • для керівників,
  • досвідчених ріелторів,
  • для початківців.

 

  1. Основа продажів:
  • Класичні техніки продажів,
  • Психологічні технології роботи з клієнтами,
  • Всі техніки і технології розглядаються і демонструються виключно через призму продажу нерухомості та роботи ріелтора,
  • Ігрові технології сприяють як ефективному засвоєнню нового матеріалу, так і підняттю особистого успішного досвіду учасників та взаємообміну цим досвідом.

 

  1. Створення власної системи пошуку клієнтів та роботи з ними:
  • Способи створення бази даних потенційних клієнтів,
  • Повсякденна робота з базою,
  • Етап збору інформації. Способи отримання потрібної інформацію від клієнта. Робота питаннями і техніка оцінки. «Клієнт купує не нерухомість, він купує вигоду або задоволення своїх запитів».

 

Презентація будинків, квартир і ділянок:

  • Використання інформації, отриманої від клієнта,
  • “Формула продажу вигоди”, як основа презентації об’єкта при показі,
  • Робота з питаннями і запереченнями. Основні заперечення клієнтів та робота з ними,
  • Психологічні аспекти етапу підведення клієнта до покупки. Підведення клієнта до прийняття рішення і завершення угоди.

 

  1. Робота на повторних переглядах.
  • Психологічні техніки утримання клієнта.
  • Уміння спостерігати і слухати. Гнучкість при роботі з клієнтами. Як приєднуватися і вести клієнта.
  • Способи роботи з продавцем і з покупцем.
  • Як поводитися в складних випадках. Як не втратити обличчя, вийти переможцем, залишити поле для повторної зустрічі.
  • Психологічні прийоми швидкого налаштування, саморегуляції та приведення себе в бажаний стан.
  • Аналіз розмови по «гарячих слідах». Запис отриманої інформації. Планування подальших дій з даним клієнтом.

 

  1. Продаж елітної нерухомості. Чого хочуть багаті клієнти.
  • Відмінність стилів продажів нерухомості економ, бізнес і еліт класів.
  • Відмінність продажів новобудови та об’єктів вторинного ринку нерухомості.
  • Що робити, якщо клієнт поза полем прямого досягнення. Особливості телефонних переговорів і активні продажі по телефону.
  • Продажі командою. Особливості та технологія продажу «в парі».
  • Рекомендації. Одержання і використання.

 

Тренінг налаштовується на конкретну ситуацію у фірмі і на запит учасників. У зв’язку з цим на тренінгу в першу чергу розглядаються найактуальніші для учасників теми.


 

Житловий комплекс “Львівська мрія” - квартири від забудовника, менеджер з продажів Дуда Христина.

“Що візьму в роботу після тренінгу: опрацюю самопрезентацію і спробую її застосувати, буду детальніше відповідати на дзвінки, спробую працювати з історіями успіху наших клієнтів і жартами. Враження дуже позитивні! Багато корисної інформації. Цікаві співрозмовники. Практичні поради. Пані Людмила! Ви – супер! Дякую”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ