[ubermenu config_id="main"]

Дієвий спосіб вдалих продажів у кризу!

 

 

24.02.16

Згадайте, як у грудні 2012 року люди активно очікували кінець світу, тому що закінчився календар індіанців майа.

Панувала загальна апатія і депресія, панічно налаштовані громадяни тікали з сім’ями в підземелля або скуповлювали сірники та свічки.

Ви розуміли, що терміново треба шукати нові дієві способи збільшення продажів, незважаючи на те, що настали чергові “складні часи” тепер уже планетного масштабу.


— Ні, ми нічого не будемо замовляти, купувати, перевозити, рекламувати, відкривати, святкувати.

Зараз складні часи! — Вам знайомі такі «аргументи»?


У мене є колега, з яким я познайомилась і дуже подружилася під час навчання на факультеті психології ЛДУ ім. І.Франка, коли здобувала другу вищу освіту.

Хлопець із сонячного Закарпаття — зусібіч непересічна людина. Перша освіта в нього — історична. Вивчав праці філософів та стовпів церкви всіх часів та народів, на різних мовах розмовляє, стажувався в Німеччині та США, був на аудієнції в Папи Римського.

Зараз дуже успішний менеджер із продажів. Компанія визнала його найкращим продавцем пива західного регіону України, нагородила купою бонусів та VIP-мандрівкою для двох до однієї зі світових столиць.

Його спеціалізація – гуртовий продаж пива в бари, ресторани, магазини, готелі.

Так от, коли у грудні 2012 року, в очікуванні кінця світу, продажі практично зупинилися, мій друг Коля демонстрував незрозумілий ріст показників, а компанії-перевізники ледь встигали привозити його замовлення.

На закономірне питання колег і керівництва, як таке можливо, Коля артистично розказував: — Клієнти кажуть, що кінець світу і життя закінчилося, для чого щось замовляти, щось планувати, напружуватися — вони розгублені, знервовані, навіть втекти нема куди, тому що кінець світу буде глобальним — по всіх країнах і континентах.

А я їм і відповідаю: “ Саме це і є вагомою причиною зробити найбільшу закупку за все ваше життя”.

 

Він зовсім не боїться дзвонити, тому що чітко знає, як подолати страх холодних дзвінків.

 

Якщо кінець світу настане, що малоймовірно:

  • ви для людей створите умови для зняття стресу, вони прийдуть до вас востаннє і вип’ють багато хорошого пива в хорошій компанії, будуть вам вдячні за турботу про них і надання якісних послуг у таких складних умовах;
  • ви заробите багато грошей і вам буде приємно відчувати себе професіоналом, який, не зважаючи ні на що, успішно працює, займається улюбленою, корисною для людей справою та не ніколи не здається;
  • (якщо це клієнти, яким я роблю відстрочку платежу, то додаю), що варто взяти в 3 рази більше, ніж звичайно, і вам тоді не треба буде мені віддавати гроші, вони вам зігріють душу, коли все завалиться.

 

 

Якщо кінець світу не настане, що більше ймовірно, це я вам говорю як історик, котрий реально добре знає історію людства, ваша вигода від такої великої закупки:

  • ці люди, яких ви не покинули без улюбленого пива, не зважаючи ні на що, організували їм психотерапевтичну допомогу для зняття стресу та забезпечили свіжим пивом у великих кількостях, залишаться вашими клієнтами назавжди та забезпечать вам найдієвішу безкоштовну рекламу серед своїх друзів та родичів;
  • ви реально на хвилі загальної паніки та істерії продасте рекордну кількість пива та всього іншого  до пива, заробите рекордну кількість грошей, яку ви із задоволенням витратите на власні потреби або розвиток бізнесу;
  • будете себе хвалити та підвищите свою самооцінку як успішного та далекоглядного підприємця, котрий завжди приймає правильні бізнесові рішення, що ведуть до збільшення пибутків у будь-який ситуаціях, коли в інших людей просто опускаються руки.

 

Користна стаття про те,  “Як працювати та діяти в умовах стресу та кризи” - вам в цьому дуже допоможе!

 

Отже, як казав Ніцше: “Що нас не вбиває, робить нас сильнішими”. А я від себе додам — і багатшими, якщо ми не здаємось.

А як ви відповідаєте на заперечення  “складні часи”? Адже від того, як ми його опрацюємо, вже тепер залежить наш добробут у найближчі роки.

Поділіться з нами в коментарях.

1 Коментар

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>