[ubermenu config_id="main"]

Вдалі приклади переконання в продажах або як італійці винайшли футбол!

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

 

А ви курсі, що футбол винайшли італійці!? Я купила цей міф! :)

 

ФІФА офіційно визнала батьківщиною футболу Кітай, хоча у всіх давніх культурах світу були ігри з м’ячем.

Грали в обох Америках до відкриття її Колумбом, грали в давньому Єгипті та Вавілоні.

В Японії взагалі це була виключно гра заможних жінок.

 

Та тільки італійці наводять переконливі аргументи, що футбольні фанати, гравці із шаленими гонорарами та виробники пива за своє щастя винні саме їм!

Вони не тільки зразки чоловічої моди і надихнули мене на статтю про імідж ділової людини.

Ще я досліджувала сміттєву поліцію і памперси за 5 тисяч євро.

 

Ви ж мене знаєте! Я не тільки фотографуюся серед джунглів і пам’яток старовини, щоб в Instagram викладати!)))

 

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

Давноримський Колізей в руїнах, а футбол - аналог сучасних гладіаторських ігор - живе!)))

 

У мене хижацький інтерес бізнес-тренера – збирати по світу цікаві ідеї для бізнесу!

А Італія, яку я відвідала вже втретє, це неймовірні приклади переконання в продажах!

Отже, як продати бізнес-ідею, щоб купила навіть я!)))

 

Від давніх греків перейняли римські легіонери грубу силову гру зі шкіряним м’ячем, де були нападники, захістники та судді.

І рознесли вони цю гру зі своїми завоюваннями на захоплені землі.

Особливо сподобалася вона підкореним народам на Британських островах!

В Британії навіть зафіксовані випадки виграшу місцевих команд у римських солдат.

В середні віки так полюбляли ганяти за м’ячем жителі Англії, що грали цілими селами та містами.  Грали днями, тижнями та навіть місяцями!

Перепливали річки, щоб наздогнати та відібрати м’яча. Ламали один одному руки, ноги та ребра, розбирала носи та вибивали очі.

Варто було комусь тільки винести на вулицю м’яча, так всі чоловіки будь-кого віку кидали свої справи і влаштовували дикі бійки і перегони.

Всі королі неодноразово забороняли гру з м’ячем як причину масових безладів. Штрафувати та навіть карали на смерть не тільки гравців, а тих, хто надасть своє поле під злополучну гру.

Приєднувалася до гонінь на футбол і церква!

Відлучала як гравців, так і вболівальників!

 

як продати бізнес ідею

Саме на цій площі у Флоренції на свята грають в кальчо - італійський футбол!

 

Саме назва “футбол” і згадується вперше саме в документі про заборону і штрафи в одному з королівських наказів.

Так назвали цю давноіталійську гру з м’ячем в Англії, де у 19 ст. в університетському середовищі були оформлені її правила і проведені перші сучасні матчі.

Таке захоплення футболом в селах і містах по всій країні, як у средньовічній Англії, я зустрічала тільки в сучасній Бразилії.

До речі, як переконати клієнтів купувати все, що ви їм тільки запропонуєте в моїх бразильських замітках.

Італійці називають футбол “кальчо”. І до сих пір на свята в замках та старовинних містах влаштовують костюмовані турніри в кальчо - так, як грали в епоху Відродження.

Ото італійці вже вміють продати свою історію і свої традиції!

 

переконання у бізнесі

Жорстка гра, італійський аналог футболу - кальчо!

 

Як працює переконання у бізнесі?

Продавати можна не тільки товари та послуги, продавати, в першу чергу, треба ідеї!

Ви переконуєте роботодавця взяти на роботу саме вас і перераховуєте свої професійні навики та доводите, як вам хочеться працювати в цій компанії?

Це продаж!

Ви переконуєте вашу подругу піти разом із вами на концерт і розказуєте, яка буде цікава програма, з якими людьми ви можете там побачитися, як давно потрібно “вигуляти” вечірні плаття, які в шафі висять ще з биркою з магазину?

Це продаж!

Ви працюєте бухгалтером в Університеті?

Вітаю! Ви продавець!

Ви продаєте свій час, свої професійні знання за певну кількість грошових одиниць, на які ви домовилися при прийомі на роботу!

 

Як можна продати бізнес-ідею - приклад з туристичного бізнесу Італії

Про мої подорожі часто пише преса. Ми розказували, як у Неаполі торгують легендами та мерцями!)))

 

А якщо ви працюєте безоплатно за ідею, обов’язково знайдуться люди, як правило, ваші рідні, які будуть вас засуджувати.

І ви захоплено будете переконувати їх, для чого ви це робите, які перспективи це для вас може відкрити, якого досвіду ви можете набути або як вам це подобається і приносить радість!

Ви будете продавати ідею!

Хочете дізнатися чарівні 2 слова, за допомогою яких я збільшила продажі на 40%? Вони тут!

І вас беруть на роботу, йдуть із вами на концерт, закривають очі на ваше багаторічне волонтерство, яке давно вже треба було припинити із вашим досвідом і підходом до справи!

А коли? Тільки тоді, якщо ви переконливі, якщо ви щиро вірите, що воно так і є, тоді і інші приймають вашу точку зору, тобто купляють ваші ідеї!

Тільки тоді, коли ви правильно їх продаєте!

 Ось вони приклади переконання в продажах!

А мені одного разу навіть довелося переконувати інспектора Інтерполу, коли мене незаконно затримали на словацькому кордоні! Знаєте що врятувало – Facebook!

цікаві ідеї бізнесу

На форумах для мандрівників, навіть цифрових, я все одно розказую про продажі! Бо без них - ніяк!)))

 

Так, як щиро вірять італійці, що саме вони винайшли футбол, переконують, перебиваючи один одного, та палають очима так, що, здається почалося чергове виверження Везувія, треба бачити і повчитися в них так продавати свої ідеї!

І я повірила їм, що саме вони придумали футбол! Я купила цю ідею!

Мене вони переконали, а вас?

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>