[ubermenu config_id="main"]

Ні, вам зовсім не потрібний модний одяг та гроші!

7ZX5DiRZCng копія

 

- Модний одяг? Мені це не потрібно!

- Я вдягнений у те, в чому мені зручно на будівництві/виробництві/господарстві/гуртівні/автомийці…

- Люди знають мої досягнення й те, що я досить зайнята особистість. Тож мені без потреби  влаштовувати покази “мод”!

 

Так кажуть підприємці-чоловіки, коли я на консультаціях щодо збільшення продажів наполегливо раджу їм пристойно виглядати!

Друзі, ви не повірите, та декого з них справді  просто неможливо загнати до перукарні та переконати регулярно голитися!

Про збочення на зразок чоловічого манікюру або, Господи прости, педикюру, я вже просто мовчу!

А тепер подивимося на ситуацію очима нашого клієнта:

  • у вас є певна пропозиція,
  • у своїй справі ви - найкращий,
  • ви вклали і вкладаєте в неї всю свою душу, гроші, час та здоров’я,
  • ви закономірно очікуєте продати свої товари/послуги/ідеї за хорошу ціну,
  • та крім вас на ринку є багато аналогічних або дуже схожих пропозицій.

 

Покроковий алгоритм як правильно брати рекомендації в клієнтів, щоб ваш холодний дзвінок був максимально успішним, читайте тут.

 

І раптом хтось із ваших конкурентів приходить на переговори

вдягнених краще, ніж ви!

 

Раптом ваш конкурент прийде:

  • в сучасному, стильному одязі,
  • з доглянутим руками,
  • з дорогим запахом парфумів,
  • з гарно підстриженим волоссям (без лупи!)
  • з стильною діловою сумкою/кейсом (а не засаленим гаманцем-паском на животі родом з базарів 90-х років),
  • приїде на чистій та доглянутій машині, як зовні, так і всередині (на якій не пишуть сусідські діти “помий мене”).

 

Корисний приклад, як чудово залучають до своєї справи клієнтів відомі бренди – читайте тут!

Що бачить ваш клієнт?

 

- Ваш бізнес організований так, що ви не працюєте від зорі до зорі з останніх сил. Тож вистачає часу на те, щоб слідкувати за собою.

- Ви поважаєте клієнта, тому приїхали на ділову зустріч підготовані і гарно вдягнені, тобто “вклалися” в нього, як у замовника.

- Ви серйозна людина і до замовлення, яке ви отримаєте, ви поставитеся так само уважно, як і до першого етапу переговорів!

 

ЩО ВИ І ВАШ ПРОДУКТ КОШТУЄТЕ ДОРОЖЧЕ, НІЖ ІНШІ!

І вам варто заплатити більше!

 

 

 

Клієнти  розповіли мені свої спостереження. Якщо на переговори вони вдягали костюм і краватку - з ними завжди менше торгувалися з приводу ціни.

 

З одним київським клієнтом ми провели експеримент:

- після того, як я “примусом переконала” його модно підстригтися та оновити гардероб, ми підняли ціну на його продукт  (дерев’яні сходи під замовлення) саме на на ту суму, яку він витратив на так званий “гламур”.

 

Ви здивуєтеся, та з першого ж замовлення всі фінансові витрати, які він вклав в “свій гламурний імідж” - повернулися!

Як це можливо?

 

Використання моїх технік закриття клієнта на угоду + переконливий зовнішній вигляд успішної людини!

 

Він виглядав дорого, модно, стильно, доречно  до ситуації

та професійно вів переговори!

 

Я просто чую, як ви заперечуєте мені:

-  хіба не достатньо для успішних продажів мати хороший продукт і вміти вести перемовини?

 

Ще недавно у мене були аналогічні думки!

Поки я не почала активно співпрацювати з модними будинками,  власниками торгових марок, стилістами, перукарями та дизайнерами (ось список моїх клієнтів).

Я цілком могла собі дозволити прийти на важливі переговори в джинсах, кросівках і з наплічником.

А що тут такого?

Всі знають, яких чудових результатів досягають мої клієнти після моїх тренінгів та консультацій!

Люди рекомендують мене як серйозного спеціаліста з питань збільшення продажів.

Моя книга “Ігри з цінами: 121 спосіб продавати дорого” без реклами і додаткових піар-кампаній користується успіхом в Інтернеті.

 

Що ще потрібно? Мені ж так зручно!

 

Так тривало до того часу, поки мої клієнти, які  працюють у сферах створенні іміджу, стилю, моди та краси не пояснили, що джинси і наплічник на переговорах значно знижують ринкову вартість моїх послуг і я просто на очах “падаю в ціні”!

Минулого року, коли я мандрувала сонячним  осіннім Міланом, то цікавилася не тільки сміттєвою поліцією, а спостерігала за модними  італійськими чоловіками!

Тамтешні люди також багато працюють, проте вдягаються і виглядають так, начебто щойно зійшли зі сторінок глянцевих журналів.

Їхній зовнішній вигляд має дорогий грошовий еквівалент, але вони й добре заробляють.

Вони доглянуті та стильні.

Їхня елегантність природна, як дихання.

Вони не зловживають парфумами і вміють поєднувати речі так доречно, що відразу хочеться почерпнути в них це вміння й для себе!

Вони поважають насамперед себе, а відтак продукують свою успішність та потрібність своєї присутності в потенційних замовників чи роботодавців.

Хочете випередити конкурентів, отримувати найвигідніші та найпрестижніші замовлення? Хочете, щоб клієнти хотіли купувати саме у вас і саме те, що продаєте ви?

Виглядайте дорого!

Вдягайтеся не в те, в чому вам зручно, а так, щоб ваш зовнішній вигляд продавав вас ще до того, як ви відкриєте прайс!

Чи поділяєте ви мою думку, поділіться в коментарях!

 

 

 

 

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>