[ubermenu config_id="main"]

Продажі по телефону – тема статті в журналі “Академия гостеприимства”

 

Про правила грамотних телефонних переговорів в сфері гостинності розказала на сторінках Журналу для власників ресторанного та готельного бізнесу “Академия гостеприимства”:

  • - які цілі вхідного дзвінка,
  • - як підготуватися до продажів по телефону,
  • - правила вхідних дзвінків,
  • - алгоритм розмови,
  • - продажі по телефону, навіть, якщо подзвонили просто спитатися.

 

По питаннях співпраці дзвоніть 067 750 38 28

 

Давайте спілкуватись в соцмережах

 

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>