[ubermenu config_id="main"]

Продажі в стоматології.

t6iBT19LdYQ

Для кого?

  • лікарі,
  • асистенти,
  • адміністратори,
  • власники стоматологічних кабінетів та клінік.

 

ПЕРЕВАГИ ТРЕНІНГУ:

  1. Особливості продажу стоматологічних послуг.

Психологічні аспекти продажу медичних послуг. Головна різниця понять «пацієнт» і «клієнт».

Забезпечення психологічного комфорту і створення довіри у пацієнтів.

Як швидко встановити контакт і викликати прихильність і довіру клієнта. Техніки прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка.

Аналіз сильних і слабких сторін кожного учасника тренінгу з точки зору невербального впливу на пацієнта (первинне звернення, постійний клієнт).

Алгоритм продажу. (Виявлення потреб клієнта, презентація стоматологічних послуг з точки зору вигоди для клієнта, обробка заперечень, завершення угоди)

Додаткова пропозиція (продаж лікарських препаратів, засобів для догляду, косметики та ін.).

Як створити у потенційного пацієнта потреба отримати допомогу саме у Вас.

Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на Вашу клініку або кабінет. Підтримання контактів з постійними клієнтами.

 

  1. Сучасний діловий етикет телефонних переговорів.
  • Телефонний етикет. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
  • Робота з голосом і мовою. Мова як ефективний інструмент впливу.
  • Способи впливу на співрозмовника в умовах спілкування по телефону.
  • Помилки при веденні телефонних переговорів. Заборонені слова.

Де і чому ми втрачаємо гроші?

 

  1.  Робота з ціновими запереченнями.

Психологічні бар’єри медичного персоналу в цінових переговорах. Подолання цих бар’єрів.

Ефективна поведінка і аргументи у відповідь на слова: «Чому так дорого? !!!».

Зміна контексту: не “хворий, якому я повинен допомогти», а «клієнт, який має платити».

Як не виглядати в очах пацієнта «грабіжником», який хоче «розвести» на максимальну суму.

 

  1. Робота з “важким” і / або конфліктним пацієнтом.

Механізми профілактики конфліктних ситуацій. Потенційно конфліктогенні ситуації.

Техніка безпеки при роботі з емоційно напруженим клієнтом.

Робота з запереченнями і сумнівами клієнта.

Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.

Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.

Контроль власного роздратування і страху в конфліктній ситуації.

 

  1. Ігри, в які грають пацієнти платних клінік.

 

Маніпуляція як стратегія впливу

Види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, «на слабо», апеляція до ключових персон, маніпуляція на почутті провини.

Ігри, в які грають пацієнти. «У мене немає грошей!», «Ми ж друзі - давай я заплачу тільки за матеріали!», «Як вам не соромно ?! Ви ж клятву Гіппократа давали !!! »і т.д.

Як «впізнати» маніпуляцію і не попастися на гачок.

Основні прийоми і техніки протистояння маніпуляціям

 

  1. Обслуговування VIP-пацієнтів.

Відпрацювання навичок спілкування з даною категорією пацієнтів.

Як розвивати впевненість в собі.

Встановлення довгострокових і ефективних відносин з VIP-клієнтом.

Подолання комунікативних бар’єрів при спілкуванні з VIP-клієнтом.

 

  1. Ефективне управління стресом.

Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.

Тренування навичок «відключення» від своїх особистих ситуацій. Як уникнути особистісної реакції на роботу.

Внутрішній «енерджайзер» і самомотивація медика. Де взяти драйв, коли не хочеться йди на роботу?

Як подолати власний опір перед неприємним розмовою з конфліктним пацієнтом.

Тренування впевненої поведінки і його роль в сервісній комунікації.

Відповідальність вищого та середнього медичного персоналу за результат. Робота в команді.

Психологічні техніки для швидкого зняття стресів і відновлення працездатності.

 

Результати:

  • Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників при наданні платних послуг.
  • Формування клієнт-орієнтованого підходу та сервісної комунікації медперсоналу.
  • Перебудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
  • Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
  • Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
  • Формування потоку постійних пацієнтів.
  • Підвищення лояльності медичного персоналу.
  • Збільшення продажів послуг клініки.

Зоряна Пігович, ортопед-стоматолог, власник стоматологічної клініки “Улюблений доктор”:

“Після тренінгу “Як залучати клієнтів – купляють всі!” в роботу візьму: професійний комплімент, продаж власного продукту, поки пацієнт сидить в кріслі, випадок на роботі “анекдот”. Атмосфера на тренінгу – дружня, емоційна, чітко побудоване розуміння одне одного. Роботу тренера оцінюю на 5+++. Планую замовити наступні тематичні тренінги”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ