[ubermenu config_id="main"]

Як продати – і не сперечатися з клієнтом!

2GAdfG7hS9M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як майстерно долати заперечення клієнтів, збільшуючи продажі? Як продати - і не сперечатися з клієнтом! Такі питання мені як бізнес-тренеру ставлять на кожному тренінгові.

Однією з найбільших труднощів у продажах є те, що наші клієнти, наші годувальники і благодійники, інколи говорять такі дурниці, що дуже важко втриматися, щоб не встрявати з ними в суперечку і не кидатися предметами інтер’єру, тим більше, що ми абсолютно впевнені у своїй правоті.

Наведемо приклади:

Ювелірний бізнес: «Один мій пацієнт сказав, що в перстні, який я у вас купила, поставлений не натуральний камінь. Він каже, що цей камінь - не може бути натуральним».

Зообізнес: «Наша вихователька в дитячому садку сказала, що ви торгуєте неякісним кормом, у вас не можна нічого брати».

Туристичний бізнес: «Ні, я не поїду в цей готель, сусід по під’їзду сказав, що там був його сват, якому дуже не сподобалося, тому в жоден готель на цьому узбережжі їхати не можна».

Що робити, коли те, що говорять клієнти - неправда і абсурд, як переконати їх, при цьому не тільки залишивши останнє слово за собою, а ще й успішно продавши?

Відповідь тільки одна: не набирати в груди повітря для гнівних  промов, а спокійно і з посмішкою ставити уточнюючі запитання і наводити аргументи  власної правоти.

Ювелірний бізнес:
– На основі яких фактів ваш пацієнт вважає, що цей  камінь не може бути натуральним ? Які знання та обладнання він має, щоб проводити миттєву експертизу? Що дає йому підставу робити такі висновки? Хто він за фахом?
 - Він сантехнік. Я не знаю чому, просто він так сказав.
 - Щоб стверджувати, треба на щось опиратися. Наприклад, завтра піде дощ. На основі чого ви робите такі висновки?
Ось сертифікат, ось ярлик виробника, ми працюємо вже 10 років, усі клієнти задоволені, немає ніякого сенсу вас обманювати, ось адреса, де проводять експертизу каменів, можете провести незалежне розслідування.

Зообізнес:

- На основі чого ваша вихователька сказала, що у нас неякісний корм?
- Її кішка не хоче наш корм їсти.
- Давно не хоче їсти ?
- Вона її годувала зі свого столу і вирішила перевести на сухий корм. Ваш магазин порадили як кращий магазин з кормом, вона купила, а кішка не хоче їсти.
- Можливо, кішка, що звикла до їжі своїх господарів, взагалі не захоче їсти сухий корм, як варіант, її треба привчати поступово, не змінюючи різко раціону, - це стрес для тварини.
Хіба люди  рекомендували б нас, якби  корм був неякісний? Ось термін придатності,  умови зберігання, яких ми неухильно дотримуємося, сертифікат якості від виробника.
Туристичний бізнес.

- На підставі яких фактів сват вашого сусіда по під’їзду сказав, що це поганий готель і туди не можна їхати?
- Там нічого було їсти.
- Якої саме їжі йому не вистачало?
- За тиждень перебування жодного разу не дали борщу!
- Ви ж їдете до іншої країни з іншими культурними традиціями.

У Туреччині не їдять борщу, тому його не готують ні вдома, ні в готелях. Ви маєте прекрасний шанс ознайомитися зі стравами кухні іншої країни – які вам ще не приїлися й дуже смачі. У готелі «олінклюзив», де їсти і пити можна цілодобово без обмежень, неможливо залишитися голодним! А борщу ви зможете поїсти вдома, коли приїдете, він вам навіть буде здаватися смачнішим, аніж зазвичай , після закордонних смаколиків!

Чи бувало, що вам доводилося спростовувати подібні висловлювання стособно ваших товарів та послуг? Напишіть, будь ласка, коментар, як ви справлялися з подібною ситуацією. З повагою Людмила Калабуха!

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>