[ubermenu config_id="main"]

sta_0001

Одесса.

На ринку величезна кількість транспортно- експедиторських компаній (перевезення вантажів по морю з усіх кінців світу), співробітники компанії-замовника за тиждень змогли успішно закінчити переговори (до цього тривали 1,5 місяці) тільки завдяки одному методу “Різні картини світу”, перетворивши складного і агресивного клієнта в постійного партнера.


sta_0002

Біла Церква.

Молода компанія з виробництва та продажу ювелірних виробів зі срібла збільшила свої продажі в 3 рази за півроку, вийшла на ринки країн Європи та Азії, уклала надзвичайно вигідний контракт з провідними компаніями з продажу ювелірних виробів в Казахстані завдяки розробленому на тренінгу скрипту відповіді на заперечення “У нас вже є постачальник”.


sta_0003

Одеса.

Логістична компанія. Філії в різних містах і країнах. Співробітники - “білі комірці”: у кожного декілька вищих освіт, в тому числі, отриманих за кордоном. Після впровадження методу “Щирість, яка продає” і переконливого збільшення продажів, задалися питанням: а чи варто було отримувати стільки вищих освіт і ступінь МВА, якщо продавати допомагають зовсім інші практичні інструменти.


sta_0004

Львів.

Аутсорсинговий кол-центр значно збільшив свої продажі за всіма проектами одночасно, завдяки застосуванню співробітниками техніки «Уступ». Тепер вони «не здаються без бою», а професійно працюють до отримання трьох відмовок від клієнтів, впевнено просуваючи продаж вперед під час холодних дзвінків.


sta_0005

Київ.

У дорогому салоні подарунків уже через місяць після проведення тренінгу вдалося значно збільшити розмір середнього чеку, і ця тенденція зберігається вже більше півроку. Персонал приділяє більше уваги допродажам і емоційному контакту з покупцями, а заперечення «Я подумаю» і «Я бачив дешевше» - ніколи не залишаються без відповіді, як раніше, що реально піднімає фінансові показники замовників.