[ubermenu config_id="main"]

Робота із запереченнями клієнтів

Коли чітко знаєш, що робити, тоді є і радість і результат!

Коли чітко знаєш, що робити, тоді є і радість і результат!

Перехоплюємо ініціативу у розмові навіть із найскладнішими людьми

Що насправді має на увазі клієнт, коли говорить: “Дорого”, і як це збільшує наш збут?

 

Угоди завершуються результатом, а не черговим “я подумаю”

Які 8 можливостей для переконання дає кожне заперечення?

 

Прописуємо систему ефективних скриптів і впроваджуємо на практиці

А якщо це “відкат”: як дізнатися, як професійно діяти і, що говорити?

 

“Дотискаємо” кожного клієнта до покупки і допродуємо супутні товари

Як робити відтерміновані продажі, якщо у ваших клієнтів “не сезон”, та гарантовано продати неліквіди?


Тренінг – хороший, позитивний, корисний, як для працівників, так і для власників.

Нові дуже корисні ідеї. Результат: працівники добре налаштовані на роботу і “озброєні” конкретними дієвими рекомендаціями. Дякую за роботу.

Оксана Чепіль, власник мережі магазинів “ОМА секонд хенд”, Львів-Херсон.


 

Для кого?

  • менеджери з продажу,
  • продавці-консультанти в торгових залах,
  • керівники відділів продажу,
  • “працівники на телефоні”,
  • підприємці, які самостійно продають свій продукт.

Основні теми тренінгу «Робота із запереченнями клієнтів»:

  • що насправді має на увазі людина, яка говорить нам “дорого!”,
  • види заперечень клієнтів і як працювати з кожним із них,
  • які помилки продавців викликають заперечення клієнтів,
  • як снайперськи будувати розмову про конкурентів, щоб клієнти відразу розуміли: ви – найкращі!
  • що таке відтермінований продаж і як він працює,
  • авторські техніки відповідей на заперечення, яких не використовує ніхто,
  • універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути,
  • як більше ніколи не сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову,
  • як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,
  • як працювати на більший результат для компанії і для себе особисто,
  • динаміка продажів: коли ми отримаємо заперечення і як їх попередити,
  • вербальна і невербальна комунікація – як це впливає на наші продажі,
  • модель прийняття рішень клієнтом про покупку: «Думай як клієнт»,
  • мовні помилки, ви про них не здогадуєтеся, а вони викликають заперечення і руйнують продажі,
  • види заперечень, роль продавця,
  • техніки відповідей на заперечення (14 працюючих технік),
  • критика справедлива і несправедлива, що робити;
  • як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних.

Для себе відкрив нові ефективні знання алгоритму відповіді на заперечення!

Щиро вдячний за вчорашній майстер-клас Людмилі Калабусі, за її , позитив, харизму та віру в кожного з нас стати кращими ніж ми були.

Отримав ще більшу, віру в себе, в продукт, в свою компанію, в клієнта, якому хочеться приносити радість нашими послугами та продуктом!

Бажаю кожному з Вас мати таких друзів та бізнес-тренерів, як Людмила Калабуха !!!

Клочко Олександр, ковальська майстерня “Гефест”, співвласник, Івано-Франківськ.

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ