[ubermenu config_id="main"]

Тренінг «Ефективні техніки для просування товарів класу люкс»



новое фото з фч







 

Кому потрібен тренінг:

  1. Власники бізнесу.
  2. Директори.
  3. Керівники відділів продажу.
  4. Адміністратори торгових залів.
  5. Продавці-консультанти, які працюють з сегментом “преміум” та “суперпреміум”.
  6. Всі, хто продає товари і послуги під назвою “розкіш” і «люкс».

 

Результати які ви отримаєте

 

Ви отримаєте чітке розуміння того,

  1. Що таке розкіш.
  2. Хто є клієнтами магазинів преміум-класу.
  3. Що насправді продається і купується клієнтами. Сегментація цільової аудиторії конкретного замовника.
  4. Створення аватару “золотого клієнта”. Технології продажів для ринку ексклюзивних товарів.
  5. Класифікація клієнтів і потреби кожної категорії.
  6. Вимоги клієнтів до обслуговування в магазинах класу люкс.
  7. Цілі і ролі продавця в магазинах преміум-класу.
  8. Ритуали елітного сервісу при продажу предметів розкоші.
  9. Що потрібно робити продавцям-консультантам, щоб залучити і зберегти клієнтів в умовах, що змінилися.
  10. Аналіз досвіду та практики учасників.
  11. Ритуали зустрічі, «пропуску на територію» та супроводу клієнта.
  12. Варіанти вступу в контакт з віп-клієнтами різних категорій: особлива увага типу клієнтів “Я –сам”.
  13. Прийоми виявлення потреб та створення потреб. Техніки збору інформації.

 

Особливості застосування технологій «Формули продажу вигоди» при продажу товарів сегменту лакшері.

  1. Прийоми психології, які підштовхують до прийняття рішення про покупку в умовах продажу розкоші і з урахуванням специфіки клієнтів.
  2. Створення та пропрацювання “банку” відповідей на всі заперечення клієнтів, аналіз та профілактика складних випадків в роботі продавців-консультантів.
  3. Психологічні прийоми стресостійкості для продавців.
  4. Ритуали роботи біля каси, упаковки, отримання контактів і дозволу підтримки контакту з клієнтом.
  5. Технології допродажів в сегменті “лакшері”.
  6. Ритуали післяпродажного обслуговування.
  7. Пропозиція варіантів. Презентація.

 

Техніки, які включає тренінг:

  1. Створення атмосфери отримання «ексклюзивного споживчого досвіду» під час примірок,
  2. Особливості роботи з клієнтом віп-категорії в примірювальній або під час демонстрації предметів розкоші,
  3. “Продажі” історій про бренд, творців, тренди сезону,
  4. “Продаж фото з зіркою”.

 

Практичне пропрацювання набутих знань, а саме:

  1. Вибудовування процесу обслуговування клієнтів;
  2. “Проживання” матеріалу тренінгу для реальної роботи учасників за допомогою ділових ігор:
  • – “Вступ в контакт з клієнтом”,
  • – «Як виявити або сформувати потреби”,
  • – “Презентація мовою вигоди – купляють всі!”,
  • – “Клієнт заперечує і купляє”, “
  • – “Як допродати на суму втричі більше основної покупки”,
  • – “Робота з претензією та рекламацією”.

 


Cтолига Світлана, власник ювелірний бутік “Колекція”, Львів.

“Надзвичайно професійний підхід до роботи, попередня підготовча робота тренера, дослідження “Таємний покупець” та історії брендів, які представлені в нашому бутіку. Підготовка роздаткових матреіалів. Під час практичних вправ були створені умови, в яких продавці зразу змогли впровадити новий корисний матеріал”.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28