[ubermenu config_id="main"]

Підсумки онлайн-семінару по роботі із запереченнями клієнтів 7.08.14

 

     Зібралися менеджери, торгові агенти, продавці-консультанти, керівники відділів продажів та підприємці зі всієї України:

     Київ, Львів, Рівне, Одеса, Харків, Винниця, Кривий Ріг, Миколаїв, Івано-Франківськ, Дніпропетровськ,  Кіровоград та інші.

     Досвід у продажах учасників - від 1 місяця до 11 років.

Сфера діяльності:

  •  продаж транспортно-експедиторських, консалтингових, страхових, освітніх, smm, медичних, юридичних, консалтингових, поліграфічних, інтернет та інших послуг;

  •  віконний бізнес, широкоформатний друк, біотехнології, інтернет-магазини;

  • торгівля електротехнічним обладнанням, біжутерією, одягом, зоотоварами, агротоварами, мобільними телефонами, продуктами харчування, нерухомістю;

  • мережовий маркетинг тощо.

     Усіх нас об’єднала одна з найскладніших та “болючих” тем у продажах – робота із запереченнями клієнтів: “Дорого”, “Я подумаю”, “У конкурентів дешевше”, “Нічого не продається”, “У самих нема клієнтів”, “Нема часу”, “Тяжкі часи” та “Ми працюємо з іншими”.

     У ході семінару були розглянуті та опрацьовані такі питання:

  • Чому не варто сприймати перше «ні» клієнта як остаточну відмову і яким чином її перетворити на «так»,

  • Що насправді має на увазі людина, котра говорить вам: «Дорого!», і як це може підвищити продажі,

  • Чому переважно поведінка самого продавця «вбиває» продаж і як цього уникнути,

  • Заборонені слова і теми, хоч ви про них і не здогадуєтеся, але саме вони викликають заперечення клієнтів і зазвичай «вбивають» ваші продажі,

  • Як відповісти на заперечення так, щоб гарантовано купили, як перехопити ініціативу,

  • Які помилки продавця спровокували світовий гламурний скандал 2013!Після того, як ми опрацювали основний матеріал, учасники мали можливість поставити нагальні запитання з теми семінару, що хвилюють їх,  та отримати відповіді.

    Найбільшим успіхом користувалися техніки відповідей на заперечення – “Імітація відмови від клієнта” та перехоплення ініціативи в переговорах. Деякі учасники вирішили обов’язково їх запровадити вже наступного дня.

    Для грунтовного опрацювання такої потрібної теми, як робота із запереченнями клієнтів, продовжується набір на 3-х тиждневий онлайн-курс

“Як перетворювати відмовки клієнтів на угоди та продажі”,

де кожний учасник отримає:

  • «банк» з прописаних відповідей на всі відмовки та заперечення клієнтів згідно специфіки свого бізнесу,

  •  «снайперську відбудову» від своїх основних конкурентів,

  • авторські техніки відповідей на заперечення клієнтів, їх не використовує ніхто і у ваших клієнтів нема на них «імунітету».

     Та дізнається:

  •  як продати продукт, дорожчий ніж у конкурентів,

  •  що робити  з «відкатами» від дійсних постачальників наших клієнтів,

  •  як робити відстрочені продажі,

  • як “закривати” клієнтів на гарантовані угоди

 та багато інших простих, дієвих та перевірених методів збільшення продажів.

     Ознайомитися з деталями онлайн-курсу зі збільшення продажів та зареєструватися можна тут:

      http://www.kalabukha.com.ua/objections-sale/

      Переглядайте запис, користуйтеся інструментами та техніками роботи із запереченнями, які ми опрацювали разом із учасниками на онлайн-семінарі.

     Та обов’язково напишіть свої коментарі:

  •  що корисного ви дізналися,

  •  що візьмете або вже взяли в роботу,

  •   як це працює,

  •   наскільки збільшилися ваші продажі та прибутки.

     Чекаю на зворотній зв’язок у блозі. З повагою Людмила Калабуха.

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>