[ubermenu config_id="main"]

Ненавиджу колег по роботі!

Егоїст1

На бізнес-сніданку з підприємцями Львова

 

ЯК ЗАПРОСИТИ КЛІЄНТА В ОФІС І ЗРОБИТИ ТАК, ЩОБ ВІН ЗВЕРНУВСЯ САМЕ ДО ВАС, А НЕ ДО КОЛЕГ?

“Я чемно телефоную, пропоную наш продукт і запрошую в офіс. Приходять одиниці і, що найприкріше, потрапляють до інших фахівців.

Як мені провести з ними розмову, щоб вони прийшли саме до мене?

Мій керівник каже: «Добивати їх!» - але як - не говорить”.

Лист із моєї пошти.

Що потрібно зробити, щоб клієнт звернувся саме до Вас?

Ось кілька порад із практики:

1) встановіть особистий контакт.

 

В ідеалі після вашої розмови, у клієнта повинно відкластися в голові, що йому телефонували не з компанії «зю», а що йому дзвонив, наприклад, Сергій Приходько (тут має бути ваше ім’я та призвіще), з компанії «зю».

 

Він повинен запам’ятати особисто вас, і тоді він прийде саме до вас.

Якщо він запам’ятає тільки назву компанії, він і прийде в компанію, а не до вас.

 

2) Не соромтеся представлятися ДВІЧІ.

 

Банальні фрази на початку спілкування (Доброго дня, це Сергій Приходько, компанія АБС …) зазвичай не відкладаються в пам’яті  клієнта і він не запам’ятовує, хто саме йому телефонує.

 

Тому наприкінці, запрошуючи клієнта в офіс, не полінуйтеся додати щось на кшталт цього:

 

–       Іване Івановичу, нагадаю, мене звуть Сергій, я в курсі Вашої ситуації (або вашого запиту – не кажіть “проблеми”, не дратуйте людей!). Коли зайдете в наш офіс, запитаєте мене. Ви  коли орієнтовно збираєтеся заїхати?

 

У цій фразі є кілька важливих акцентів:

 

- ще раз нагадали ваше ім’я;

- замкнули клієнта на себе (“я в курсі Вашої ситуації і вашого запиту”);

- вказали на конкретну дію (“запитаєте мене”);

- запитали стосовно терміну зустрічі.

 

3) Підкреслюйте ОБМЕЖЕНІСТЬ АКЦІЇ, СТАВТЕ дедлайн (КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН).

 

–       Вас до попереднього списку записати? Це ні до чого не зобов’язує, тільки гарантує, що зможете скористатися програмою на спеціальних умовах.

 

У цьому випадку клієнт більш відповідально  віднесеться до вашої пропозиції, тому він уже прийняв попереднє рішення.

 

Дотримуйтеся цих простих порад - і клієнт запам’ятає саме вас, звернеться саме до вас і з більшою ймовірністю відгукнеться саме на вашу пропозицію.

 

Я на всіх тренінгах завжди звертаю багато уваги  саме на продаж себе як професіонала в найкращому розумінні цього слова.

Створіть цінність у першу чергу собі! Тоді саме від вас захочуть люди отримувати і послуги, і інформацію, і їздити будуть через усе місто, щоб купити саме те, що продаєте ви!

 

Якщо у вас були подібні ситуації із напарниками, із колегами по роботі, напишіть в коментарях!

Опублікувати коментар

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Можна використовувати XHTML теґи та атрибути: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>