Тренінг «Етапи подолання заперечень для ефективного збільшення продажів»
В результаті тренінгу ваша компанія отримає наступні результати
Вміння продавців перехоплювати ініціативу у розмові навіть із найскладнішими покупцями
Як продати клієнту, який каже: “Дорого”, і як це збільшує наш kpi?
Угоди завершуються результатом, а не черговим “я подумаю”
Прописуємо систему ефективних скриптів, етапи роботи із запереченнями і впроваджуємо на практиці
А якщо це “відкат”: дізнайтеся, як професійно діяти і, що говорити для закриття угоди?
Методи і скрипти «дотискання» кожного клієнта до покупки і допродуємо супутні товари
Як робити відтерміновані продажі, якщо у ваших покупців “не сезон”, та гарантовано продати неліквіди?
Хто отримає від тренінгу найбільшу вигоду?
- менеджери з продажу,
- продавці-консультанти в торгових залах,
- керівники відділів продажу,
- “працівники на телефоні”,
- підприємці, які самостійно продають свій продукт.
Тренінг – хороший, позитивний, корисний, як для працівників, так і для власників.
Нові дуже корисні ідеї. Результат: працівники добре налаштовані на роботу із запереченнями і “озброєні” конкретними дієвими рекомендаціями. Дякую за роботу.
Оксана Чепіль, власник мережі магазинів “ОМА секонд хенд”, Львів-Херсон.
Продавці дізнаються важливі аспекти психології покупця і етапів роботи із запереченнями
- що насправді має на увазі клієнта, який говорить нам “дорого!”,
- техніки вербальної і невербальної комунікації – як це впливає на наші продажі,
- модель алгоритму прийняття рішень покупцем: «Думай як клієнт»,
- мовні помилки, ви про них не здогадуєтеся, а вони викликають заперечення і руйнують продажі,
Після тренінгу менеджери будуть знати важливі інструменти і техніки відповідей на заперечення
- види заперечень клієнтів і алгоритми як працювати з кожним із них,
- які помилки продавців викликають заперечення клієнтів,
- що таке відтермінований продаж і як він працює,
- методи як більше ніколи не сприймати перше «ні» покупця як остаточну відмову,
- методи як протидіяти тиску і критиці в складних умовах збуту,
- як працювати на більший результат для компанії і для себе особисто,
- 14 працюючих технік для скриптів роботи з запереченнями,
Співробітники відділу продажів освоять етапи стратегії роботи з запереченнями
- як ефективно будувати розмову про конкурентів, щоб клієнти відразу розуміли: ви – найкращі!
- авторські техніки і скрипти відповідей на заперечення, яких не використовує ніхто,
- універсальний алгоритм відповіді на всі заперечення, з якими ви зустрічалися і які тільки можуть виникнути,
- динаміка продажів: коли ми отримаємо заперечення і методи як їх попередити,
Психологічна самодопомога під час продажів консультантам, менеджерам і працівникам «на телефоні»
- критика справедлива і несправедлива, що робити;
- як гідно «тримати удар» та продавати в умовах тиску, створюючи навіть зі складних клієнтів – лояльних.
Для себе відкрив нові ефективні знання алгоритму відповіді на заперечення!
Щиро вдячний за вчорашній майстер-клас Людмилі Калабусі, за її , позитив, харизму та віру в кожного з нас стати кращими ніж ми були.
Отримав ще більшу, віру в себе, в продукт, в свою компанію, в клієнта, якому хочеться приносити радість нашими послугами та продуктом!
Бажаю кожному з Вас мати таких друзів та бізнес-тренерів, як Людмила Калабуха !!!
Клочко Олександр, ковальська майстерня “Гефест”, співвласник, Івано-Франківськ.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28