[ubermenu config_id="main"]

Продажі медичних послуг

На тренінгу у Львові

На тренінгу у Львові

Долаємо психологічні бар’єри медичного персоналу в цінових переговорах

 Переконливо “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я  бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”.

 

Впроваджуємо активні перехресні продажі в медицині

Продажі послуг колег-аптеки-лабораторії-лінійки комплексного лікування.

 

Створюємо “банк” відповідей на всі заперечення та складні питання клієнтів

Створюємо у потенційного пацієнта потребу отримати допомогу саме у вашій клініці.

 

Ефективно спілкуємося з “важким” і / або конфліктним пацієнтом

Попереджуємо та грамотно опрацьовуємо претензії та майстерно розділяємо відповідальність з клієнтом під час виникнення спірних та складних ситуацій. 


Ми впровадили все зразу на тренінгу

Тренер Людмила просила вказати 3 речі, які ми візьмемо в роботу після тренінгу, я не думаю, що буду обмежуватись лише трьома інструментами, я буду використовувати набагато більше з того, що почув.

Володимир Пігович , хірург-стоматолог клініки “Улюблений доктор”, Львів.


Програма для:

• вищого і середнього медичного персоналу;
• адміністраторів медичних установ;

• успішно утримуємо ринок і збільшуємо продажі в умовах кризи і війни в країні (мої авторські технології я впровадила вже в десятках компаній тільки за 2015 рік);

• розвиваємо наполегливість, завзятість, а головне, відразу “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”;

• професійно працюємо з маніпуляціями і тиском в конфліктних і стресових ситуаціях, зберігаючи самоконтроль і клієнтів, і навіть більше їм при цьому продаємо!

• швидко і результативно встановлюємо контакт, як під час особистого спілкування, так і за допомогою телефону;
• працюємо з відмовками і викликаємо довіру клієнта і бажання продовжити діалог;
• Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на Вашу клініку або кабінет. Підтримка контактів з постійними клієнтами.

Як безкоштовно залучати клієнтів:

- Позиціонування в соцмережах;
- Запуск безкоштовної “вірусної реклами”;
- Створення самопрезентації, які “продають” вас навіть без вас.

• Прописуємо сценарії телефонних дзвінків, які дійсно переконують і продають.
• Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
• Помилки під час ведення телефонних переговорів. Заборонені слова.
• Де і чому ми втрачаємо гроші?
• Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
• Пропрацювуємо відповідальність вищого і середнього медичного персоналу за результат роботи клініки.

Результати для компанії-замовника:

• Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників під час надання платних послуг.
• Формування клієнт-орієнтованого підходу і сервісної комунікації медперсоналу.
• Розбудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.
• Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
• Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
• Формування потоку постійних пацієнтів.
• Підвищення лояльності медичного персоналу.
• Збільшення продажів послуг клініки.

Форма проведення:

  • ділові ігри,
  • робота в загальній групі,
  • робота в мікрогрупах,
  • самостійна робота учасників.

Практична тренінгова робота перемежовується з інформаційним матеріалом

Можливе проведення як корпоративного тренінгу для одного кабінету або клініки, так і для збірної групи, складеної з представників різних лікувальних установ, що економічно може бути вигідніше для Вас.

Кількість учасників групи - 6 - 15 осіб, орієнтовний час тренінгу – від 1 дня до 2 днів.

 

Програма тренінгу складається з урахуванням ваших побажань, з використанням тем, позначених вище.

 

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ