Техніки успішних продажів реклами

Майстер-клас для журналу для справжніх чоловіків "Егоїст"

Майстер-клас із збільшення продажів реклами для журналу для справжніх чоловіків “Егоїст”

 

Гарантії підвищення продажів для вашого рекламного агентства:

 

Як власник 3 успішних бізнесів, випробувала всі можливі рекламні канали.

Чітко знаю, як зробити рекламу дійсно системно успішною та які аргументи підібрати для переконання, щоб її точно купили.

Технології і стратегії генерації клієнтів офлайн і онлайн.

Методи і етапи виходу на нові ринки і створювати підприємцям потреби в рекламних послугах, які вони раніше не використовували.

Ефективні телефонні переговори: вхідні та вихідні дзвінки.

Результативні прийоми і система переговорів після першої відповіді «ні» - всі відмовки перетворюємо на причину продовжити діалог.

Створюємо пакетні пропозиції рекламних послуг для різних сегментів ринку.

Пропрацьовуюмо відбудови від конкурентів та закріпляємо здобуті навички в багатоваріантних ділових практичних іграх.

 


Енергетика і професіоналізм Людмили здатні творити чудеса.

Продавати рекламну послугу після відвідування її тренінгів - справжнє задоволення, оскільки отримана інформація максимально ефективна, структурована, практична і опрацьована на конкретних прикладах.
Рекомендую.


Пайтак Ірина, директор, рекламне агентство Біг Фіш, Львів.


 

Для кого навчання:

  • – Керівники та менеджери з продажів: реклама на радіо та телебаченні, візуальна реклама на транспорті (маршрутних автобусах, трамваях, тролейбусах), салонна реклама, вивіски, касетони, щити, широкоформатний друк, друкована реклама та рекламна продукція.

 

Методи і стратегії успішного завоювання ринку:

  1. Етапи виходу на осіб, які приймають рішення по питанню розміщення та замовлення реклами і переконати їх співпрацювати саме із нами.
  2. Професійна відбудова від конкурентів, прописуємо і коротко формулюємо відмінності та вигоду саме нашої пропозиції від аналогічних компаній, які змагається за ті ж самі цільові потоки або аудиторію.

Техніки ефективного збільшення продажів

  1. Способи і стратегії переконати клієнта, що саме наша реклама спрацює, якщо в нього вже був негативний досвід або в нього не має бюджету на рекламні послуги.
  2. Прописуємо та впроваджуємо чіткі відповіді на питання клієнта: “Чому ми” і “Чому зараз?”, коли в клієнта не має потреби та бюджету на рекламу.
  3. Створюємо воронку продажів реклами

 

Алгоритми і ефективні методи роботи із запереченнями клієнта

  1. Створюємо “банк” і систему відповідей на “складні” (незручні, неприємні, провокаційні) питання клієнтів.
  2. Способи і стратегії поведінки в ситуації, коли заперечення РЕКЛАМОДАВЦЯ обгрунтовані.
  3. Етапи практичного відпрацювання “ланцюжка ситуацій / заперечень” із застосуванням комплексу перевірених дієвих прийомів при веденні клієнта через воронку продажів реклами.

Ось список заперечень тільки одних моїх клієнтів ПП АРТПРОМ, Західно-української рекламної компанії, Львів, на які ми на тренінгу прописали вичерпні багатоваріантні відповіді:

1. Не сезон.
2. Ваша реклама не працює.
3. В конкурентів те саме дешевше.
4. Погані справи, грошей на рекламу не має.
5. Рекламуємось тільки в інтернеті, нам достатньо.
6. Я подумаю.
7. Ми взагалі не рекламуємось.
8. В нас достатньо клієнтів, реклама нам не потрібна.
9. Ваша реклама не для нашої цільової аудиторії.
10. Ми працюємо з іншими.
11. Про вас погані відгуки.
12. Дорого.
13. Нам це не цікаво.

 

Результат від співпраці із нашою компанією: переконливе збільшення продажів.

 


Перед початком тренінгу у деяких учасників були сумніви в його доцільності, результаті та практичності.

Та після його закінчення всі працівники вийшли вмотивовані, натхненні та озброєні дієвими методами збільшення продажів і переконання клієнтів.

Три основні інструменти, які особисто я почала використовувати в своїй роботі:

конкретизація наших рекламних послуг (які опції входять в той чи інший пакет послуг, які треба замовляти додатково), що унеможливлює виникнення претензій у майбутньому і на самому початку спілкування створює прозорі та партнерські стосунки з клієнтами,

робота з соціальними мережами,

збір та використання відгуків задоволених співпрацею клієнтів, написаних за спеціальними алгоритмами.

На тренінгу особливо сподобалася практична частина в відпрацюванні заперечень за простим і чітким алгоритмом.

Роботу тренера оцінюю як чудову і високопрофесійну.

 

Антонів Олександра, директор з виставкової діяльності ПрАТ “Гал-ЕКСПО” - організація і проведення виставок та презентацій, Львів.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28