[ubermenu config_id="main"]

Правила ділового спілкування – як візитка заробляє гроші замість вас!

Правила ділового спілкування

 

Які особливості ділового спілкуванняв сучасному цифровому світі? Візитка.Чи є право на життя цей паперовий прямокутничок? Це питання викликає завжди бурхливі дискусії на моїх бізнес-тренінгах

Та за 23 роки підприємницької діяльності чітко виділила 10 правил роботи з візиткою, щоб були і гроші і клієнти.

 

  1. Візиткам – ТАК!

Етикет ділового спілкування наполегливо рекомендує мати візитки. І мати їх достатню кількість. Мене щиро дивують люди, які ходять на ділові зустрічі та на бізнес-вечірки без такого необхідного інструменту. Не мати візиток взагалі, не мати візиток із собою у достатній кількості - помилка.

 

  1. Дешевим шаблонам – НІ!

Хороша якість – обов’язкова! Правильні візитки:

  •  - створені спеціально для вас,
  •  - з хорошого твердого паперу,
  •  - з продуманим дізайном,
  •  - актуальною інформацією.

 

Закреслені телефони або від руки дописані імейли – це жах. Це ваше обличчя, це частина вашого бренду.

Пам’ятаю, як мені дала свою візитку директор медичного закладу – інтернетний шаблон на тонкому папері, 30 грн. за 1000 штук, я ще випадково знайшла її відгук на цьому сайті – як швидко зробили і як дешево їй вийшло.

Як можна так знецінювати свій бренд і свою діяльність?  10$ - і вам зроблять індивідуальний дизайн і надрукують 1000 штук чудових професійних візиток.

 

 

  1. Відпрацьовуємо кожного!

На обіді під час пафосної конференції сів коло мене мужчина. Розказав, що він чогось там власник та директор.

  •  - А візитки? – питаються присутні.
  •  - А для чого вам мої контакти, ви що візитки колекціонуєте? Розкажіть спочатку, чим ви займаєтеся, щоб я вам вирішив свої контакти давати чи ні?

 

Більше коло нього ніхто не сідав.

Дивна річ, а я постійно зустрічаю людей, які порушують основні правила ділового спілкування, чинять як цей недалекоглядний підприємець. Не шкодуйте візиток! Дати візитку, особливо, коли просять – це культура ділового спілкування, прояв поваги. Вірте в кожну людину, яка поряд із вами, що вона може бути для вас цінною і стати вам у нагоді як потенційний клієнт чи бізнес-партнер.

 

  1. Ти мені – я тобі.

Так, ми живемо в час електронних пристроїв та соцмереж.

Тільки базовий механізм обміну, який працює тисячоліттями ще ніхто не відміняв! Коли ви щось даєте іншій людині, вона підсвідомо відчуває потребу вам щось дати взамін. І таким чином розвивається контакт і створюються неформальні стосунки. Візитки об’єднують! Це чудова форма ділового спілкування – перевірений спосіб зав’язати та поглибити контакт.

Прекрасний спосіб ділового спілкування – правильно та вчасно зроблені компліменти.

Ось готові приклади:

 

  1. Досьє на людину.

Записуйте на візитках, які вам дали люди:

  •  - дату і місце, де ви познайомилися,
  •  - ставте правильний наголос, щоб ви не потрапили в незручне становище,
  •  - особисті дані (що цікавого сказав, коли вийде з відпустки),
  •  - первинні домовленості – ваш наступний крок для підтримки відносин.

 

Ви думаєте, що такий великий обсяг інформації не вміститься на візитці? В мене поміщається все!

Наприклад:

Lviv iCamp 10.10.16, гот. “Дністер”, “Страхівка – це фінансова гігієна”, з 20.11.16  буде у Львові.

Ось так я позначила – де і коли ми познайомилися, що цікавого сказала людина і коли доцільно з нею продовжити конакт.

А знаєте, як приємно людині чути, що декілька фраз, сказані на фуршеті івенту, стали цінними для інших і запам’яталися. Ви тільки що дорого продали себе – проявили увагу і підкреслили цінність. Ви заробили високі бали для подальшого спілкування. Ви зробили чудовий комплімент.

Візитка – необхідна складова ділових переговорів! Про це – у відео з тренінгу:

 

  1. Заробляє гроші.

Коли на тренінгах з переговорів та продажів ми відпрацьовуємо сценарій особистих зустрічі з клієнтами, всі чомусь дають свої візитки в кінці розмови.

Друзі! Давайте візитки на початку розмови! Що це дає?

Ви сидите в офісі і до вас прийшов клієнт “тільки спитатися” – а ви раз, і дали йому свою візитку:

  •  - людина візитку має, вона вам її дасть сама. І ви вже маєте контакт потенційного клієнта!
  •  - людина візитки не має, то у вас є законне право спитати, як звертатися до клієнта (ви ж дали йому свої дані!).

А звернення на ім’я дуже поглиблює контакт і сприяє майбутнім продажам! А також дає вам логічне право попросити контакти для подальшої комунікації.

Якщо продаж зразу не відбувся, особливо, у сегменті В2В або в “довгих” продажах, де клієнт має визріти і добре вибирає, ви можете подзвонити/написати до цієї людини, вона ж сама дала вам свій контакт!

 

  1. Шпоргалка на переговорах.

 Ось ви на діловій зустрічі. Ціною тяжких втрат, підкупу та шантажу секретаря чи адміністратора))) ви пробилися до людини, яка приймає рішення по вашому питанню – ОПР.

Сидите в кабінеті, серце вискакує з грудей, руки трусяться – є великий ризик переплутати або забути, як його звуть. А так - дали на початку розмови свою візитку, відповідно, він вам дасть свою. Не ховайте її, а покладіть перед собою і постійно підглядайте, коли вам треба звернутися на ім’я.

 

 

  1. Ламає життя!

Вам дали візитку – пам’ятаємо про етику ділового спілкування:

  •  - під час розмови просто треба покласти її перед собою,
  •  - після закінчення розмови покладіть візитку в вашу візитницю, сумочку, внутрішню кишеню піджака, папку з документами.

 

Поводьтеся з візиткою на очах її власника так, ніби це важлива річ. Інакше наслідки можуть бути жахливі!

Моя  одна знайома ну ду-удуже хотіла познайомити свого сина з порядною діловою гарною дівчиною на предмет створення із нею сім’ї. І такою дівчиною якраз була одна з моїх клієнток. Я їх всіх разом з мамою хлопця запросила на свій тренінг, посадила поряд, а потім ми всі разом пішли на каву.

Все було чудово, контакт пішов.

Аж поки він не почав на перерві просто знущатися з її нової, свіжонадрукованої, замовленої в модного дизайнера візитки. Вертів в руках, постукував об стіл, згинав  та ламав. Коли він почав скручував її в трубочку, порядна ділова гарна дівчина припинила спілкування з хлопцем і його мамою та терміново викликала таксі. На дзвінки не відповідала, у фб йому не відписувала.

На моє питання, чого вона так категорична – сказала, що він зі старту не поважає ні її, ні її роботу, він не вихований та занадто нервовий. Ось так візитка ламає життя людей!

Інколи люди йдуть на ТАКЕ, щоб знайти і переконати потрібну людину  

Особисте особистим, а як хитро говорити про конкурентів в бізнесі, щоб їх не сварити – у відео:

 

  1. Це не ваше резюме!

Не треба писати на візитках всі ваші досягнення, наукові ступені, стажування, всі ваші бізнеси та всі ваші роботи! Виберіть основне згідно цільової аудиторії: кого ви хочете залучити до співпраці?

Якщо ви продаєте людям обладнання для ремонту вентиляторів, то не пишіть на візитках, що ви кандидат математичних наук та власник інтернет-магазину “Няшка-хенд-мейд”.

Почитайте, що роблять люди, щоб досягти своєї мети досвід з моїх мандрів!

 

  1. А ось і Facebook!

Зразу після знайомства з новою людиною, запропонуйте зафейсбучитисяЯкщо такою можливості зразу нема, то як тільки ви дістанетеся до інтернету, не полінуйтеся вбити в пошук Facebook координати власника візитки, і відправте йому пропозицію подружитися. Можна навіть без супровідного листа. Людина буде памятати, що ви нещодавно спілкувалися.

Які можливості відкриває нам правильна візитка і правильне її використання!

Ось вам різні види ділового  спілкування, які приносять гроші, клієнтів та корисні звязки!

Ось вам простий паперовий прамокутничок, який чудово може продавати замість вас!

Слава візитці і многая літа!)))

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>