[ubermenu config_id="main"]

Підсумки онлайн-курсу “Як перетворювати заперечення клієнтів на угоди та продажі” 23.06.14-10.07.14.

Агролайф
23.06.14 ми розпочали роботу по збільшенню наших продажів та прибутків. У програмі взяли участь менеджери, продавці та власники бізнесу віком від 2О до 81 років(!!!) з Одеси, Харкова, Києва та Львова.

Представлені бізнеси:

  • продаж юридичних послуг;
  • продаж стоматологічного обладнання;
  • продаж поліграфічних матеріалів;
  • продаж продуктів і харчових добавок для схуднення й оздоровлення;
  • видавнича справа та продаж книжок власного написання;
  • продаж дослідницьких новаторських ідей;
  • освітні послуги – репетитор з англійської мови;
  • транспортно-експедиторські послуги – перевезення вантажів у будь-який спосіб зі всього світу.

 

За три тижні потужної роботи зроблено:

  • написано відповіді на всі відмовки, які тільки можуть зустрічатися, за технікою “уступ” як при “холодних” дзвінках, так  і при візитах. Тепер кожна відмовка перетворилася на причину продовження діалогу;
  • особливим відкриттям для учасників стала техніка перехоплення ініціативи: завжди ініціатива має бути у продавця, а не у клієнта! Ми не чекаємо пасивно дзвінка, ми домовляємось і телефонуємо самі,  знаємо, як це фахово зробити!
  • учасники отримали чек-ліст мовних та поведінкових помилок, про які більшість навіть не здогадувалася, а саме вони і “вбивали” майбутні або напівукладені угоди й продажі та викликали заперечення клієнтів;
  • прописана блискуча відбудова від основних конкурентів згідно специфіки бізнесу кожного учасника за покроковим алгоритмом,
  • прописаний “банк” відповідей на всі заперечення, які учасники отримують у своїй сфері діяльності, такі як:“Ми працюємо з іншими”, “Дорого”, “Складні часи” тощо;
  • пропрацьвані 14 технік відповідей на заперечення, на які клієнти не мають “імунітету”, тому що більшість із них – авторські, їх не використовує ніхто,
  • ретельно пропрацьована техніка озвучування ціни на продукт, який кожний продає.

 

Ось один із відгуків, які залишив учасник цієї онлайн-тренінгової програми по роботі із запереченнями:
Сторожишин Юрій , Nanoplant Hoechst, менеджер, https://vk.com/stomatologmaterials

— Клієнти більш уважно прислухаються до пропозицій і, звичайно, більше купують, адже деякі техніки змінили моє бачення продаж. Результати ростуть, але я розумію , що треба працювати не покладаючи рук, відкривати нові горизонти. Інвестуючи в себе, ніколи не програєш.

Впроваджено вже під час навчання:
> техніка «уступ»,
> техніки рефреймінгу та медалі,
> алгоритм відповіді на заперечення,

Впроваджу:
> робота до 3 відмовок від клієнтів,
> закриття угоди на продаж завжди,
> відбудова від конкурентів.

Програма на вищому рівні, тренер знає свою справу, контент досить насичений і виклад інформації в хорошій послідовності.

Трекбеки/Пінгбеки

  1. Які можливості дає нам “холодний” дзвінок у неробочий час? | Людмила Калабуха - […] на 15 тис євро, який був укладений після проходження моєї онлайн-тренінгової програми, тому що менеджер з Одеси Юлія  не …

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>