Продажі для торгових представників

Навчання торгових представників методам ефективних продажів

Відчутна користь і позитив для учасників і замовників

Під час тренінгу для торгових агентів

 

Гарантія результатів

 

Утримуємо ринок і покроково збільшуємо продажі в сучасних складних умовах

Наші умови співпраці приймають як економ, середній, так преміум-сегменти ринку.

 

Продаємо дорогі продукти навіть тим, хто працює з давно відомим та перевіреним брендом

Етапи грамотного “дотискання” клієнта до здійснення покупки навіть, якщо він весь час обіцяє подумати або взагалі відмовляється співпрацювати.

 

Техніки збільшення середнього чеку замовлення і кількості одиниць у чеку

Нові продукти компанії вже в лінійці замовлень та ТТ купляють значно більшу кількість і різного найменування, ніж попередньо планували.

 

Завойовуємо нові ринки збуту, переконавши невловиме керівництво

Етапи результативних переговорів з керівництвом, до якого раніше неможливо було пробитися: нові дієві методи і техніки  контакту онлайн і оффлайн.

Для кого тренінг?

  1. керівники відділу продажів,
  2. торгові представники, чий успіх залежить від ефективного пошуку клієнтів за допомогою телефонних дзвінків і візитів.

 

 


Тренінг дуже інформативно насичений, позитивний, емоційний

Дуже грамотно побудована подача інформації, кава-брейки, вправи для «розрядки», дуже влучно використовуються приклади та історії з життя. Результат відчутний. Роботу тренера оцінюю на відмінно!

Голосова Олена – заступник директора комерційного відділу ООО Агролайф, Львів.


 

На тренингу ООО "Агролайф" - офиційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

На тренінгу для торгових представників ТОВ “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

 

Торгові агенти почнуть давати більше результатів:

  1. Як покроково стимулювати партнерів виконувати план продажів в момент відсутності торгівлі?
  2. Які аргументи використовувати для подолання заперечень і переконання в перевагах дорогих продуктів над дешевими, коли партнери “стогнуть”, що у людей нема грошей?

 

Під час відвідування клієнта співробітники вашої компанії знатимуть етапи ефективних продажів

  1. Які методи і техніки утримання ринку і як успішно збільшувати продажі в умовах кризи та війни в країні?
  2. Як знайти нові торгівельні точки і правильно обробити їх, щоб переконати працювати саме з нами?
  3. Як активно продавати завдяки телефону: збільшити середній чек замовлення і кількість одиниць в чеку, а також отримати замовлень і влаштувати зустріч навіть із незнайомими людьми?
  4. Як покроково зацікавити і переконати клієнтів купувати у нас, коли в них негативний досвід, або упереджене ставлення до бренду, ціни та якості нашого продукту?

Представники компанії освоять алгоритми роботи із запереченнями

  1. Як розвинути наполегливість, настирливість та здатність переконувати працювати саме зі мною, якщо мені чітко сказали “ні”?
  2. Як швидко приймати рішення та відразу знайти потрібні вагомі аргументи в переговорах?
  3. Як покроково працювати з претензіями, маніпуляціями і тиском в конфліктних та стресових ситуаціях, які відповіді давати, щоб зберегти самоконтроль і клієнтів?
  4. Як перетворювати бажання клієнтів “бути унікальними” (тобі викручують руки, тиснуть, маніпулюють, вимагають знижки і додаткові умови) на додаткове джерело продажів нашого продукту?

 

Ось яскравий приклад - список заперечень одного із моїх клієнтів ТзОВ “Снєжка-Україна” (виробництво та продаж лакофарбової продукції), на які ми на тренінгу для торгових представників прописали кроки і етапи подолання і вичерпні багатоваріантні відповіді:

  1. Не підходить ціна.
  2. Неякісний продукт.
  3. Я подумаю.
  4. В конкурентів дешевше.
  5. Цей товар не продається.
  6. Я не ньому не зароблю.
  7. Іншим разом, зараз брати не буду.
  8. Забитий склад.
  9. Ми вже брали, нам не підійшло (негативний досвід).
  10. Закінчилися гроші.
  11. Не сезон.
  12. Хочу лише товар по акції, без акції брати не буду.

Завдяки навичкам та методам, які торгові представники отримали, компанія перевиконала план продажів та отримала кращі результати, ніж за аналогічний період минулого року.

На тренингу ООО "Агролайф" - офиційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів.

На тренінгу ООО “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Львів

 


ООО “Агролайф” – офіційний ексклюзивний партнер LNB Poland в Україні, Папірник Іван Іванович – провідний консультант Західного регіону, переможець конкурсу “Кращий продавець 2013 року”.

“3 речі, які я візьму в роботу після тренінгу:
1. Інтенсивність техніки продажу.
2. Робота з запереченнями клієнта.
3. Закриття продажу.
Враження після тренінгу: отримав задоволення, почерпнув багато корисної інформації”.


 

Оберіть формат навчання, тему тренінгу,

напишіть мені запит для з’ясування всіх деталей на пошту: milakalabukha@gmail.com

або зателефонуйте: (067) 750-38-28