[ubermenu config_id="main"]

Продажі для торгових представників

Відчутна користь і позитив для учасників і замовників

Відчутна користь і позитив для учасників і замовників

 

Утримуємо ринок і збільшуємо продажі в сучасних складних умовах

Наші умови співпраці приймають як економ, середній, так преміум-сегменти ринку.

 

Продаємо дорогі продукти навіть тим, хто працює з давно відомим та перевіреним брендом.

Грамотно “дотискаємо” клієнта до здійснення покупки навіть, якщо він весь час обіцяє подумати або взагалі відмовляється співпрацювати.

 

Збільшуємо середній чек замовлення і кількість одиниць у чеку

Нові продукти компанії вже в лінійці замовлень та ТТ купляють значно більшу кількість і різного найменування, ніж попередньо планували.

 

Завойовуємо нові ринки збуту, переконавши невловиме керівництво

Результативні переговори з керівництвом, до якого раніше неможливо було пробитися: нові дієві методи контакту онлайн і оффлайн.


 

Тренінг дуже інформативно насичений, позитивний, емоційний

Дуже грамотно побудована подача інформації, кава-брейки, вправи для «розрядки», дуже влучно використовуються приклади та історії з життя. Результат відчутний. Роботу тренера оцінюю на відмінно!

Голосова Олена – заступник директора комерційного відділу ООО Агролайф, Львів.


Для кого?

  • керівники відділу продажів,
  • торгові представники, чий успіх залежить від ефективного пошуку клієнтів за допомогою телефонних дзвінків і візитів.
На тренингу ООО "Агролайф" - офиційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

На тренінгу ООО “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

Ключові питання тренінгу “Продажі для торгових представників”:

  1. Як стимулювати партнерів виконувати план (місяць/квартал) в момент відсутності торгівлі?
  2. Як утримати ринок і більше продавати в умовах кризи та війни в країні?
  3. Як розвинути наполегливість, настирливість та здатність переконувати працювати саме зі мною, якщо мені чітко сказали “ні”?
  4. Які аргументи використовувати для переконання в перевагах дорогих продуктів над дешевими, коли партнери “стогнуть”, що у людей нема грошей?
  5. Як швидко приймати рішення та відразу знайти потрібні вагомі аргументи в переговорах?
  6. Як працювати з претензіями, маніпуляціями і тиском в конфліктних та стресових ситуаціях, зберігаючи самоконтроль і клієнтів?
  7. Як перетворювати бажання клієнтів “бути унікальними” (тобі викручують руки, тиснуть, маніпулюють, вимагають знижки і додаткові умови) на додаткове джерело продажів нашого продукту?
  8. Як знайти нові ТТ і переконати працювати саме з нами?
  9. Як активно продавати завдяки телефону: збільшити середній чек замовлення і кількість одиниць в чеку, а також отримати замовлень і влаштувати зустріч навіть із незнайомими людьми?
  10. Як переконати клієнтів купувати у нас, коли в них негативний досвід, або упереджене ставлення до бренду, ціни та якості нашого продукту?

Ось список заперечень одного із моїх клієнтів ТзОВ “Снєжка-Україна” (виробництво та продаж лакофарбової продукції), на які ми на тренінгу прописали вичерпні багатоваріантні відповіді:

  1. Не підходить ціна.
  2. Неякісний продукт.
  3. Я подумаю.
  4. В конкурентів дешевше.
  5. Цей товар не продається.
  6. Я не ньому не зароблю.
  7. Іншим разом, зараз брати не буду.
  8. Нема місця на складі.
  9. Ми вже брали, нам не підійшло (негативний досвід).
  10. Нема грошей.
  11. Не сезон.
  12. Хочу лише товар по акції, без акції брати не буду.

Завдяки навичкам та інструментам, отриманим на тренінгу, компанія перевиконала план та отримала кращі результати, ніж за аналогічний період минулого року.

На тренингу ООО "Агролайф" - офиційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

На тренінгу ООО “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів


ООО “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Папірник Іван Іванович – провідний консультант Західного регіону, переможець конкурсу “Кращий продавець 2013 року”.

“3 речі, які я візьму в роботу після тренінгу:
1. Інтенсивність техніки продажу.
2. Робота з запереченнями клієнта.
3. Закриття продажу.
Враження після тренінгу: отримав задоволення, почерпнув багато корисної інформації”.

 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей

ФОРМА ДЛЯ ЗАПИТУ ЩОДО БУДЬ-ЯКИХ ДЕТАЛЕЙ НАВЧАННЯ