[ubermenu config_id="main"]

Алгоритм відповіді на заперечення. Вам треба тільки вставити назву своєї фірми і вашого продукту. 

Результат - Купляють всі!

Шановний колего!

Я рада запропонувати Вам ось ці готові скрипти для продажу товарів і послуг, які дуже легко адаптувати під себе:

– для роздрібної торгівлі

- для продажу освітніх послуг

- для продажу рекламних послуг

– для продажу продуктів і послуг у банківській сфері

Людмила Калабуха, сертифікований бізнес-тренер

Завдяки цим скриптам, клієнт Вам заперечує… і купує!
Ознайомтеся на цій сторінці, що конкретно входить  до набору скриптів: 

 1. Готові скрипти відповідей на заперечення клієнтів для роздрібної торгівлі на прикладі продажу міжкімнатних дверей.

  1. Мені дорого.
  2. Мені сказали, що у вас неякісний товар.
  3. Мені не підходять терміни.
  4. В інших салонах те ж саме - дешевше.
  5. За такі гроші я хочу дерево. Дерево - кращий матеріал.
  6. Я не розумію, це двері українським чи італійські, звідки італійська назва?
  7. Чому ніде немає ціни? Скільки це коштує?
  8. Двері вироблені в Україні? Я не вірю, що вони зроблені якісно.

2. Готові скрипти для відповіді на заперечення в сфері послуг на прикладі банківської сфери.

1. Великий пакет документів для отримання кредиту.

2. Великий термін розгляду заявки на отримання кредиту.

3. Висока ставка по кредиту.

4. Надається мала сума по кредиту.

5. Низький відсоток за депозитами.

6. Нема гарантій повернення депозиту.

7. Не хочу переводити пенсію на картку.

3. Готові скрипти відповідей на заперечення клієнтів для продажу рекламних послуг.

  1. У вас дорого / у мене взагалі нема грошей.
  2. Реклама не працює, не вірю в ефективність.
  3. Я не приймаю рішення по цьому питанню.
  4. Ви мене задовбали.
  5. Ще криза не закінчилася, реклама почекає.
  6. У вас немає ніяких гарантій.
  7. Ми вас не знаємо.
  8. Працюю з іншими.
  9. Нам реклама не потрібна.
  10. Я раніше розміщувався, не було ефекту. 

 

4. Готові скрипти відповідей на заперечення клієнтів для продажу освітніх послуг (мовні курси/репетиторство).

 

  1. Дорого!
  2. Я подумаю.
  3.  Складні часи.
  4. Погані відгуки.
  5. Не віримо в результат дітей від навчання.

Ви отримаєте:

- універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути у ваших клієнтів (вам просто треба поставити назву своєї компанії та свого продукту/послуги);

- авторські техніки відповідей на заперечення та перехоплення ініціативи, яких не використовує ніхто, і у ваших клієнтів на них нема імунітету;

- прописані приклади, які успішно використовують компанії-замовники:

 Тільки за створення цих скриптів кожна з компаній-замовників заплатила мені від 1000 до 1,500 грн, тобто продукт вартістю більше, ніж 5000 грн, у вас є можливість придбати за 189 грн.

 Хочу додати, що використовуючі ці скрипти та техніки відповідей на запереречення, ряд моїх клієнтів отримали такі результати:

- за півроку після створення скриптів відповідей на заперечення компанія збільшила свої продажі в 3 рази, вийшла на ринки країн Європи та Азії, уклала надзвичайно вигідний контракт з провідними компаніями з продажу ювелірних виробів в Казахстані. Ось офіційна подяка від ПП “Ювелірний дім Устименко”, директор В.Устименко, Біла Церква.

- співробітники за тиждень після створення та впровадження скриптів відповідей на заперечення змогли успішно закінчити переговори (до цього тривали 1,5 місяці) та перетворити складного клієнта на постійного партнера. За два місяці після проведення навчання, їхні продажі виросли на 40%.

Ось офіційна подяка від ООО «Арлоджик» (холдинг «Аркас Україна»), директор Подрєзов Д.В., Одеса.

 - у салоні подарунків уже через місяць після проведення тренінгу вдалося  збільшити розмір середнього чеку 30%, і ця тенденція зберігається вже більше півроку. Персонал приділяє більше уваги допродажам і емоційному контакту з покупцями, а заперечення «Я подумаю» і «Я бачив дешевше» – ніколи не залишаються без відповіді, як раніше, що реально піднімає фінансові показники замовників.

Ось офіційна подяка від Салону подарунків «Le Present», директор Бейко Л.В., Київ.

Результати після навчання: клієнти більш уважно прислухаються до пропозицій і, звичайно, більше купляють, адже деякі техніки змінили моє бачення продаж.

Результати ростуть, але я розумію, що треба працювати не покладаючи рук, відкривати нові горизонти. Інвестуючи в себе – ніколи не програєш.

Сторожишин Юрій

Менеджер з продажу стоматологічних матеріалів, Nanoplant Hoechst, Київ

После семинара ощущения положительные и позитивные: появилась уверенность и даже, можно сказать, находчивость. Многие отказы перестали ставить в «тупик» «и выбивать почву из-под ног», так как благодаря прописаным скриптам, точно знаю что и где говорить. А в продажах главное – уверенность в себе и в том, что ты продаешь! Людмила, Спасибо Вам большое!

Балашова Виктория

Менеджер отдела продаж транспортно-экспедиторских услуг , ООО “КТЛ Украина”, Одесса

Завдяки Вам, “холодні дзвінки” стало психологічно легше здійснювати. Клієнти це також відчувають  і більше купляють. Більше вхідних дзвінків появилося. Потроху почали продаватися  неліквіди.

 

Богдан Волошин

Менеждер з продажу поліграфічних матеріалів, “Екотеп”, Львів


Скрипти продажів

грн189
  • для продажу освітніх послуг
  • для продажу рекламних послуг
  • у банківській сфері
  • для роздрібної торгівлі
Купити

Маєте питання? Напишіть мені:

2 + 15 =