[ubermenu config_id="main"]

10 НАЙКРАЩИХ СПОСОБІВ зіпсувати презентацію товару

Просто взяти і зарубати власну презентацію!

Просто взяти і “зарубати” власну презентацію!

У вас є суперцікавий, корисний, потрібний усім товар/послуга/пропозиція. У вас є сотні аргументів, чому цей продукт дуже необхідний людям. Ви можете годинами розповідати про нього, презентуючи плюси, статистику, позитивні оцінки експертів…

Та ось ви вирішили організувати зустріч із потенційними клієнтами,
підготували матеріали, орендували приміщення, запросили гостей і, звичайно, очікуєте потік замовлень або покупок після презентації.

Зустріч відбулася, гості із задоволенням пили чай зі «смаколиками”, слухали вас, задавали питання, потім подякували і розійшлися.

На платний тренінг/курс/семінар ніхто не записався, ваш товар/послугу ніхто не купив, книги/журнали/каталоги, крім безкоштовних роздатків, ніхто не забажав.

Чому саме так сталося?! Що ж не так, дивуєтесь ви… Невже все дарма ?!

Ви шукаєте пояснення — люди нічого не хочуть купувати, нічим не цікавляться, лінуються, не люблять змін, сидять без грошей, не займаються поліпшенням свого здоров’я/краси/дозвілля тощо…

Що ж робити? Тепер потрібно знову повторювати таку ж зустріч і робити все заново?!

А тепер повернімося до початку презентації та спробуймо проаналізувати допущені помилки, які завадили вам отримати результат.

Дайте собі відповідь на подані нижче питання  і подивіться на все з точки зору свого гостя. Знайдіть свої помилки і не припускайтеся їх наступного разу.

Ми не будемо розглядати такі варіанти, як: неякісний товар/послуга або нецікаве викладення матеріалу. Це початкові умови проведення подібних зустрічей.

Отже, неправильна організація

1. Як довго тривала ваша рекламна кампанія заходу?

Ви вирішили провести презентацію спонтанно, виділивши на підготовку занадто мало часу.

Навіть якщо ви встигли запросити на зустріч усю свою базу контактів — не потрібно недооцінювати старе, добре «сарафанне радіо». Люди не встигли поділитися інформацією з друзями, а  просто так ніхто про вас не дізнається.

 

2. Коли ви повідомили про захід?

Ви повідомили про презентацію занадто рано чи пізно.

Якщо ви повідомили рано — людина може змінити свої плани або просто забути.

У такому випадку потрібно було додатково нагадати напередодні. Якщо ви повідомили пізно (за день-два) — то на цей день навіть у потенційного клієнта могли бути заплановані інші справи. З ввічливості, люди можуть погоджуватися, але ніхто не прийде.

 

3. Кому і яким чином повідомили про майбутню зустріч?

Якщо ви просто написали по емейлу — не чекайте дива. Відсоток гостей скоротиться до мінімуму. Особистий дзвінок або дзвінок секретаря/менеджера, звичайно, підвищить результат, але тільки за умови володіння навичками телефонних продажів.

 

4. Де і коли ви запланували захід? Ви називаєте адресу, куди важко дістатися, можливо,  десь на околиці міста, або  незручний час, наприклад, занадто рано чи пізно ввечері.

 

5. Кого ви запросили? Ви знаєте свою цільову аудиторію (ЦА)?

Хто може бути вашим потенційним клієнтом? Помилка, можливо, в тому, що ви запросили нецільову аудиторію, тобто тільки знайомих. До вас прийшли люди, які вже є вашими клієнтами. Ви не змогли задіяти нових. У результаті всі поспілкувалися в теплій атмосфері про всім відомі продукти і радісно розійшлися.

 

Неправильна дистанція та спілкування

6. Ви розповідаєте собі, знайомим чи кожному персонально?

Здавалося б, дивне запитання, але все-таки спробуйте згадати: ви поцікавилися, хто до вас прийшов?

Що являють собою ці люди, якого вони рівня знань про сферу вашого продукту, на якій вони «хвилі», що їх турбує в даний момент… Адже, зрештою, якщо ви своїм продуктом хочете допомогти вирішити проблеми, то повинні  про них хоч трохи знати!


Якщо ви своїм продуктом хочете допомогти вирішити проблеми, то ви повинні  про них знати!


 

Досить часто лектор вважає, що «сам прекрасно знає про проблеми гостей», упевнений у своєму продукті - тоді втрачається тонкий зв’язок «оповідач-слухач».

Гостю складно самостійно застосувати плюси товару саме до вирішення своїх проблем і задач, у результаті він вислуховує історії про успіхи інших і йде з невирішеними власними проблемами.


 

Порада: попросіть гостей кілька слів розповісти про себе. Це можна зробити в групі або особисто вам, поки «офіційна» презентація ще не почалася. На лекції намагайтеся звертатися до кожного, хто прийшов, персонально, ставте питання, звертаючись до інших людей, а не задовольняйтеся відповідями лише своїх постійних покупців.


 

7. Ви працюєте тільки для своїх клієнтів. Помилка, якщо ви робите ставку на те, що «старий» клієнт своєю розповіддю «спокусить» нових, і не включаєте в розмову гостей, які завітали вперше. Виходить зворотній ефект.

Якщо ви відмежувалися від людини і втратили з нею контакт — його вже складно повернути. Цінуйте те, що люди витратили свій час і вибрали провести його з вами. Покажіть, що ви можете допомогти своїм продуктом саме їм!

 

 

8. Ви пропонуєте спробувати продукт або послугу? Рішення про покупку зазвичай приймається емоційно. Якщо людина не відчуває рекламованих якостей вашого продукту, ніякі думки експертів не зможуть схилити її  до покупки. А запропонувати спробувати можна все: приміряти, помазати, відчути аромати, спробувати на смак, потримати в руках…

 

Якщо ви пропонуєте вид масажу — доторкніться до тих, хто бажає, зробіть кілька універсальних прийомів, які всім сподобаються; якщо ви розповідаєте про гімнастику або медитативні техніки — поділіться якою-небудь універсальною вправою, яку кожен може зробити, тоді зацікавляться й повним курсом тощо.

Неправильне завершення презентації

9. Ви робите перехід до оформлення покупки?

Якщо ви зробили помилки, описані вище, ви не зможете ефективно завершити зустріч: запитати у кожного про його рішення і отримати згоду; на місці продати всі заготовлені зразки, пробники і книги; оформити замовлення на вибрані продукти або послуги,  комплектуючи їх  повними контактами гостя…

 

10. Ви спілкуєтеся зі знайомими й ігноруєте нових людей.

Чи не відбувається такого, що старі знайомі обліплюють вас після бесіди, як бджоли, а нові розгублено розходяться, як після кіносеансу.

Не забувайте про своє головне завдання заходу — продати продукт. Отже, не залишайте «угоду» незавершеною — а ваша презентація це і є один із видів угоди, у котру вкладено чимало ресурсів.


 

Результати ваших помилок: якщо потенційні покупці розійдуться по домівках — вам залишається тільки чекати  або ж іще раз до них звернутися, нагадуючи про себе, із запитанням: «Може, ви щось надумали?», «Якщо так, то телефонуйте»- і, ймовірно, завжди отримаєте відмову.


 

Тому, друзі! Згадайте, як ви проводите свої презентації, спробуйте подумки уявити себе гостем і усвідомити, що ж заважає ефективному результату.

Розкажіть у коментарях, які у вас були причини невдач на подібних зустрічах.

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>