[ubermenu config_id="main"]

Як перетворювати відмовки клієнтів на угоди та продажі!

  Тренінгова програма по роботі з запереченнями Людмили Калабухи

Клієнт заперечує Вам і…  купує!

Як таке можливо?

Відповідь на це питання дає авторська система роботи із запереченнями клієнтів Людмили Калабухи.

Вона дозволить Вам збільшити ваші продажі і доходи, продавати із задоволенням та азартом, а головне, нарешті стати професіоналом, яким ви завжди мріяли стати!

Ведуча

Людмила Калабуха

Сертифікований тренер і консультант, діючий підприємець.
Маю 17-річний досвід у продажах.

Кому необхідна ця програма?

Приватним підприємцям

Торговим агентам

Менеджерам з продажу

Продавцям-консультантам

Керівникам відділів продаж

…та всім, чиє фінансове становище залежить від прямої  реалізації продуктів чи послуг.

Ви стикаєтесь з такими труднощами?

Ви компетентні, комунікабельні, добре знаєте свою справу, а заперечення клієнтів заганяють вас в глухий кут і часто позбавляють впевненості в собі і в своєму продукті?

Ви не тиснете на людей, ненав’язливі і делікатні, робите все якнайкраще, а клієнти говорять «Дякую, я подумаю» і нічого не купують?

Постійні заперечення «Дорого!» , «У інших дешевше» , «Складні часи» викликають постійне роздратування?

Ви зриваєтеся на близьких? Виникають проблеми в сім’ї?

Принизливі докори рідних: «Коли ж ми будемо жити як люди, коли вже в нас будуть гроші … » обурюють вас своєю несправедливістю?

 Ваш продукт дорожче, ніж у конкурентів, а керівництво тисне і підвищує плани продажів?

Ви постійно пропадаєте на роботі, невиправдано багато часу витрачаючи на кожного клієнта, а результат все одно далекий від того, на який ви розраховували?

Нечасті реальні клієнти кажуть: «Підете на наші умови - купимо!», протискають вас авторитетом і позбавляють впевненості в собі?

 

Що ж робити?

  • Як набратися терпіння і утриматися від суперечки з клієнтом, коли він більше вірить думці сусідів по під’їзду, ніж вам - досвідченому фахівцеві?

  • Як навчитися майстерно вступати в контакт з незнайомою людиною, вміти запропонувати свій продукт і при цьому не бути нав’язливим?

  • Як перестати жаліти клієнтів, приймаючи їх проблеми близько до серця і навіть з претензіями не працювати собі у збиток?

  • Як підібрати такі аргументи, на які у клієнтів ще немає імунітету, адже їм дзвонять і постійно щось пропонують кожний день?

  • А якщо у них не сезон і у самих дійсно немає клієнтів?

  • А якщо вони сидять на “відкатах”, що робити і як про це дізнатися?

  • Як бути впевненим, що наступне заперечення не виб’є грунт у вас під ніг?

Ви намагаєтеся вирішити ці питання як можете!

Ви витратили достатню кількість сил і часу на дослідження інтернету в пошуках крихти інформації, яку дійсно можна застосовувати!

А головне, поруч з вами є люди, які набагато менше вас знають і менше напружуються, при цьому їх кар’єра йде вгору, а доходи стабільно ростуть!

Це дуже болючі питання для кожного з нас. Адже ситуацію треба виправити вже з понеділка, а ще краще - сьогодні!

Хіба це можна вирішити швидко і продавати і заробляти більше вже наступного дня?

Є прості, дієві і перевірені способи.
З запереченнями можна і треба працювати!
...А знання певних технік і алгоритмів перетворять заперечення ваших клієнтів на джерело доходів і продаж!

Мій досвід в продажах 17 років. Всі ці проблеми мені довелося пережити особисто.

Я пройшла складний і довгий шлях від “зеленого” початківця до власника декількох бізнесів (ювелірного, зообізнесу та консалтингово). Тепер допомагаю всім, хто що-небудь продає, працювати з більшим результатом і системно збільшувати свої прибутки.

Я сама майстерно долаю заперечення і відмовки клієнтів, хочу і можу допомогти кожному, хто працює в продажах:

- більше продавати ,
- більше заробляти ,
- нарешті стати професіоналом, яким ви давно мрієте стати!

Це працює у мене , це працює у моїх клієнтів.

Я сама роблю те, про що кажу, кожен день, 17 років поспіль.

Людмила Калабуха

Бізнес-тренер і діючий підприємець

Онлайн-курс стартує 18 серпня о 20:00. Складається з 7 занять по 60-90 хвилин

Ви дізнаєтесь:

- Як продавати з азартом і задоволенням, успішно закриваючи угоди, перетворюючи «ні» на «так» у бізнесі і в житті!

- Як снайперски вести розмову про конкурентів, щоб всі відразу зрозуміли: ви - найкращі, а ціна - виправдана!

- Як отримувати результат і перестати бути трудоголіком, який живе на роботі!

- Як робити відстрочені продажі, якщо у ваших клієнтів не сезон і справді нічого не продається!

Звичайно, ви можете залишити все, як є, постійно слухати докори рідних: «Коли ми вже будемо жити як люди», вічну критику керівництва, та втрачати клієнтів через невміння працювати з запереченнями.

Можна далі тільки мріяти про впевненість в завтрашньому дні і розказувати всім, що гроші – ще не головне у житті. Активно підтримувати розмови невдах, що все дуже і дуже погано, і буде ще гірше, і нема на то ради. Жити у вічному стресі із самооцінкою, яка дорівнює нулю. Якщо вам так комфортно, то це ваш вибір і ваше життя!

Якщо б у мене в 90-ті роки був такий порадник, як я теперішня, скільки болючих, а інколи просто непоправних помилок я б не наробила, скількох розчарувань і моральних збитків я б уникнула. Можливо, відкрила б ще кілька бізнесів.

Унікальність програми:

1 . Системний підхід

2 . Робота не тільки з результатом - заперечення і зрив продажу, а з причинами, з самою природою виникнення заперечень.

3 . В основі - авторські методики і приклади з практики успішного продажника з 17 -річним досвідом, діючого підприємця, власника і співвласника кількох бізнесів (ювелірного, зообізнесу, консалтингового), сертифікованого бізнес-тренера.

 

 

Що конкретно входить у програму?

Заняття 1

Урок № 1 “Я не здамся без бою!”.

Що насправді має на увазі людина, яка говорить «дорого!», і як це може підвищити продажі,

Типи заперечень клієнтів і як працювати з кожним з них,

Заборонені слова і теми, ви про них не здогадуєтеся, а вони «вбивають» ваші продажі.

Покроковий алгоритм:

як перетворити будь-яку відмовку клієнтів в причину продовжити діалог (холодні дзвінки і візити)

- Метод “Різні картини світу”, завдяки якому співробітники однієї з транспортно- експедиторських компаній в Одесі (перевезення вантажів з усіх кінців світу) за тиждень змогли успішно закінчити переговори (до цього тривали 1,5 місяці), перетворивши складного і агресивного клієнта в постійного партнера.

Чек - листи всіх можливих мовних помилок, що руйнують продаж і контакт, та викликають заперечення клієнтів,

Можливість більше продавати з азартом і задоволенням вже сьогодні; і це тільки початок!

Різні картини світу . Теорія причин заперечень.

На яких етапах продажів ми отримуємо заперечення.

Як не здатися без бою - техніка « Уступ ».

Алгоритм: як перетворити відмовку в причину продовжити діалог.

Слова - “агресори” .

“Ти -повідомлення” .

Пасивні вирази.

Заборонені теми і слова. 

Заняття 2

Урок № 2 – ваші питання і домашні завдання уроку “Я не здамся без бою!”, зворотній звязок по кожному учаснику, створення «банку» з 5 прописаних скриптів відповідей на основні відмовки клієнтів згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).

Заняття 3

Урок 3 «Як перетворити «ні» на «так» в бізнесі і в житті!».

Які види заперечень клієнтів бувають і як працювати з кожним з них,

Cкільки заперечень долати і як робити відстрочені продажі, якщо у ваших клієнтів не сезон і справді нічого не продається,

Чому часто поведінка самого продавця «вбиває» продаж і як цього уникнути, Які сигнали дає невербальна поведінка клієнтів і як її використовувати,

Як працювати з несправжніми запереченнями: а якщо причина - «відкат»?   

- Універсальний алгоритм відповіді на будь-яке заперечення , завдяки якому в одному дорогому салоні подарунків м. Києва вже через місяць після проведення тренінгу вдалося на 20% збільшити розмір середнього чека , і ця тенденція зберігається вже більше півроку. А заперечення «Я подумаю » і « Я бачив дешевше» - ніколи не залишаються без відповіді, як раніше, що реально піднімає фінансові показники магазину і продавців.

Техніку снайперської відбудови від конкурентів: ми їх не сварили, а клієнт зрозумів, що найкращі - ми!

Чек -лист відстрочених продажів: скільки заперечень долати і як продати враження,

«Банк» з 5 прописаних скриптів відповідей на основні заперечення клієнтів , відповідно до специфіки вашого бізнесу ( при виконанні домашнього завдання).

Види заперечень клієнтів : об’єктивні, несправжні, істинні.

Типи продавців , що викликають заперечення клієнтів (7 типів).

Якщо ви впізнали себе або когось із ваших менеджерів, тепер ви точно будете знати , що робити! Які сигнали дає невербальна поведінка клієнтів?

На що звертати увагу і як використовувати?

Як працювати з несправжніми запереченнями? А якщо причина - «відкат»?

Універсальний алгоритм відповіді на будь-яке заперечення .

Снайперська відбудова від конкурентів: як сказати, що ми їх не сварили, а клієнт зрозумів, що найкращі - ми !

Скільки заперечень долати і як робити відстрочені продажу?

Заняття 4

Урок № 4 – ваші питання і домашні завдання до уроку «Як перетворити «ні» на «так» в бізнесі і в житті!», зворотній зв’язок по кожному учаснику, створення «банку» з 5 прописаних скриптів відповідей на основні заперечення клієнтів згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).

 

Заняття 5

Урок №5 «Техніки відповідей на заперечення».

Як успішно закривати угоду, навіть якщо клієнт увігнав вас в ступор , Як правильно подавати свою експертність для збільшення продажів , Як бути впевненим, що наступне заперечення не виб’є грунт у вас під ніг
- 14  технік переконання (більшість – авторські), на які у ваших клієнтів немає імунітету, їх не використовує ніхто! Будьте першими і відрізняється від усіх !
14 технік відповідей на заперечення : Аргументація , «Медаль » , Альтернатива , Рефрейминг , «Розкажи історію» , «Щирість, яка продає » , Притчі , приказки , цитати , гумор , Ділення і статистика , Посилання на експертів , Схематичні малюнки , « Погляд у майбутнє» , « Погляд у минуле» , “Ви все одно це робите” Імітація відмови від клієнта.
Заняття 6

Урок № 6 – ваші питання і домашні завдання до уроку «Техніки відповідей на заперечення», зворотній звязок по кожному учаснику, створення «банку» з 5 прописаних скриптів відповідей на заперечення клієнтів із використанням нових методів згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).

 

Заняття 7

Урок № 7 – закритий вебінар “ Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп”.

Як перетворити претензії ваших клієнтів на джерело доходів і продаж!

На якому ви дізнаєтесь:

  • Як більше не дратуватися при роботі з претензіями,
  • Які помилки менеджерів викликають агресію і дратують клієнтів,
  • Як попередити можливі претензії і скарги,
  • Як дивовижно вливає на клієнтів техніка «умовної згоди»,
  • Як більше не дратуватися при роботі з претензіями,
  • Як раз і назавжди перестати бути жертвою маніпуляцій в бізнесі і житті,
  • Як отримання претензій від клієнтів перетворити на джерело доходів і продаж,
  • Як зупинити емоційне вигорання, тривожність та відчуття провини та помилки.

Ви спробуєте на практиці та впровадите вже наступного дня:

  • універсальний алгоритм роботи з критикою та претензією,
  • методи протидії маніпуляціям та психологічному тиску,
  • чек-лист мовних помилок, які руйнують ваше спілкування та продажі, а ви про них навіть не здогадуєтесь,
  • можливість розмовляти на рівних навіть із самими складними і статусними клієнтами: ви більше не будете губитися та ніяковіти,
  • стратегію впевненої та професійної поведінки зі складним клієнтом в конфліктних ситуаціях,
  • методику управління власним емоційним станом: як відновлюватись і знову «фонтанувати».

Тепер претензії тільки збільшать ваші продажі!
Маніпуляціям «стоп» раз і назавжди!

У ході програми Ви отримаєте:

 


Техніку, завдяки якій, кожна відмовка клієнтів буде перетворюватися в причину продовжити діалог!

Авторські інструменти переконання, на які у ваших клієнтів немає імунітету, їх не використовує ніхто! Будьте першими, відрізняється від усіх, хто дзвонить і щось пропонує по сто разів на день!

Універсальний алгоритм відповіді на заперечення, завдяки якому ви завжди будете володіти ініціативою в будь-яких переговорах, клієнти більше вам не скажуть “Дякую, все було дуже цікаво, ми подумаємо”, а почнуть активно купляти.

Перелік мовних помилок, про які ви навіть не здогадуєтесь. А саме вони і викликають заперечення клієнтів і руйнують ваші продажі

Методи нейтралізації заперечень, які раніше викликали у вас ступор і вибивали ґрунт з-під ніг

“Банк” прописаних відповідей на всі відмовки і заперечення клієнтів, з якими ви зустрічаєтесь і які тільки можуть виникнути згідно специфіки вашого бізнесу і вашої спеціалізації  

Заряд позитиву, впевненості в собі, збільшення продажів і прибутків.


Я підготувала для вас 3 пакета участі у курсі:

Пакет “Стандарт”

890 грн

Участь у 3-х уроках
  •  “Я не здамся без бою!”.
  • Як перетворити «ні» на «так» в бізнесі і в житті!».
  •  «Техніки відповідей на заперечення” + записи вебінарів.
Участь в 3 практичних

(ваші питання і домашні завдання, зворотній зв’язок по кожному учаснику):

  • 5 відмовок за технікою “уступ” (холодні дзвінки та контакти),
  • 5 відповідей на заперечення за алгоритмом,
  • 5 технік відповідей на заперечення, які ви раніше не використовували. Створення «банку» з прописаних скриптів відповідей на основні відмовки клієнтів та заперечення  згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).

Пакет «Профі»

1190 грн

Участь у 3-х уроках
  •  “Я не здамся без бою!”.
  • Як перетворити «ні» на «так» в бізнесі і в житті!».
  •  «Техніки відповідей на заперечення” + записи вебінарів.
Участь в 3 практичних

(ваші питання і домашні завдання, зворотній зв’язок по кожному учаснику):

  • 5 відмовок за технікою “уступ” (холодні дзвінки та контакти),
  • 5 відповідей на заперечення за алгоритмом,
  • 5 технік відповідей на заперечення, які ви раніше не використовували. Створення «банку» з прописаних скриптів відповідей на основні відмовки клієнтів та заперечення  згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).
Авторські інструменти збільшення продажів

(які ефективно використовують компанії-замовники)

  • готові скрипти для роботи із запереченнями на прикладі банківської сфери,
  • готові скрипти відповідей на заперечення для роздрібної торгівлі на прикладі продажів міжкімнатних дверей.
Участь у закритому вебінарі

“ Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп”.  Як перетворити претензії ваших клієнтів на джерело доходів  продаж.

Ціна участі – 300 грн.Для вас- безкоштовно.

Ви спробуєте на практиці та впровадите вже наступного дня:

  • універсальний алгоритм роботи з критикою та претензією,
  • методи протидії маніпуляціям та психологічному тиску,
  • чек-лист мовних помилок, які руйнують ваше спілкування та продажі, а ви про них навіть не здогадуєтесь,
  • можливість розмовляти на рівних навіть із самими складними і статусними клієнтами: ви більше не будете губитися та ніяковіти,
  • стратегію впевненої та професійної поведінки зі складним клієнтом в конфліктних ситуаціях.

 

Пакет «VIP»

1890 грн

Участь у 3-х уроках
  •  “Я не здамся без бою!”.
  • Як перетворити «ні» на «так» в бізнесі і в житті!».
  •  «Техніки відповідей на заперечення” + записи вебінарів.
Участь в 3 практичних

(ваші питання і домашні завдання, зворотній зв’язок по кожному учаснику):

  • 5 відмовок за технікою “уступ” (холодні дзвінки та контакти),
  • 5 відповідей на заперечення за алгоритмом,
  • 5 технік відповідей на заперечення, які ви раніше не використовували. Створення «банку» з прописаних скриптів відповідей на основні відмовки клієнтів та заперечення  згідно специфіці вашого бізнесу (при виконання домашнього завдання).
Авторські інструменти збільшення продажів

(які ефективно використовують компанії-замовники)

  • готові скрипти для роботи із запереченнями на прикладі банківської сфери,
  • готові скрипти відповідей на заперечення для роздрібної торгівлі на прикладі продажів міжкімнатних дверей.
Участь у закритому вебінарі

“ Як працювати з претензією: маніпуляціям – стоп”.  Як перетворити претензії ваших клієнтів на джерело доходів  продаж.

Ціна участі – 300 грн.Для вас- безкоштовно.

Ви спробуєте на практиці та впровадите вже наступного дня:

  • універсальний алгоритм роботи з критикою та претензією,
  • методи протидії маніпуляціям та психологічному тиску,
  • чек-лист мовних помилок, які руйнують ваше спілкування та продажі, а ви про них навіть не здогадуєтесь,
  • можливість розмовляти на рівних навіть із самими складними і статусними клієнтами: ви більше не будете губитися та ніяковіти,
  • стратегію впевненої та професійної поведінки зі складним клієнтом в конфліктних ситуаціях.

 

2 індивідуальні консультації по скайпу (60 хв)

Ціна – 500 грн. Для вас – безкоштовно.

Яка забезпечить:

  • вирішення ваших актуальних бізнес-завдань,
  • аналіз складних ситуацій, з яких ви не змогли знайти гідний вихід, і рекомендації, як чинити в майбутньому,
  • заряд впевненості та збільшення фінансових показників вже з наступного дня!
  • методику управління власним емоційним станом: як відновлюватись і знову «фонтанувати».

Стандарт

UAH890
  • Участь в 3 уроках
  • Участь в 3 практичних
  • готові скрипти для роботи із запереченнями
  • Участь у закритому вебінарі
  • Індивідуальна консультація
Замовити

VIP

UAH1890
  • Участь в 3 уроках
  • Участь в 3 практичних
  • готові скрипти для роботи із запереченнями
  • Участь у закритому вебінарі
  • 2 індивідуальні консультації по 60 хв.
Замовити

Маєте питання? Напишіть мені

Контактний телефон +380677503828

Деякі відгуки попередніх учасників тренінгів:

11
Інформативно, структуровано, наочно і весело - це атрибути висококваліфікованого тренера, яким є Людмила Калабуха. Її мега-позитив і енергетика не дозволили залишитися байдужим і лінивим нікому з присутніх.

Після викладених нею технік продажів, я особисто почала сприймати процес продажів, як розвагу і, що цікаво, у мене з’явився азартний вогник - «ну, що? Слабо?». Всидіти на місці неможливо, йду продавати…

 

 

Олена Анатійчук, керівник відділу маркетингу Комплекс водних видів спорту Аквапарк Пляж, Львів

7

Енергетика і професіоналізм Людмили здатні творити чудеса. Продавати товар/послугу після відвідування її тренінгів - справжнє задоволення, оскільки отримана інформація максимально структурована, практична і опрацьована на конкретних прикладах. Рекомендую.

 

Пайтак Ірина, директор, рекламне агентство Біг Фіш, Львів

d50x150

Роботу бізнес-тренера Людмили Калабухи відрізняє високий рівень відповідальності, професіоналізм і оригінальна форма подачі інформації.

 

Віктор Туркевич, АТ «Дельта- банк», керівник відділення, Львів.

4

Тренінг добре структурував знання, які вже є, дав можливість подивитися по-новому на свої методи роботи. Як і обіцяла Людмила, співробітники вийшли після тренінгу з готовим технологіями для роботи, а також стали більш впевненими в собі і своїх можливостях.

Вадим Устименко, «Ювелірний дім Устименко», директор, Біла Церква.

2

3 речі, які я візьму в роботу:

1 . мовні помилки, які негативно впливають на хід розмови;

2 . витримка;

3 . як виявляти потреби клієнтів.

Моє враження від тренінгу: позитив, багато цікавої та потрібної інформації, повне розкриття питань, які мене цікавили.

Компанія Rixus Trade Group - продаж товарів для обслуговування салонів краси та перукарень, продавець - консультант Наталія Полянська, Львів.

9

3 речі, які я візьму в роботу після тренінгу:

1. інтенсивність техніки продажу;

2. робота з запереченнями клієнта;

3. закриття продажу.

Загальне враження від тренінгу:

Отримав задоволення та взяв багато хорошої інформації.

Побажання щодо роботи тренера:

Продовжувати в такому ж темпі.

 

ООО «Агролайф корми», офіційний ексклюзивний партнер компанії CARGILL POLSKA торгової марки LNB в Украні, корми і кормові добавки для сільськогосподарських тварин. Папірник Іван Іванович – провідний консультант Західного регіону, проживає в Тернополі, працює по всьому західному регіону України, та Криму (керівник менеджерів, що працюють на заході України). Переможець конкурсу “Кращий продавець 2013 року”.

10

Супер- тренінг з продажу! Пізнавально, корисно і надзвичайно енергійно! Спасибі!

 

Микола Крупей, керівник відділу дистрибуції, компанія «ТОР-10 Львів».

6

1. Цікавий і доступний метод викладу інформації, застосування теорії на практиці з діловими іграми.

2. Чітко визначена модель і послідовність покрокового напрямки до продажу продукту.

3. Засвоєно - універсальність методу спілкування з секретарем і керівником, можливість застосувати на практиці мовні інструменти, зберігати рівновагу в стресових ситуаціях.

 

Олена Котик, Телекомпанія DATV, Львів .

1

Бізнес - тренер Людмила надзвичайно тонко відчуває кожного учасника тренінгу, є хорошим психологом, і доступно, лаконічно і просто подає потрібну інформацію. Те, чим варто користуватися в продажах і спілкуванні з потенційними клієнтами. Окрема подяка за професіоналізм.

 

Роман Возний, Телекомпанії DATV, директор, Львів.

p-150x150

Сразу после тренинга переписал шаблоны деловых писем, просмотрел все скрипты своих «холодных звонков», понял, как много «слов-агрессоров» и выражений, разрушающих деловое общение, использовал. А также получил много ответов на вопрос «Почему?»,  которые ранее были не до конца понятны. Тренер умеет четко, структурировано и доступно передавать очень важную информацию.

 

Дмитрий Подрезов. ООО «Арлоджик» (холдинг «Аркас Украина»), Одесса

b-150x150

У роботу візьму :

- “Гору продажів” (буду намагатися застосовувати її елементи на практиці),

- Створю унікальну цінову пропозицію по кожному виду послуг,

- Алгоритм роботи з запереченнями.

Загальне враження від тренінгу: приємна, невимушена атмосфера і важлива інформація, яка представлена ​​у цікавій формі.

Тренер Людмила працює цікаво і дуже якісно. Дякую, і бажаю активно розвиватися!

 

Світлана Болобан, комерційний директор, Агенція іноземних мов Наталії Дячук, Львів

9

Тренінг дуже інформативно насичений, позитивний, емоційно насичений. Як для одноденного тренінгу-інтенсиву дуже грамотно побудована подача інформації, кава-брейки, вправи для «розрядки», дуже влучно використовуються приклади та історії з життя. Загальне враження дуже приємне. Тренер надихає на саморозвиток на нові знання. Роботу тренера оцінюю на відмінно!

 

Голосова Олена – заступник директора комерційного відділу ООО Агролайф, Львів

12

Три речі , які я візьму в роботу:

1 . Методи «подолання» секретаря.

2 . Робота з запереченнями клієнта.

3 . Метод СПІН.

Тренінг мені дуже сподобався, матеріал викладено зрозуміло, не спираючись тільки на теорію. Вся інформація була цікавою, не перевантажувала, інтерес залишався до закінчення тренінгу.

 

Оксана Троян, «ЛОЯЛЬтурістік», Львів.

13
Співробітники винесли багато корисної інформації. Приєднуватися до клієнта. Цікава ідея про «тефлоновий» ефект. Також корисно було почути, як інтонація твердження або пропозиції змінює його зміст, суть і мету.

Дуже позитивне враження від тренінгу. Дуже цікавий виклад інформації, було емоційно і зрозуміло, без використання модною новітньої термінології, яка могла бути не всім зрозуміла.

Звернення до власного досвіду і приклади з власного життя підсилюють сприйняття інформації і ще більше зацікавлюють.

 

Сергій Партика, аутсорсинговий Колл- центр EVA CC, співзасновник і директор, Львів.

5

Надзвичайно жива і цікава подача матеріалу. Техніки відповідей на заперечення просто вражають! Все так просто і так працює! Отриманий результат після тренінгу перевершив всі мої очікування! Продаємо набагато більше з азартом і задоволенням!

 

Лариса Бейко, салон подарунків «Le Present», директор, Київ.

8
Що візьму в роботу після тренінгу:

- Відпрацюю самопрезентації і спробую її застосувати,

- Буду детальніше відповідати на вхідні дзвінки, буду продавати, а не просто розмовляти,

- Спробую працювати з історіями успіху наших клієнтів і жартами.

Враження дуже позитивні! Багато корисної інформації. Цікаві співрозмовники. Практичні поради .

 

Дуда Христина, Житловий комплекс Львівська мррія, Львів

3

Я обов’язково почну застосовувати:

- «Забійні аргументи» - « характеристика - вигода»,

- Унікальна торгова пропозиція + відсутність негативу,

- «Розбивання» заперечень + сигнали для закриття продажу.

Дуже доступний виклад: дуже сподобався режим діалогу, а не лекції.

Побажання: «Так тримати!».

Офіційний дистриб'ютор Bluefilters в Україні - фільтри та системи очищення води, менеджер з продажу Добровольський Олексій, Львів.

Зоряна Пігович

Зоряна Пігович, ортопед-стоматолог, власник
стоматологічної клініки “Улюблений доктор”
(www.u-doctor.com.ua, всі види стоматологічних послуг). Львів

 

Після тренінгу “Як залучати клієнтів – купляють всі!” в роботу візьму:

–       професійний комплімент,

–       продаж власного продукту, поки пацієнт сидить в кріслі,

–       випадок на роботі “анекдот”.

Атмосфера на тренінгу – дружня, емоційна, чітко побудоване розуміння одне одного.

Роботу тренера оцінюю на 5+++.

Планую замовити наступні тематичні тренінги.

 

 

Стандарт

UAH890
  • Участь в 3 уроках
  • Участь в 3 практичних
  • готові скрипти для роботи із запереченнями
  • Участь у закритому вебінарі
  • Індивідуальна консультація
Замовити

VIP

UAH1890
  • Участь в 3 уроках
  • Участь в 3 практичних
  • готові скрипти для роботи із запереченнями
  • Участь у закритому вебінарі
  • 2 індивідуальні консультації по 60 хв.
Замовити

Маєте питання? Напишіть мені

Контактний телефон +380677503828