[ubermenu config_id="main"]

Продажі по телефону та холодні дзвінки

Після тренінгу для компанії MUSHROOM -  сервіс подобової оренди квартир

Покроковий сценарій телефонного спілкування

Створюємо “банк” багатоваріантних відповідей на всі робочі ситуації у бізнесі замовника.

 

Результативні переговори після першого “ні” (вхідні, вихідні: “холодні та теплі дзвінки”)

“Нам це не цікаво”, “Я зайнятий”, “Вишліть на емейл” - перетворюємо на причину продовжити діалог.

 

“Продаємо” наступний крок (дзвінок, зустріч або відразу продаж+допродаж)

Чітко визначаємо потрібну ціль дзвінка і саме на ній “закриваємо клієнта”.

 

Вміємо гідно “тримати удар” і продаємо в умовах тиску і критики

Долаємо страх відмови і створюємо переконливу аргументації для придбання товару/послуги компанії.


 

Цей тренінг продажів телефоном став ще й стратегічним для всього бізнесу!

 

Результат відчутний. Насичено, доступно, плідно, зрозуміло, переконливо, практично. Тренер – професіонал.

Андрій Окунський, MUSHROOM - сервіс подобової оренди квартир, власник, Львів.


 

Для кого?

  • менеджери та керівники відділу продажів;
  • оператори колл-центрів, які продають телефоном товари та послуги;
  • працівники на телефоні, які є “голосом компанії;
  • всі, чий успіх залежить від ефективного телефонного дзвінка.

 

Результати для компанії-замовника:

Ви отримаєте:

  • чітку структуру продажів телефоном (фундамент успішного переконання та можливість завжди керувати враженням);
  • перелік заборонених дій і тем, які руйнують контакт;
  • чек-лист мовних та поведінкових помилок, які руйнують і контакт, і продаж;
  • можливість продавати там, де в інших вже давно опустилися руки;
  • авторські техніки подолання стресу в продажах;
  • як зберігати “бойовий дух”;
  • як переконувати і продавати в умовах стресу та кризи;
  • як подолати небажання дзвонити незнайомим людям;
  • як поводитися під час відмови клієнтів;
  • “банк” прописаних методів подолання “блокерів” на прикладах бізнесу замовників;
  • стратегію перетворення найскладніших “блокерів” на ваших шанувальників;
  • можливість знайти в потрібній компанії людей, які вам завжди допоможуть;
  • алгоритм дій професійного менеджера за будь-яких нестандартних ситуацій із нестандартними співрозмовниками;
  • метод “4 дієві особи”, від яких залежить успіх “холодного дзвінка” або візиту, і як будувати стосунки з кожним із них, щоб стимулювати продажі;
  • техніку “уступ”, завдяки якій кожна відмовка ваших клієнтів перетвориться на причину продовжити діалог;
  • “банк” прописаних відповідей на основні відмовки клієнтів згідно з сферою діяльності учасників;
  • прописані приводи для повторного дзвінка раніше обумовленої дати;
  • перелік сучасних правил телефонного спілкування;
  • алгоритм “холодного дзвінка”, який продає, а не лише інформує;
  • революційну техніку “відбудови від конкурентів”, яку не використовує ніхто;
  • алгоритм побудови продуктивних стосунків з клієнтами, які вже купували в конкурентів;
  • техніки та можливість здійснювати відтерміновані продажі за чіткими, перевіреними правилами;
  • чіткі правила розмови про конкурентів: ми їх не сваримо, але всі розуміють – ми кращі!
  • прості та дієві техніки закриття клієнтів на угоди та покупки.

Сергій Партика, аутсорсинговий Колл-центр EVA CC, співзасновник і директор, Львів.

“Співробітники почерпнули багато корисної інформації. Зокрема, як приєднуватися до клієнта. Цікава ідея про «тефлоновий» ефект. Також корисно було почути, як інтонація твердження або пропозиції змінює його зміст, суть і мету.

Дуже позитивне враження від тренінгу. Дуже цікаве подання інформації, було емоційно і зрозуміло, без використання модної новітньої термінології, яка могла бути не для всіх зрозумілою.

Звернення до власного досвіду і приклади з власного життя підсилюють сприйняття інформації і ще більше зацікавлюють”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ