[ubermenu config_id="main"]

Сокира в спині у клієнта!

Сокира

Якщо склалася така ситуація:

  • клієнт усе переміряв,
  • усе передивився,
  • ви йому все показали, розказали,
  • а йому все не те і щось не так.

 

Як зробити «контрольний постріл», щоб клієнт точно купив?

Тоді ви робите так званий «контрольний постріл» і кажете:

Варіант 1:

–                 Ви ж усе одно це робите, чому б вам не робити це ефективніше з нами.

 

Про те, як віртуозно відповідати на заперечення “Ви перша компанія, куди ми звернулися, нам треба ще подивитися в інших місцях” та віртуозно перехоплювати ініціативу, – багато корисних прикладів тут.

 

Варіант 2:

–                 Для чого вам витрачати свій час та нерви, витрачати додаткові гроші на бензин, об’їжджаючи всі магазини, коли ви бачите, що воно вам личить, підходить за стилем, статусом і ціною. Ви ж усе одно повернетеся. До нас усі повертаються. То чому б Вам зразу не зробити цю вдалу покупку. Отже, беремо?

 

А як на самому початку спілкування будувати стосунки так, щоб нові клієнти навіть не думали піти до конкурентів – читайте у моїй статті, яка вас просто вразить!

Секрет успіху техніки:

  • вірите в себе,
  • вірите у свій продукт,
  • вірите, що клієнт купить!

 

Читайте реальні приклади успішного переконання купувати в кризу від найкращого продавця Західної України і зразу застосовуйте до своїх клієнтів!

 

Учасники моїх тренінгів розказували, що клієнти, яких  вони у такий спосіб переконали купити, потім їм розповідали:

–                 Ми вийшли з магазину, а від ваших слів, неначе сокира у спині стирчить. Дійсно, та чого я буду кудись їхати? Продавець усе правильно радить. Усе гарно підходить. Для чого дивитися в інших магазинах, потрібно берегти кожну хвилину  свого безцінного життя, потрібно швидше купити, щасливим піти додому і довго користуватися.

Ми навіть до машини не дійшли, повернулися і купили!

Стаття про те, як фахово підібрати аргументи і конкретні приклади та мовні перевірені заготовки для збільшення ваших продажів.


Ось так і працює метод переконання “Сокира в спині у клієнта!”

А ще добре наголосити клієнту, що не треба нікуди їздити і ще щось дивитися, коли вони вже зразу потрапити в саме правильне місце, і нема чого шукати, треба брати!

А які методи переконання використовує ви?

 

3 Коментарі

  1. Гарно має спрацювати продавець. Підкажіть, будь ласка, для яких товарів це підходить? Які рекомендації, якщо покупка в інтернеті?

    Відповісти
  2. Шановний Андрій! Це підходить для всіх товарів! Просто візьміть і впровадьте! Розмовляйте з людьми!

    Відповісти
  3. Дякую за статтю! А ще треба враховувати, з точки зору маркетингу, що продаж товару відбувається при кількості примірок (презентацій) не більше трьох. Бо далі йде дезорієнтація, втрата уваги, байдужість, втома і відмова від покупки. Тому в техніці продажу також важливими є грамотне виявлення потреби покупця та вдала і лаконічна презентація товару. Саме вони і дозволять зробити найвдаліші пропозиції для примірки (ознайомлення) і 100% реалізувати товар.

    Відповісти

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>