[ubermenu config_id="main"]

Тренінг «Телефонні продажі та холодні дзвінки»

Після тренінгу для компанії MUSHROOM -  сервіс подобової оренди квартир

 

Прямі вигоди від тренінгу для вас:

 

Покроковий сценарій телефонного спілкування

Створюємо “банк” багатоваріантних відповідей на всі робочі ситуації у бізнесі замовника.

Результативні переговори після першого “ні” (вхідні, вихідні: “холодні та теплі дзвінки”)

“Нам це не цікаво”, “Я зайнятий”, “Вишліть на емейл” - перетворюємо на причину продовжити діалог.

“Продаємо” наступний крок (дзвінок, зустріч або відразу продаж+допродаж)

Чітко визначаємо потрібну ціль дзвінка і саме на ній “закриваємо клієнта”.

 Вміємо гідно “тримати удар” і продаємо в умовах тиску і критики

Долаємо страх відмови і створюємо переконливу аргументації для придбання товару/послуги компанії.

 


Цей тренінг продажів телефоном став ще й стратегічним для всього бізнесу!

 

Результат відчутний. Насичено, доступно, плідно, зрозуміло, переконливо, практично. Тренер – професіонал.

Андрій Окунський, MUSHROOM - сервіс подобової оренди квартир, власник, Львів.


 

Для кого тренінг:

  • – менеджери та керівники відділу продажів;
  • – оператори контакт-центрів, які продають телефоном товари та послуги;
  • – “працівники на телефоні, які є “голосом компанії;
  • – всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

 

Ваші продавці отримають скрипти для продажу по телефону:

  • – чітку структуру ефективних продажів телефоном (фундамент успішного переконання та можливість завжди керувати враженням);
  • – прописані приводи для повторного дзвінка раніше обумовленої дати;
  • – перелік сучасних правил телефонного спілкування;
  • – скрипт “холодного дзвінка”, який правильно продає, а не лише інформує;
  • – техніки та можливість здійснювати відтерміновані продажі за чіткими, перевіреними правилами;
  • – як правильно розмовляти з клієнтом;
  • – прості та дієві техніки закриття клієнтів на угоди та покупки.

 

Учасники тренінгу отримають робочий алгоритм роботи із запереченнями:

  • – види заперечень та етапи їх подолання;
  • – як поводитися під час відмови клієнтів;
  • – “банк” прописаних методів подолання “блокерів” на прикладах бізнесу замовників;
  • – стратегію перетворення найскладніших “блокерів” на ваших шанувальників;
  • – техніку “уступ”, завдяки якій кожна відмовка ваших клієнтів перетвориться на причину продовжити діалог;
  • – “банк” прописаних відповідей на основні відмовки клієнтів згідно з сферою діяльності учасників;
  • – отримають поради з психології продажів.

 

Ваші співробітники знатимуть методи успішних продажів з клієнтами конкурентів:

  • – революційну техніку “відбудови від конкурентів”, яку не використовує ніхто;
  • – етапи побудови продуктивних стосунків з клієнтами, які вже купували в конкурентів;
  • – чіткі правила розмови про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють – ми кращі!

 

Ви дізнаєтеся секрети успішних продажів як для b2c, так і для b2b клієнтів:

  • – можливість знайти в потрібній компанії людей, які вам завжди допоможуть;
  • – алгоритм дій професійного менеджера за будь-яких нестандартних ситуацій із нестандартними співрозмовниками;
  • – метод “4 дієві особи”, від яких залежить успіх “холодного дзвінка” або візиту, і як будувати стосунки з кожним із них, щоб стимулювати продажі.

 

Фахівці вашого відділу продаж навчаться долати страх відмови:

  • – авторські техніки подолання стресу в продажах;
  • – як зберігати “бойовий дух” і досягати своїх цілей;
  • – як переконувати та продавати в умовах стресу та кризи;
  • – як подолати небажання дзвонити незнайомим людям;
  • – гідно «тримати удар» продовжуючи працювати в умовах тиску і критики.

 

Знати, як робити успішні продажі та уникати помилок:

  • – перелік заборонених дій і тем, які руйнують контакт;
  • – чек-лист мовних та поведінкових помилок, які руйнують і контакт, і продаж;
  • – можливість продавати там, де в інших вже давно опустилися руки.

В результаті ви отримаєте більше результативних переговорів після першого «ні». Ми розберемо приклади діалогів з клієнтами. Ваші спеціалісти опанують мистецтво продажу по телефону для здійснення успішних дзвінків і збільшення продажів.


Сергій Партика, аутсорсинговий Колл-центр EVA CC, співзасновник і директор, Львів.

“Співробітники почерпнули багато корисної інформації. Зокрема, як приєднуватися до клієнта. Цікава ідея про «тефлоновий» ефект. Також корисно було почути, як інтонація твердження або пропозиції змінює його зміст, суть і мету.

Дуже позитивне враження від тренінгу. Дуже цікаве подання інформації, було емоційно і зрозуміло, без використання модної новітньої термінології, яка могла бути не для всіх зрозумілою.

Звернення до власного досвіду і приклади з власного життя підсилюють сприйняття інформації і ще більше зацікавлюють”.

 


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28