[ubermenu config_id="main"]

Продажі в сегменті ЛАКШЕРІ.



новое фото з фч







 

Для кого?

- власники бізнесу,
- директори,
- керівники відділів продажу,
- адміністратори торгових залів,
- продавці-консультанти, які працюють з сегментом “Преміум” та “Суперпреміум”,
- всі, хто продає товари і послуги під назвою “Розкіш”.

Результати для учасників та компанії-замовника.

Ви отримаєте чітке розуміняя того,
• Що таке розкіш.
• Хто є клієнтами магазинів преміум-класу.
• Що насправді продається і купується клієнтами. Сегментація клієнтів конкретного замовника.
• Створення аватару “золотого клієнта”. Ексклюзивний споживчий досвід.
• Класифікація клієнтів і потреби кожної категорії.
• Вимоги клієнтів до обслуговування в магазинах преміум-класу.
• Цілі і ролі продавця в магазинах преміум-класу.
• Ритуали елітного сервісу при продажу предметів розкоші.
• Що потрібно робити продавцям-консультантам, щоб залучити і зберегти клієнтів в умовах, що змінилися.
• Аналіз досвіду та практики учасників.
• Ритуали зустрічі, «пропуску на територію» та супроводу клієнта.
• Варіанти вступу в контакт з клієнтами різних категорій: особлива увага типу клієнтів “Я –сам”.
• Прийоми виявлення потреб та створення потреб. Техніки збору інформації. Пропозиція варіантів. Презентація. Особливості застосування «Формули продажу вигоди» при продажу предметів розкоші.
• Техніки:
- створення атмосфери отримання «ексклюзивного споживчого досвіду» під час примірок,
- особливості роботи з клієнтом в примірювальній або під час демонстрації предметів розкоші,
- “продажі” історій про бренд, творців, тренди сезону,
- “продаж фото з зіркою”.

• Прийоми підштовхування до прийняття рішення про покупку в умовах продажу розкоші і з урахуванням специфіки клієнтів.
• Створення та пропрацювання “банку” відповідей на всі заперечення клієнтів, аналіз та профілактика складних випадків в роботі продавців-консультантів.
• Психологічні прийоми стресостійкості для продавців.
• Ритуали роботи біля каси, упаковки, отримання контактів і дозволу підтримки контакту з клієнтом.
• Інструменти допродажів в сегменті “лакшері”.
• Ритуали післяпродажного обслуговування.

Практичне пропрацювання набутих знань, а саме:
• вибудовування процесу обслуговування клієнтів;
• “проживання” матеріалу тренінгу для реальної роботи учасників за допомогою ділових ігор:
- «Вступ в контакт з клієнтом”,
- «Як виявити або сформувати потреби”,
- “Презентація мовою вигоди – купляють всі!”,
- “Клієнт заперечує і купляє”, “
- Як допродати на суму втричі більше основної покупки”,
- “Робота з претензією та рекламацією”.


Cтолига Світлана, власник ювелірний бутік “Колекція”, Львів.

“Надзвичайно професійний підхід до роботи, попередня підготовча робота тренера, дослідження “Таємний покупець” та історії брендів, які представлені в нашому бутіку. Підготовка роздаткових матреіалів. Під час практичних вправ були створені умови, в яких продавці зразу змогли впровадити новий корисний матеріал”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ