І це не прикол!
Сьогодні провела консультацію зі збільшення продажів для підприємця із надзвичайним продуктом!
Український інноваційний наповнювач для котячих туалетів.
Коли виводять новий продукт на ринок, де є гравці з мільйонними бюджетами, треба дуже ретельно прописати, запакувати і продати переваги вашої пропозиції.
Одночасно з ринком наповнювачів для котячих туалетів України продукт виводять на ринки Європи.
Які переваги саме для європейських гуртовиків ми винесли на сайт компанії як основні аргументи переконання:
- екологічність: тільки натуральні матеріали, які не шкодять ні котам, ні власникам (сировина, готовий продукт і навіть упаковка!),
- наповнювач можна змивати в унітаз після використання.
Перед тим, як прописувати переваги продукту, ми та продавці нашого зоомагазину ретельно протестували наповнювач для туалетів на наших котиках. Вище всіх похвал!
Детальніше про напрями моєї підприємницької діяльності – читати тут.
Для європейців це просто щастя – співпадають усі зірки:
- котів там обожнюють, коти їм заміняють їхніх дітей, яких після 40 або “заводять”, або взагалі утримуються; котиків годують найкращими кормами, вони – члени сімей, на них моляться, їм ставлять пам’ятники, коли ті потрапляють до котячого раю (тобто своє віджили);
- за утилізацію сміття у Європі люди платять великі гроші.
Ну як після котика лайк не поставити!
Під час наших мандрів Італією і Швейцарією ми були свідками та слухачами неймовірних історій про сміття!
Про те, як нас “в’язали” на словацькому кордоні, що нас врятувало і що врятує вас – читайте тут.
Швейцарія:
Окремо викидають:
- старі електричні прилади і домашню техніку;
- будівельне сміття;
- лампи денного світла;
- використані батарейки;
- консервні банки;
- залишки рослинного масла;
- залишки машинного масла (міняти масло у власному автомобілі категорично заборонено – це за вас зроблять спеціалісти на станціях техобслуговування).
До того ж, на вулицях стоять окремі контейнери для сортування пляшок залежно від кольору скла: біле, коричневе, зелене – все окремо.
Корки від пляшок також викидають окремо.
Картон викидають окремо від паперу.
Існує навіть приклад, як у Швейцарії правильно викинути
використаний чайний пакетик:
- етикетку – до картону,
- сам пакетик – до старого паперу,
- заварку – в компост,
- скріпку – до використаного металу,
- а ниточку – в маркований сміттєвий кульок.
Можна було б сказати, що це жарт… але не в Швейцарії.
Раніше люди так не переймалися! Скромніше жили. А сміття викидали з вікон на ворогів!
Особисто ми були свідками, як на пункт для прийому меблевого сміття (тобто меблів, які вже не потрібні) приїхали люди на дуже дорогій машині, залишили хороші брендові крісла, а за 5 хвилин туди ж приїхали люди на дещо скромнішій, але цілком пристойній машині, і завантажили їх собі.
Так живуть швейцарські бомжі – на машинах по п’ятизіркових смітниках їздять, – сміялися ми ще тоді.
Для тих, хто незаконно залишає мішечки під чужими дверима, або, не доведи Господи, сміття у лісі викидає, є управа –
сміттєва поліція.
Фахівці за допомогою сучасних технологій аналізують сміття, залишене не в тому місці, – знаходять порушника (це правда!) і штрафують його.
Штрафи високі.
Навіть газети писали про випадок, коли один чоловік (може, то з наших хто був?) дорогою на роботу викинув з вікна автомобіля домашнє сміття у паперових мішках.
Поліція вирахувала його.
Порушника судили і наклали штраф:
- 6000 франків – за утилізацію сміття та очищення траси;
- 3000 франків – за порушення закону;
- і 530 франків судових витрат.
Разом – 9530 франків за сміття не там, де треба!
Італія:
А в Італії нам розповідала наша співвітчизниця, яка там на заробітках, що дитину “завести” італійцям дорого ще й тому, що за утилізацію тільки памперсів сім’я повинна виділяти зі свого бюджету додаткові 200 євро на місяць!
Там також сортують сміття.
Пам’ятаю, як ми старалися нічого не переплутати, на прохання власника квартири в Мілані, яку ми орендували:
- пластик (упаковки з-під йогуртів та молока);
- паперові відходи (чемно викидали квитки з музеїв);
- органічні (ото вже шкірок від мандаринів/апельсинів/бананів ми туди накидали);
- скло.
А якщо умільці з числа недисциплінованих італійців їдуть до лісу і закопують використані памперси своєї дитини, сміттєва поліція їх рано чи пізно викопує і, завдяки сучасним технологіям та маркуванням, знаходить місце, де ті памперси були продані, та людину, яка їх купила.
Штраф – 5 тисяч євро.
Ви уявляєте, які перспективи у нашого чудового котячого туалету для підкорення європейських ринків?
І котики щасливі, здорові, чистенькі, і сміття додатково ні сортувати, ні оплачувати не треба!
Змив в унітаз, воду спустив і все законно!
І безкоштовно!
А щоб характеристики ваших продуктів перетворити на незаперечні переваги для споживачів, щоб вони втілювали їхні мрії та позбавляли “болю”, потрібні дві речі:
- знання ситуації клієнта (як у цьому допомагають мандри! Просто світи паралельні відкриваються!);
- володіння технікою продажу – правильна інформаційна упаковка вашої пропозиції.
Інколи важко подивитися на свій продукт очима клієнта: що для нього важливо, за що він захоче заплатити. Особливо, закордонний клієнт!
Тому мандруйте, друзі, та звертайтеся до спеціалістів з продажу!
Як зі мною попрацювати індивідуально за вашим запитом – написано тут.
Я на зв’язку і з радістю вам допоможу!
А що порадите ви для нашого побратима-підприємця?
Як ще європейського споживача в нашу віру навернути і якнайбільше європейських котиків привчити до наших українських туалетів?