[ubermenu config_id="main"]

Особливості та етапи продажів для медичних установ

На тренінгу у Львові

На тренінгу для медичних працівників у Львові

 

Чому цей тренінг навчить ваших співробітників продавати краще

 

Долаємо психологічні бар’єри медичного персоналу в цінових переговорах

Переконливо “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я  бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”.

 

Впроваджуємо активні перехресні продажі в медицині

Продажі послуг колег-аптеки-лабораторії-лінійки комплексного лікування.

 

Створюємо “банк” відповідей на всі заперечення та складні питання клієнтів

Створюємо у потенційного пацієнта потребу отримати допомогу саме у вашій клініці.

 

Ефективно спілкуємося з “важким” і / або конфліктним пацієнтом

Попереджуємо та грамотно опрацьовуємо претензії та майстерно розділяємо відповідальність з клієнтом під час виникнення спірних та складних ситуацій. 

 


Ми впровадили все зразу на тренінгу

Тренер Людмила просила вказати 3 речі, які ми візьмемо в роботу після тренінгу, я не думаю, що буду обмежуватись лише трьома інструментами, я буду використовувати набагато більше з того, що почув.

Володимир Пігович , хірург-стоматолог клініки “Улюблений доктор”, Львів.


 

Кого навчаємо продавати:

  • – вищий і середній медичний персонал;
  • – адміністраторів медичних установ;

 

Методи успішного завоювання ринку зі специфікою медичної галузі:

  1. Успішно утримуємо ринок і збільшуємо продажі в умовах кризи і війни в країні (мої авторські технології я впровадила вже в десятках компаній тільки за 2015 рік);
  2. Лояльний клієнт. Як змусити «сарафанне радіо» працювати на вашу клініку або кабінет. Підтримка контактів з постійними клієнтами.
  3. Позиціонування в соцмережах;
  4. Запуск безкоштовного “вірусного маркетингу”;
  5. Створення самопрезентації, які “продають” вас навіть без вас.
  6. Формування потоку постійних пацієнтів.

 

Техніки ефективних продажів і обслуговування

  1. Формування клієнторієнтованого підходу і сервісної комунікації медперсоналу.
  2. Прописуємо сценарії телефонних дзвінків, які дійсно переконують і продають.
  3. Методи телефонних продажів. Вхідний дзвінок. Вихідний дзвінок.
  4. Розвиваємо наполегливість, завзятість, а головне, відразу “закриваємо на покупку” саме у нас тих, хто говорить “ні”, “я бачив дешевше”, “я подумаю”, “чому так дорого?» і «у конкурентів дешевше”;
  5. Швидко і результативно встановлюємо контакт, як під час особистого спілкування, так і за допомогою телефону;
  6. Де і чому ми втрачаємо гроші?
  7. Збільшення продажів послуг клініки. Впровадження маркетингових методів.

 

Алгоритми роботи з негативом і запереченнями клієнта

  1. Працюємо з відмовками і викликаємо довіру клієнта і бажання продовжити діалог;
  2. Професійно працюємо з маніпуляціями і тиском в конфліктних і стресових ситуаціях, зберігаючи самоконтроль і клієнтів, і навіть більше їм при цьому продаємо!
  3. Як донести до клієнта негативну інформацію, грамотно повідомити про труднощі.
  4. Помилки під час ведення телефонних переговорів. Заборонені слова.

 

Особливості роботи з працівниками

  1. Пропрацювуємо відповідальність вищого і середнього медичного персоналу за результат роботи клініки.
  2. Подолання внутрішніх бар’єрів медпрацівників під час надання платних послуг.
  3. Підвищення лояльності медичного персоналу.
  4. Розбудова системи цінностей співробітників і орієнтація їх на сучасну комерційну медицину.

 

Результати для компанії-замовника:

  1. Набуття навичок грамотного продажу медичних послуг.
  2. Як наслідок – збільшення доходу клініки
  3. Поява можливостей для самореалізації лікаря на своєму робочому місці.
  4. І в цьому секрет лояльності персоналу

 

Форма проведення:

  1. Ділові ігри,
  2. Робота в загальній групі,
  3. Робота в мікрогрупах,
  4. Самостійна робота учасників.

 

Практична тренінгова робота перемежовується з інформаційним матеріалом

Можливе проведення як корпоративного тренінгу для одного кабінету або клініки, так і для збірної групи, складеної з представників різних лікувальних установ, що економічно може бути вигідніше для Вас.

Кількість учасників групи - 6 - 15 осіб, орієнтовний час тренінгу – від 1 дня до 2 днів.

Програма тренінгу складається з урахуванням ваших побажань, з використанням тем, позначених вище


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28