Тренінг «Телефонні продажі та холодні дзвінки»
Прямі вигоди від тренінгу для вас:
Покроковий сценарій ефективного телефонного спілкування
Створюємо “банк” багатоваріантних шаблонів відповідей на всі робочі ситуації у бізнесі замовника.
Результативні переговори після першого “ні” (вхідні, вихідні: “холодні, гарячі та теплі дзвінки”)
“Нам це не цікаво”, “Я зайнятий”, “Вишліть на емейл” - перетворюємо на причину продовжити розмову.
“Продаємо” наступний крок (дзвінок, зустріч або відразу продаж+допродаж)
Чітко визначаємо потрібну ціль дзвінка і саме на ній “закриваємо клієнта”.
Вміємо гідно “тримати удар” і продаємо в умовах тиску і критики
Долаємо страх відмови і створюємо переконливу аргументації для придбання товару/послуги компанії.
Для В2В продажів товарів та послуг, цей треніг забезпечує:
- Збільшення конверсії угод мін в 1,5 рази,
- Зменшення терміну прийняття рішення клієнтом мін в 1,5 рази,
- Збільшення суми середньої угоди,
- Залучення нових лояльних клієнтів,
- Зменшення розміру наданої знижки та формує навики роботи взагалі без знижок,
- Збільшення додаткових (cross) продажів.
Цей тренінг продажів телефоном став ще й стратегічним для всього бізнесу!
Результат відчутний. Насичено, доступно, плідно, ефективно, зрозуміло, переконливо, практично, з прикладами. Тренер – професіонал.
Андрій Окунський, MUSHROOM - сервіс подобової оренди квартир, власник, Львів.
Для кого тренінг з продажів по телефону:
- – менеджери та керівники відділу продажів b2c і b2b;
- – оператори контакт-центрів, які продають телефоном товари та послуги;
- – “працівники на телефоні”, які є “голосом компанії”;
- – всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка і розмови з клієнтом.
Ваші продавці отримають скрипти для продажу по телефону:
- – чітку структуру переговорів і етапи ефективних продажів телефоном (фундамент успішного переконання та можливість завжди керувати враженням);
- – прописані приводи для повторного дзвінка раніше обумовленої дати;
- – шаблони і перелік сучасних правил телефонного спілкування;
- – скрипт холодного, гарячого чи теплого дзвінка, який правильно продає і “опрацьовує” клієнта b2c і b2b, а не лише інформує;
- – техніки та можливість здійснювати відтерміновані продажі за чіткими, перевіреними правилами;
- – шаблони як правильно розмовляти з клієнтом;
- – навчаться простим та дієвим технікам переговорів і закриття клієнтів на угоди та покупки.
Учасники тренінгу отримають робочий алгоритм роботи із запереченнями:
- – види заперечень та етапи їх подолання;
- – навчаться як поводитися під час відмови клієнтів;
- – “банк” прописаних методів опрацювання “блокерів” на прикладах бізнесу замовників;
- – стратегію перетворення найскладніших “блокерів” на ваших шанувальників;
- – техніку “уступ”, завдяки якій кожне заперечення ваших клієнтів перетвориться на причину продовжити діалог;
- – “банк” прописаних відповідей на основні заперечення клієнтів згідно з сферою діяльності учасників;
- – отримають шаблони, скрипти і поради з психології переговорів і етапів продажів.
Ваші співробітники знатимуть методи успішних продажів з клієнтами конкурентів:
- – навчаться революційній техніці “відбудови від конкурентів”, яку не використовує ніхто;
- – скрипти і етапи побудови продуктивних стосунків з клієнтами як b2c, так і b2b, які вже купували товари чи послуги в конкурентів;
- – чіткі правила розмови про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють – ми кращі!
Ви дізнаєтеся секрети успішних продажів як для b2c, так і для b2b клієнтів:
- – можливість знайти в потрібній компанії людей, які вам завжди допоможуть;
- – алгоритм дій професійного менеджера за будь-яких нестандартних ситуацій із нестандартними співрозмовниками;
- – метод “4 дієві особи”, від яких залежить успіх холодного, гарячого чи теплого дзвінка або візиту, і як будувати стосунки з кожним із них, щоб стимулювати продажі.
Фахівці вашого відділу продаж навчаться долати страх відмови:
- – авторські техніки подолання стресу в холодних, гарячих і теплих продажах;
- – як зберігати “бойовий дух” і досягати своїх цілей;
- – як переконувати та продавати в умовах стресу та кризи;
- – як подолати небажання дзвонити незнайомим людям;
- – гідно «тримати удар» продовжуючи працювати в умовах тиску і критики.
Знати, як робити успішні продажі та уникати помилок:
- – перелік заборонених дій і тем, які руйнують контакт;
- – чек-лист мовних та поведінкових помилок, які руйнують і контакт, і продаж;
- – можливість продавати там, де в інших вже давно опустилися руки.
В результаті ви отримаєте більше результативних переговорів після першого «ні». Ми розберемо приклади діалогів з клієнтами. Ваші спеціалісти опанують мистецтво продажу по телефону для здійснення успішних дзвінків і збільшення продажів.
Сергій Партика, аутсорсинговий Колл-центр EVA CC, співзасновник і директор, Львів.
“Співробітники почерпнули багато корисної інформації. Зокрема, як приєднуватися до клієнта. Цікава ідея про «тефлоновий» ефект. Також корисно було почути, як інтонація твердження або пропозиції змінює його зміст, суть і мету.
Дуже позитивне враження від тренінгу. Дуже цікаве подання інформації, було емоційно і зрозуміло, без використання модної новітньої термінології, яка могла бути не для всіх зрозумілою.
Звернення до власного досвіду і приклади з власного життя підсилюють сприйняття інформації і ще більше зацікавлюють”.
Оберіть формат навчання, тему тренінгу,
напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com
або зателефонуйте: (067) 750-38-28