[ubermenu config_id="main"]

Тренінг “Технології продажів, методи просування і маркетингові стратегії у стоматології”

На тренінгу продажів для стоматологів

 

Тренінг проводиться для:

  • лікарів,
  • асистентів,
  • адміністраторів,
  • власників стоматологічних кабінетів та приватних клінік.

 

Переваги тренінгу:

 

Особливості продажу стоматологічних послуг.

  • Психологічні аспекти продажу медичних послуг. Головна різниця понять «пацієнт» і «клієнт».
  • Забезпечення психологічного комфорту і створення довіри у пацієнтів.
  • Як швидко встановити контакт і викликати прихильність і довіру клієнта. Техніки прихованого впливу. Управління враженням. Невербальна поведінка.
  • Аналіз сильних і слабких сторін кожного учасника тренінгу з точки зору невербального впливу на пацієнта (первинне звернення, постійний клієнт).
  • Алгоритм продажу. (Виявлення потреб клієнта, презентація стоматологічних послуг з точки зору вигоди для клієнта, обробка заперечень, завершення угоди)
  • Додаткова пропозиція (продаж лікарських препаратів, засобів для догляду, косметики та ін.).
  • Як створити у потенційного пацієнта потреба отримати допомогу саме у Вас.
  • Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на Вашу клініку або кабінет. Підтримання контактів з постійними клієнтами.
  • Ефективний маркетинг і просування свого бренду.

 

Сучасний діловий етикет телефонних переговорів.

  • Телефонний етикет. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
  • Робота з голосом і мовою. Мова як ефективний інструмент впливу.
  • Способи впливу на співрозмовника в умовах спілкування по телефону.
  • Помилки при веденні телефонних переговорів. Заборонені слова.
  • Де і чому ми втрачаємо гроші?

 

Алгоритми роботи з ціновими запереченнями.

  • Психологічні бар’єри медичного персоналу в цінових переговорах. Подолання цих бар’єрів.
  • Ефективна поведінка і аргументи у відповідь на слова: «Чому так дорого? !!!».
  • Зміна контексту: не “хворий, якому я повинен допомогти», а «клієнт, який має платити».
  • Як не виглядати в очах пацієнта «грабіжником», який хоче «розвести» на максимальну суму.

 

Робота з “важким” або конфліктним пацієнтом.

  • Механізми профілактики конфліктних ситуацій. Потенційно конфліктогенні ситуації.
  • Техніка безпеки при роботі з емоційно напруженим клієнтом.
  • Робота з запереченнями і сумнівами клієнта.
  • Психологічні прийоми ефективної поведінки в конфлікті.
  • Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
  • Контроль власного роздратування і страху в конфліктній ситуації.

 

Ігри, в які грають пацієнти платних клінік.

  • Маніпуляція як стратегія впливу
  • Види маніпуляцій. Маніпуляції статусом, «на слабо», апеляція до ключових персон, маніпуляція на почутті провини.
  • Ігри, в які грають пацієнти. «У мене немає грошей!», «Ми ж друзі - давай я заплачу тільки за матеріали!», «Як вам не соромно ?! Ви ж клятву Гіппократа давали !!! »і т.д.
  • Як «впізнати» маніпуляцію і не попастися на гачок.
  • Основні прийоми і техніки протистояння маніпуляціям

 

Обслуговування VIP-пацієнтів.

  • Відпрацювання навичок спілкування з даною категорією пацієнтів.
  • Як розвивати впевненість в собі.
  • Встановлення довгострокових і ефективних відносин з VIP-клієнтом.
  • Подолання комунікативних бар’єрів при спілкуванні з VIP-клієнтом.

 

Ефективне управління стресом.

  • Підготовка до продажів медичних послуг. Створення позитивного робочого настрою.
  • Тренування навичок «відключення» від своїх особистих ситуацій. Як уникнути особистісної реакції на роботу.
  • Внутрішній «енерджайзер» і самомотивація стоматолога. Де взяти драйв, коли не хочеться йди на роботу?
  • Як подолати власний опір перед неприємним розмовою з конфліктним пацієнтом.
  • Тренування впевненої поведінки і його роль в сервісній комунікації.
  • Навички самоуправління і менеджмент особистості;
  • Відповідальність вищого та середнього медичного персоналу за результат. Стратегія роботи в команді.
  • Психологічні техніки для швидкого зняття стресів і відновлення працездатності.

 

Які ви отримаєте результати:

  • Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників при наданні платних послуг.
  • Розвиток клієнт-орієнтованого підходу та сервісної комунікації медперсоналу.
  • Перебудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
  • Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
  • Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
  • Формування потоку постійних пацієнтів.
  • Підвищення лояльності медичного персоналу.
  • Збільшення продажів послуг клініки.
  • Дієва маркетингова стратегія і впізнаваність вашого медичного центру.

Зоряна Пігович, ортопед-стоматолог, власник стоматологічної клініки “Улюблений доктор”:

“Після тренінгу “Як залучати клієнтів – купляють всі!” в роботу візьму: професійний комплімент, продаж власного продукту, поки пацієнт сидить в кріслі, випадок на роботі “анекдот”. Атмосфера на тренінгу – дружня, емоційна, чітко побудоване розуміння одне одного. Роботу тренера оцінюю на 5+++. Планую замовити наступні тематичні тренінги”.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28