Після тренінгу для компанії, що надає сервіс подобової оренди квартир MUSHROOM

Після тренінгу для компанії, що надає сервіс подобової оренди квартир MUSHROOM

Нам дуже страшно перед публічним виступом, руки трусяться, хочеться врятуватися втечею…

А якщо ми працюємо з претензією? Перед нами рознервовані люди? Вони кричать, інколи погрожують, використовують ненормативну лексику.

Стрес, стрес, стрес…

Що робити?

Термін “стрес” з’явився в медичній практиці в 1936 р завдяки вченому Гансу Сельє. Цей технічний термін він запозичив із науки про опір матеріалів, означає “тиск” або “напруга”. Сельє дуже влучно застосував його до людини.

 

Особливо стрес виникає, коли менеджер веде переговори по телефону, тому як подолати страх холодних дзвінків - читайте у моїй статті.

 

Відтоді слово “стрес” говорить усе людство.

Це системна реакція організму на хімічний, фізичний, біологічний, психологічний вплив (стресор).

Сама природна реакція організму на стрес – це втеча або боротьба: ми намагаємось або позбавитися тиску, який порушив звиклий стан речей, або перемогти його, щоб усе стало по-старому.

Тому найбільшими труднощами у подоланні стресу є ситуації, коли ми через певні причини не можемо ні втекти, ні боротися.

Згадайте, як нервуються мешканці мегаполісів, коли їм доводиться годинами нерухомо чекати в заторах на дорогах.

Отже, як нам подолати стрес, коли ми не можемо нічого сказати?

 

Приклад 1.

Нам дуже страшно перед публічним виступом, руки трусяться, хочеться врятуватися втечею. Проте люди чекають, керівництво уповноважило, а зазвичай від того ще й залежить, чи зможемо ми комусь щось продати. І  це не обов’язково може бути товар чи послуга, часто нам треба переконувати в чомусь людей. Тобто продавати наші ідеї.

Що робити?

Як подолати стрес і хвилювання?

Порятунок у русі!

Зайдіть у якесь місце, де вас ніхто не бачить, і зробіть кілька фізичних вправ: поприсідайте або пострибайте. Вивільніть енергію, допоможіть своєму організму. Працює залізно! Я перевіряла!

 

Приклад 2.

Найбільш складними і стресогенними етапами в продажах є робота із запереченнями, а особливо, з претензіями клієнтів.

Перед нами, як правило, з’являються агресивні, негативно налаштовані люди. Вони кричать, інколи погрожують, використовують ненормативну лексику.

Тільки ми маємо, як суперагенти і, взагалі, надлюди, зберігати спокій і професійний вигляд у будь-яких ситуаціях.

Але ця енергія, яку породжує стрес, має все одно знайти вихід.

Адреналін викидається в кров і викликає цілий каскад реакцій.

Організм потребує дії.

Тому, коли клієнт піде (повірте мені, його крики і несправедливі звинувачення не будуть тривати вічно!), обов’язково виговоріться, прогуляйтеся або просто приберіть  своє робоче місце.

Наведіть порядок на столі, в шухлядах, полийте квіти, зваріть собі каву та помийте після себе чашку.

Наведіть порядок у своєму світі, рухайтеся, дійте.

Ви не тільки спрямуєте енергію руйнації в позитивне русло, ви здобудете відчуття контролю над місцем, де ви працюєте, передбачуваності ситуації та спокою.

Здається, такі прості методи, а вони реально працюють.

Не накопичуйте в собі негатив, зразу спрямовуйте його в конструктивне русло. Інакше ви понесете все це додому і будете зриватися на найрідніших людях.

Отже, використовуйте ці два простих  дієвих методи саморегуляції, і ваші продажі та бізнес-презентації завжди будуть на висоті!

 

А ще абороняйте “вампірам” випадковим або тим, з ким ви змушені співіснувати, постійно нахабно використовувати вас і ваші ресурси, робіть це технічно – тут написано, як.

А як ви спраляєтесь зі стресом у продажах? Напишіть, будь ласка, у коментарях, поділіться своїми методами.